1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat een drukke chaotische zooi zeg, ik word er niet meer warm van en van dat wapen ook niet echt. :{ Gears 3.5 anyone? :+ Ach, de Campaign zal best leuk zijn! :p
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    WAT IS DIT VOOR CRAP!?

    Neeeee mantle kick, retro.. Die ene gast heeft 5 Boomshots.. Jezus.. kom op wat is dit voor zooi
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2012
  3. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Het kan ook zijn dat ie er meerdere heeft opgeraapt.

    Ik ga deze in elk geval niet op de release halen.. Dit is gewoon GoW3 met een andere singleplayer..
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Meerdere heeft opgeraapt.. Des te dommer ja.. Ik neem aan dat de wapens niet after pickup zijn namelijk. Alles wat ik nu zie is geeneens de essentie van de Gears mp..
    Ik snap het wel.. nu ziet het er allemaal meer aktievoller uit voor het grote publiek.. Want niet iedereen wil 3min in een execution game toekijken omdat ie te snel is dood gegaan.. Maar pfff ze gaan te ver imo..

    Nog een ding.. CROSSHAIRS bij hipfire? Weg skilled shotty battles.. Hoe noobfriendly... en hoezo ga je niet meer down?
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2012
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, die Retro was me niet opgevallen... wat een afgang. 8)
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Sawed off zit er ook gwn in.. Mjah Retro zonder stopping power is te doen.. Maar fuck al die actionpacked gamemodes.. Wijs me execution en koth
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dat wapen is een soort van KAR bij cod2.

    Lol ziet er wel grappig uit, zo chaotisch. En nieuwe manier van granaten gooien.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja omdat ze de controls als een shooter hebben gemaakt om het nog makkelijker te maken. LT nade gooien en Y wapen switchen. Zo kunnen de cod noobs ook meespelen ...

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Weet niet echt wat ik van deze game moet vinden. Komt behoorlijk uitgemolken over... Maar wel nieuwe maps, wapens, campaign. Misschien dat ik hem voor rond de €30,- haal. Zo episch als de MP van deel 1 zal het toch nooit meer worden.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2012
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat is het juist... Gears 3.5. :+ Was het maar een Gears zoals toen. Ik en vele andere hoopten daarop, maar helaas! Een pre-order gaat het voor mij niet worden denk ik en zou de eerste keer zijn met Gears. :p
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    wuuuut??? En hoe doe je dan je team mates zoeken enshit die normaal op lt zat? Y wapen wisselen? En dan moet je 2x drukken voor shotgun en 1x voor pistol ofzo als je lancer vast hebt? En ik denk trouwens dat je alleen bij ffa niet kan downen. Ik zoek hem ergens goedkoop waarschijnlijk bij gamehubs voor 40 euro, dan maar 3 weken na de release. Vermaak mij nog wel met borderlands hopelijk :)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat vind ik dus ook. We hebben nog altijd geen beelden van de campaign gezien. Qua gameplay lijkt het in die FFA videos behoorlijk hetzelfde allemaal te zijn, ondanks dat een andere ontwikkelaar erachter zit nu. Komt ook al begin 2013 uit...mja..zal allemaal wel.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Het is drastisch anders de speelstijl.. Heel Epic forum gaat los erover.. Het is veel simpeler geworden allemaal :mad:... Ook meer actionpacked en chaotischer

    Jullie lullen man, deze game komt pas in maart.. Echt niet dat jullie nog Borderlands spelen dan xD.. Gewoon kopen voor de campaign dan op zn minst..
    Maar je teammates zoeken zit nu op de d-pad en je drukt (Y) om te wisselen en (Y) inhouden is pistol..
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2012
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, Borderlands 2 heeft alleen al een campaign van 58 uur met 1 playthrough, dan Halo 4 nog met constant nieuwe content en GTA V is onderweg... Fok deze Gears! :9 Ok, vooruit voor de campaign dan! :p
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Borderlands DLC baby! Houden mij weer 2 maanden bezig. En moet met elk poppetje hele campain door spelen. :D

    Onlogisch dat teammates zoeken op d-pad zit...............
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Is dat zo? Hmmm..nou heb ik wel alle Gears delen gekocht maar een extreem grote kenner ben ik niet. Ik zag een FFA filmpje en vond het allemaal maar erg more of the same. Weer diezelfde simpele shotguns kills en weet ik veel allemaal. Judgment komt ook gewoon veel te snel na Gears 3 uit. Had persoonlijk echt liever een Bulletstorm 2 nog gezien dan, of volledig nieuwe IP.
     
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Kijkend naar de verkoopcijfers van beide IP's kan ik wel begrijpen dat ze een Gears spinoff zijn gaan maken.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jonguh.. In maart spelen we toch die MP van deze game, hoe het ook went of keert.. Al die shit die we nu zien is voor de casual gamer
     
  19. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Wtf? Valt me nu pas op in die gameplay videos dat je gewoon de hele tijd een richter in beeld hebt? :confused:
    Dus om enigzins te kunnen blindfiren heb je ook geen skill meer nodig? Ik vraag me erg af waar Epic mee bezig is..
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Shit je hebt ons door!
    Ja lekker makkelijk blindfiren achter een muurtje :/ en zelfde medals ook nog! :eek: als dat maar goed gaat.

    Ze moeten gewoon doen, als je zo veel punten hebt gehaald, je een special mode kan aanzetten dat je 2 uur dubbele punten bij medals krijgt :cool:8):cool:
     

Deel Deze Pagina