1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War problemen disc error (dirty disc errors)

Discussie in 'Algemeen' gestart door HArdSoul, 20 nov 2006.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Altijd je disk eruit halen!, je 360 verziekt die discs als je hem uitzet met de disk er nog in! Weet ook niet hoe het komt maar het is zo (weet ook nie of het per 360 verschilt maar het is sowieso niet aan te raden)
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Gears of war zit hier al vanaf de release erin, op een paar disk unreadable fouten na is er geen krasje te zien.
     
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Mijn GoW disk is kapot, allemaal krassen rond de cd die ik niet gemaakt heb (duh :9). Ik heb mijn xbox gewoon liggen.
    Elke keer als ik een potje online speel staat er als ik klaar ben (en soms tijedns het spel) "disk unreadable". En als ik hem dan schoonmaak doet hij het nog 5x niet en daarna wel. Maar als ik hem even met rust laat (uit me xbox) en dan weer erin stop doet hij het vaak weer :confused: , hoe komt dat?!?
    En wat kan ik nu het beste doen???

    Lol, ik doe de cd van een vriend erin ook GoW en hij start hem ook niet op?!?
    Dit gebeurt alleen bij GoW en ik heb 2x gehad bij viv pinata :\
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik haal nooit mijn discs eruit en heb ook nog nooit problemen gehad
     
  5. p@trick

    p@trick Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds weekje in bezit van gears of war singleplayer op normaal en hardcore uitgespeelt. nergens last van alles liep goed.

    wil ik vanmiddag mp doen elke keer opnieuw disc niet leesbaar .

    nu na 2 uur proberen gestopt en geen 1 keer kunnen spelen disc heb geen krassen.
     
  6. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had 3 dagen het spel in mijn bezit toen ik de eerste error kreeg.. Ja hoor, krassen en dat terwijl ik rustig zit te gamen.
    Dit heeft zich meerdere keren voor gedaan en elke keer weer krassen, dus op een gegeven moment spul gekocht om krassen te verwijderen en het werkt als een tierelier :)
    Snap alleen nog steeds niet hoe die krassen ontstaan, ik heb mijn 360 liggend en ik doe er echt niets bijzonders mee. Maarja, moet het er maar mee doen.. :+
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die bij geen 1 game dic unreable heb gekregen, heb de Xbox sinds vorig jaar.
    En nooit vastgelopen
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2006
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb t 1 x gehad bij gears of war maar toen bleek er ook echt iets op te zitten(wat trouwens wel raar was omdat het spel alleen nog maar in me xbox had gezeten en er niet uit was geweest) .
    Verder af en toe vastlopers.
     
  9. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hebt ook nooit gehad ff afkloppen afentoe wat avstlopers maar kwam door me internet verbinding
     
  10. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een disc error gehad bij GoW, zelfs nog nooit een vastloper:)...Verder loopt me box zo'n één keer per 3 dagen vast, zoiets....:9
     
  11. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had wel dat hij aangaf dat er iets op de disk zat toen ik hem net had gekocht maar gelukkig zitten er geen krassen op het bleek een stofje te zijn
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Mijn GoW disk doet raar, allemaal krassen rond de cd die ik niet gemaakt heb (duh :9). Ik heb mijn xbox gewoon liggen.
    Elke keer als ik een potje online speel staat er als ik klaar ben (en soms tijedns het spel) "disk unreadable". En als ik hem dan schoonmaak (de hele disk is nu nog ongv. 1 milimeter dik, de rest heb ik eraf gepoetst met mijn t-shirt :) )doet hij het nog 5x niet en daarna wel. Maar als ik hem even met rust laat (uit me xbox) en dan weer erin stop doet hij het vaak weer :confused: , hoe komt dat?!?
    En wat kan ik nu het beste doen???

    Lol, ik doe de cd van een vriend erin ook GoW en hij start hem ook niet op?!? en die heeft geen krassen en doet het bij hem wel!?!
    Dit gebeurt alleen bij GoW en ik heb het ook 2x gehad bij Viva Pinata, Dead or Alive en PES doen het perfect :confused: .

    Ik wil me xbox wel open maken om de lens schoon te maken, maar vervalt me garantie dan want er is een sticker opgeplakt :mad:.
     
  13. p@trick

    p@trick Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zondr problemen nieuwe gehad bij eplaza
     
  14. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren ook verdomme die error gekregen van dirty disc. Nu kan ik om een of andere reden geen online match meer doen op Gridlock, want dan geeft de xbox een dirty disc error. Andere maps doen het wel gewoon.

    Heb hem gekocht bij Free Record Shop, zou ik een nieuwe krijgen als ik hem terugbreng??
     
  15. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mikmakman ik denk dat je wel een andere krijgt als je hem terugbrengt naar de winkel
     
  16. p@trick

    p@trick Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0


    je moet gewoon een nieuwe eisen je koopt een cd voor 60 euro en die moet gewoon goed zijn.

    en je hebt 90 dagen garantie dus ze moeten je een nieuwe geven
     
  17. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ze zeggen dat dat door de xbox zelf veroorzaakt wordt, wat kan ik daar dan op zeggen? Dan is het toch iets voor Microsoft (die ik al heb gebeld zonder resultaat).

    En als ze zien dat er een paar kleine krasjes op zitten door het spelen, zeggen ze dat het daardoor komt. Maarja ik zal het maar wel proberen.
     
  18. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het zonet ook opeens.. De Hele middag lekker multiplayer gedaan.. Zou ik net even met iemand co-oppen.. "The Disc is Unreadable" error :mad: Zwaar irritant want er zitten geen krassen op en hij is ook niet vies.. Maar ik krijg nu elke keer als ik co-op of multiplayer (iig op gridlock)doe, een dirty disc error.. En hij doet het dus niet meer :mad: Wat zal ik doen? Ik heb em al wel sinds de launch dat wel.

    Gewoon terugbrengen naar de lokale gameboer dan maar? :9
     
  19. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat had je precies gekocht, en waar? Ik had zo'n cd cleaner van de mm gekocht, bij oblivion hielp het wel wat, maar bij gow helemaal niks. Kan nog steeds niet verder met de sp op insane, of gridlock op mp spelen :mad: .
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan allen de single player op Casual niet maar ik heb tog alle tags en Insane gehaald dus dat heb ik niet meer nodig. Online is het maar 1 keer gebeurt
     

Deel Deze Pagina