1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 dec 2007.

  1. chilly willie

    chilly willie Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    MIJN SCHERM IS BINNEN.

    mn elec. rol scherm, 91inch hangt prachtig en is geweldig strak! Hij stinkt alleen als de hel, dus ik laat hem maar ff uit meuren.


    ps:

    Weet iemand van jullie hoe ik een film met DTS geluid afspeel op mn xbox? Of moet ik de film converteren zodat ik deze in een ander geluidsspoor kan afspelen????


    gr
     
  2. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een paar dagen trekt de stank wel weer weg. ;)

    DTS geluid sluist de 360 alleen via de optische geluidsuitgang door naar je versterker. Je hoeft hier niets spciaals voor in te stellen. Je versterker moet DTS natuurlijk wel ondersteunen.
     
  3. chilly willie

    chilly willie Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    en helaas is mijn versterker daar niet op voorbereid....
    ikzal de dvd bij mn schoon fam moeten afspelen... daar staat een vrij nieuwe denon. en een de doorsnee dvd speler deze kan dts toch wel gewoon lezen, en doorgeven via de coaxiale uitgang???

    ps. over dat scherm, worden jullie blij van foto s?????
     
  4. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    :)
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker worden we daar blij van. Welk scherm heb je, welk merk enzo?
     
  6. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek::eek::eek:wat is de afmeting van het projectiescherm?Het ziet er"HHUUGGEEE" uit!
    ik ben ook van zin om een beamer te kopen.Hitachi PJ-TX100 goede
    2ehands prijs en kwaliteit neem ik aan of kan ik beter een andere kiezen?
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke beamer, heb hem ook sinds kort. Genoeg over te vinden overal, google er maar op los ;)
    Tweede hands zijn ze vaak voor leuke prijzen te vinden. Kijk maar eens op marktplaats.nl
     
  8. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat het beeldkwaliteit niet achteruit als je vrij grotere afmetingen neemt voor je projectiescherm?
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat versta je onder 'vrij groot'?


    Ik heb trouwens weer een nieuw beamertje. Zal morgen wel foto's maken:).

    @gompy: hoes de beamah?:+
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2008
  10. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    het beeld van smok3y.Welke beamer als ik vragen mag
     
  11. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    In de startpost staat een link naar een site waar je de juiste afstand van je beamer tot scherm en je schermgrote kan uit rekenen, zo kan je precies zien hoe groot je scherm kan.

    De meeste beamers halen makkelijk 100'' waarbij het van zo'n 3m. nog prettig kijken is, vooral bij hd-ready beamers en full hd beamers kan je erg groot projeteren en nog gewoon genieten van een strak plaatje.
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft een benq PE7700. Enne, een 180 cm breed scherm is zelfs best klein. Bij een diagonaal groter dan 110" kun je gaan twijfelen of de beeldkwaliteit niet achteruit gaat. Maar beamers zijn niet gemaakt om klein te projecteren he.
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarbij zal het beeld binnen het bereik van je beamer over het algemeen in orde zijn.

    Overigens zal je niet erg blij worden van een vga projector op een te groot oppervlak, dan mis je gewoon pixels. Dus zoals r2thed al zegt, met hd beamers heb je daar geen last van.
     
  14. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft nog meer de PE7700 :+

    Geweldige beamer niet :D Ben er tot nu toe erg tevreden over! _O_
     
  15. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook goede beamers voor ronde de 450 euro?
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    miss is kijken naar een 2e handse?
     
  17. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou dit een goede beamer zijn of juist niet?

    Sharp Notevision XR-10X multmedia beamer 1024 x 768 (XGA)

    Hij kost 450 euro
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Tweedehands Hitachi TX100 of Epson TW-zoveel.
    Lijkt me een presentatiebeamer...
     
  19. iv0

    iv0 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen,

    Heb tijdje niets van me laten horen maar zie dat er weer een fris nieuw deel van het forum is en ik heb een vraag.
    Ik projecteer nu op een proluxx spanscherm, en dat werkt fantastisch. Maar nu ga ik verhuizen en komt er een apparte beamer kamer het probleem is dat nu het scherm voor een raam komt te hangen die uiteraard bij het projecteren wel dicht kan. maar ik wil niet altijd een scherm voor het raam hebben dus zit zit ik te denken om zon uitrol scherm te kopen. Eerste vraag werkt dit goed of trekt het doek krom en beweegt ie veel want hij hangt dan iets voor het raam en dus niet tegen een muur.

    Tweede vraag op internet heb ik het bekende Camco scherm gezien die heb je voor €180 http://www.camcosystems.nl/index.php?action=product&tbl_product_id=165
    maar voor dat geld koop ik ook een handmatig bediend scherm van proluxx http://www.beamerscherm.nl/kk_1000000.html

    of ik nu zelf het scherm op en af rol of dat een motortje dat doet maakt me niet veel uit het gaat mij om de kwaiteit van het doek. Wat zal de beste keus zijn?
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een jaar het camcoscherm hangen, en hij bevalt prima! Dus die kun je gerust kopen (en hij is nog elektrisch ook!).
     

Deel Deze Pagina