1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    spel maar besteld. erg vermaakt op de 360, en nu met de bikers had ik al helemaal weer zin om het te spelen. maandag moet die binnen zijn, zal wel weer een tig gig aan update nodig hebben. maar hoop toch maandag avond weer te kunnen spelen. behalve mijn kever op veel te grote banden zal ik denk ik alleen maar bikes hebben. ok A-team busjes is ook wel gaaf.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Het niveau van sommigen tijdens Heists is echt om te huilen! ..wat een karwei die missies tot een goed eind brengen met willekeurige mensen online, jezus! 8)
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb zelf nog nooit een heist gedaan (sinds 3 dagen weer gta, voorheen op de 360) gisteren bij eentje gejoint, maar drukte mezelf op een gegeven moment weg :confused:.
    maar ik had met iemand anders een vliegtuig moeten jatten. wel jammer dat ik mezelf eruit drukte, had het wel eens willen proberen. maar ik denk dat ik ook zit te prutsen in het begin.
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Eerst uren bezig geweest om de voorbereidende missies van de "The Humane Labs Raid" te voltooien met willekeurige spelers. "Key Codes" en "Deliver EMP" is haast niet te doen wanneer mensen niet met elkaar kunnen communiceren of totaal niet weten waar ze mee bezig zijn. |:-

    Uiteiindelijk dan toch zo ver gekomen om de 'Final' te mogen spelen, lijkt alles direct goed te gaan blijkt toen dat er iemand niet snapt hoe je moet zwemmen in GTA V... Oftewel hij kon niet ontsnappen, met man en macht geprobeerd hem uit het gebouw te krijgen maar zelfs met stapsgewijs uitleggen wat hij moest doen en wel welke knoppen te gebruiken lukte het hem nog niet. o_O Uiteindelijk 1,5uur bezig geweest voor nop.

    Echt waar, online gaming, wat een drama af en toe...
    Beetje de reddingswerker aan het spelen tijdens een Heist in GTA V, moet niet gekker worden! :lol:
     
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ok...ik denk dat ik wel ga darten.
     
  7. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Zijn er hier mensen die deze game op de pc spelen? wil graag die online heists doen en ook wel andere missies natuurlijk, maar dit schiet met random mensen echt niet op.

    Mijn Social Club naam is: Brazzz_NL
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    geweldig. echt leuk om te zien hoeveel moeite en tijd mensen erin stoppen om iets te vinden. ook gaaf van Rockstar om dit te blijven doen.
     
  10. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik zal het nog maar een keer vragen. Ik ben op zoek naar gta 5 online spelers voor heists etc. Ik speel op de pc.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Je zou mij opzich kunnen toevoegen. Wanneer we dan samen online zijn en je hebt hulp nodig voor een setup of heist wil ik best meespelen, geen probleem. :)

    Mijn Social Club Tag: Zumpelvelder
     
  13. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ok thanks
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heren ik heb deze game weer. Netjes mijn profiel terug gezet etc. Maar als ik online ga disconnect hij telkens due to an unknown network error? kan wel in private sessie met vrienden..... Iemand een oplossing ??
     
  15. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Komt omdat je de game nu pas koop, had je veel eerder moeten doen.

    Schijnt te helpen als je een z'n shark kaart koopt van 100 euro.
     
    Pride vindt dit leuk.
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oke bedankt he haha
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Provider toevallig Ziggo i.c.m. met een Ubee modem?

    GTA Online is in ieder geen makkelijke game voor veel modems/routers... Hier ook vaak gezeik zoals lege servers of disconnects op momenten dat het heel druk word. =( Als je verbinding niet optimaal is kamp je vaak ook nog met minuten lange laadschermen.
    Portforwarding lijkt voor mijn setup geen uitkomst te bieden. Enkel als ik een statisch IP gebruik i.c.m. DMZ kan ik redelijk tot goed GTA Online spelen. Maar helemaal optimaal is het helaas nooit.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Mocht je UPnP aan hebben staan, gooi die uit... dat kan weleens helpen bij sommige modems/routers.
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Klopt. Heb Ubee modem bij Ziggo. Portforwarding heeft weinig zin inderdaad mijn NAT staat wel gewoon helemaal open. En mijn Xbox zit altijd op een statisch IP adres.

    Zou ik kunnen proberen. Geen idee of die aan staan. Maar goed elke andere game werkt wel.
    Rockstar geeft deze poorten nog als extra aan:

    TCP Ports: 80, 443
    UDP Ports: 6672, 61455, 61457, 61456, and 61458

    Kan ik ook nog proberen. Al vind ik het vreemd dat de 443 poort open moet aangezien dit voor SSL gebruikt word. Die laat ik wel ff achterwegen.
    Ook zegt Rockstar om 8.8.8.8 en 8.8.4.4 DNS te gebruiken. man man man wat een moeite om een game te spelen. Anders houd ik het wel bij private lobby's met vrienden.



     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Vind ik ook overdreven. Een game moet je zo kunnen spelen. Als je eerst een HBO IT moet volgen haken vele af natuurlijk.
     
    Pride vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina