1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] GTA Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 12 jun 2016.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het lijkt me leuk om, nu er weer een nieuwe update is, toch nog eens GTA Online op te pakken.

    Wie speelt er allemaal op de PC? Het lijkt me handig als we hier een lijst maken met vrienden om toe te voegen.

    XBW naam - Social club naam - Steam naam
    Dusky Demon NL - DuskyDemonNL - dusky_demon_nl
    Remcom00 - Remcom00 - KamikazenerdNL

    XBW crew
    Speciaal voor de XBWers die overgestapt zijn naar het #pcmasterrace is er een Crew aangemaakt, deze kun je hier joinen: https://socialclub.rockstargames.com/crew/xbw_pc_knullen

    Money grinders
    Er zijn een aantal manieren waarop je makkelijker geld kan verdienen dan normaal. Sommige missies leveren bijvoorbeeld net wat meer op. Als je die dan snel uitvoert en vaak achter elkaar, kan het bedrag wat je per uur verdient snel oplopen. Hieronder in de spoiler staan een aantal van deze manieren. Als je een goede tip hebt, laat het zeker even weten, dan zet ik hem erbij!





    https://www.reddit.com/r/GTAbank/comments/2e0h04/best_missions_to_grind_as_of_116/

    Er zijn ook een aantal glitches waarmee je heel snel heel veel geld kan verdienen, maar zodra Rockstar hier achter komt zullen ze deze snel verhelpen en je loopt de kans geband te worden. Hieronder staan er een aantal.


    Ik ben zelf momenteel nog een totale noob, level 6 of zo. Ik heb echt pas een paar uurtjes gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2016
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik heb een crew aangemaakt.
    Wou XBW als clantag maar je moet persé 4 letters in de clantag dus ik heb maar wat anders gedaan.
    Je kunt hier joinen.
    http://rsg.ms/484c07e
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat is je Rockstargames tag? De mijne is "DuskyDemonNL".

    Als iedereen hier even zijn R* en Steam naam achter laat maak ik in de startpost een lijst.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    R* naam is Remmelnator, Steam KamikazenerdNL.
    Ik kan meestal wel 's avonds dus ik pas me wel op de rest aan :p.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zag je op de Social Club als Remcom00 staan. :eek: Je hebt m'n vriendschapsverzoek ook al geaccepteerd zie ik. :p

    Dat filmpje over auto's verkopen wat in de startpost staat is trouwens erg nuttig! Die Sentinels die spawnen gegarandeerd elke keer als je dat rondje rijdt. Levert je algauw 15.000 per ingame dag op en het is maar een paar minuten werk.

    Ik heb nu ongeveer 2 ton. Heb wel al best wat geld uitgegeven aan m'n auto though. :p Maar nu sparen voor een warehouse! En dan geld verdienen maar. Hopelijk kunnen we een leuke groep hier creëren die regelmatig mee doet!
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2016
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Oh zal dat het wel zijn :).
    Ik dee altijd gewoon sport auto's tunen met oneindig geld en die dan modden zodat ze sneller waren maar dat kan niet meer, maar ik heb nog een garage vol met getunde auto's staan dus ik ga gewoon een lading verkopen en dan een paar supercars bouwen :p.
    Races is ook wel leuk, verdien je ook nog wat mee.

    En dit wil ik ook wel eens proberen:
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ohja kut was helemaal vergeten dat ik tot 5 juli ben gebanned :F:
    Schijt R*
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gebanned vanwege money glitchen? Heb je genoeg geld om CEO te worden? Er zitten veel voordelen aan om CEO / associate te zijn:

    https://www.vg247.com/2016/06/07/gt...elony-how-to-become-a-ceo-and-make-big-money/

    Er staat alleen niet bij hoeveel die warehouses kosten.

    Wat ik graag nog eens zou doen is een triathlon, zoals die in GTA: The Ballad of Gay Tony. Eerst parachuten naar een boot toe, dan een boot race dan het land op varen, in je auto springen en weer knallen.

    Kan er iemand woensdagmiddag?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2016
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ja ik had heel veel geld toen je nog met injectors kon cheaten en pretty much de trainers die je nu in SP hebt in MP kon gebruiken.
    Was een nieuwe hack waarmee je met Cheat Engine kon vermeervoudigen hoeveel RP/geld je per race kreeg maar toen ik aan het testen was werd ik al gebanned :p.
    Geen geld meer dus helaas.

    Wat speel je eigenlijk nog meer op PC?
    Binnenkort Steam Summer Sale dus misschien is er nog een game die we beide kunnen kopen.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Niets eigenlijk, over een tijdje wil ik wel Fallout 4 weer oppakken, als er wat goede mods, DLC en de hardcore mode uit is. Maar ik heb in mijn volwassen leven helaas niet zoveel tijd meer over om te gamen. :p :mad:

    Kun je aanstaande woensdagmiddag toevallig? Dan kunnen we misschien roeren paar missies gaan grinden. Ik ben zelf nog niet hoog genoeg in level voor Coveted. Ik ben bijna level 11 nu en je moet 37 zijn.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @Divimus doe je ook eens mee? :)

    Ik ga vandaag trouwens GTA V gewoon op de achtergrond aan laten staan terwijl ik studeer. Dan elke drie kwartier (ingame dag) ff vijf minuten spelen, om die Ubermacht Sentinel te verkopen. Ff wat money grinden op de achtergrond. :p

    EDIT: dat werkt dus niet. Je wordt na 2 minuten al gekicked als je alt-tabt.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2016
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Je moet ff ergens in de game settings uitvinken dat de game automatisch pauzeert als je alt-tabbed (iets met unfocus), dan word je pas na een kwartier gekicked.

    Maar goed ik kan dus pas over 3 week weer GTA V online spelen omdat ik nog gebanned ben :+.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ah ja das waar ook. Dan maar zelf wat missies doen en proberen te levelen, en ondertussen met de opties die ik heb wat geld proberen te grinden. Helaas heb ik niet zoveel tijd.

    EDIT: Hoe kom je nou eigenlijk aan jobs? Want ik zie alleen de Lamar missies van de lowrider update en verder kan ik zowat niets doen.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2016
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben nu een soort van Red Bull rampage aan het maken op Mount Chilliad. Binnenkort maar eens met z'n allen knallen!
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nog mensen die GTA Online op de PC spelen?
     

Deel Deze Pagina