1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik speel wel veel halo 2 maar niet op live, alleen xbc/kai/system link. Wie staan er bij live nou eigenlijk op 1, 2 en 3? Zou ik wel eens willen weten. En gebruiken de top 100 allemaal altijd doubleshot? En lach me niet uit omdat ik dat niet weet=(
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    er is geen 1,2 of 3 meer bij live (leaderboards zijn weg), maar live maakt ook niks uit sinds het geen LAN is
    maar ik zal toch ff een top 3 maken (hopelijk zegt het je de namen iets)
    er zijn vier teams die de dienst uitmaken in H2

    Final Boss: OGRE 1, OGRE 2, Saiyan en Walshy (of Hotshy)
    Team Carbon: Shockwav3, StrongSide, Gandhi en Karma
    Check 6: Bonfire, Itwasluck, Zyos en KillerN
    Str8 Rippin: Foulacy, Fonzi, Tsquared en Defy

    er zijn weinig spelers die goed doubleshot kunne toepasse (sommige nederlanders ook \o/ ) Walshy, Karma en StrongSide zijn hierboven de enigste die regelmatig en effectief kunne RRx'en

    sostic, teamReason zijn Ruffel, Dreadn00b (doet zn naam eer aan), lethal en La1, en ze waren 144th gworden, en maar 1 heeft de eerste FFA ronde overleeft. Go TeamReason:thumbs: (ik had Lethal op VoD gezien, hij bakte er niet veel van =( )

    ps; ik zou je wel wille uitlache, maar ik zal me inhoude ;)
     
  3. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    uh het team XIT? heet final boss niet gewoon team 3D ?
     
  4. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Wuhaha mja ik speelde vanochtend idd met IcE me aim|:- wow echt te zielig voor woorden:'-( , sta ik opeens tegenover de almachtige IcE wiens aura mijn gezichtveld zo blockte dat ik de eerste 2 schoten 3 meter over ze hoofd schoot maar ik bleef bikkelen en vecht me terug:9 met 3 oming harde headshots denk k nog ik klaar deze boy ff, ondertussen hebben we beide +- 15 schoten gemist *) , wij beide zonder shield hij schiet eerst maar kk ver over me hoofd ik ook maar op onvoorstelbare wijze schiet ik raak en kilde ik em:D ik voelde me toen zo kk prof he wuhaha. Echt die potjes vanochtend tegen IcE en starsix en co. waren zo kk lijp he_O_ me aim_O_

    Btw :

    IcE je bent wel rustig tijdens Halo:{ k had echt zo'n ADHD bwoy verwacht\o/
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  5. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    darkraver :) 3D= FB (sponsergedoe)
    XiT=Check6
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  6. Champion

    Champion Guest

    kweet niet tegen welke ice jij gespeeld hebt ? :confused:

    :D
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mij uitlachen? =(
     
  8. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inferno, dan had je het goed ged8t:9 Maar het heeft zo zijn reden dat ik rustig was. Champ weet wel beter! Kk fa2 als hij erbij is en iedereen waar we veel mee speelde toen!

    Maar idd, het ging nergens over die games:cool: K merk echt dat ik al echt heel lang niet gespeeld heb en te weinig ook. Miss dat ik weer mijn aim op pijl ga trekken, dan gaan de games er weer anders uit zien;)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Duurt altijd weer even voordat je aim weer ok is, ik begon deze week ook weer eens met halo2 en ik verloor zelfs van champ.. wtf?
     
  10. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    wuhaha ik speel de hele dag al bagger, 6 potjes, echt tfooeee maarja zoals ik al zei had ik zo'n kk wilde boy verwacht maar IcE was echt kapot rustig ik heb em 3 keer gehoord ofzo:x <-- emo's zijn zo kk prof he:thumbs:
     
  11. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    gister tegen shinato, lunatic(aka champion toch ?), forreal en ghost customs gedaan. Waren wel spannend:

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=485460477&player=I Masterspy I
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=485467816&player=I Masterspy I
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=485477849&player=I Masterspy I
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=485501958&player=I Masterspy I
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=485500814&player=I Masterspy I

    Bij die laatste was ghost er wel uitgelagt per ongeluk
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het wel weer, Kamachi ownde gewoon :9
    wel lekker gedaan, 5-0 en 3-0 CTF, wie was er host??

    en sostic, ik zou je nooit durve uitlache ;), maar lees ff biba's post dan snap je waarom ik dat zei :+
     
  13. PsYcHoKiD

    PsYcHoKiD Guest

    Volgens mij ghost of shinato weet niet ons team niet iig
    ik speelde wel verkk majah smiddags ging het goed maar die avond:+ 8)
    dus d8 maar dan pak ik maae de bal en die vlag :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2006
  14. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    omg die potjes van gister sloegen nergens op=( We hebbe al te lang nie met Champion geteamed.... Het ging echt te slecht voor woorden. Rematch ASAP
     
  15. PsYcHoKiD

    PsYcHoKiD Guest

    ik vind het goed:thumbs:
    wij ook niet majah nooit meer custom gedaan met dit team nu wel weer:D
     
  16. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaa wel respect voor jullie hoor Psycho Master Nemo en Kamachi.

    Bij ons ging alles fout :)

    Jullie hebbe prof gespeeld wij kk noob :9
     
  17. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Karma = K2theArma? als dat zo is, zo goed is hij niet, Lippi en ik hebben hem afgemaakt maandje voor de WCG op zijn host ^^ maar goed, die Ogres zijn gewoon de besten ik weet nog die potjes met kamachi ik lippi en volges mij airwave (die legendarische kerel :p) maar toen werden we tog aardig hard afgemaakt op onze eigen host -.- majah dat komt gewoon omdat ik zuig |:-
     
  18. PsYcHoKiD

    PsYcHoKiD Guest

    `hij valt wel mee niet dat ik echt verschil maak tusse andere en hem moest pas nog tege hem met DT
    ik en broken tegen hem en Popcorn P zoek wel ff die game's
     
  19. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt Popcorn P dat was die kerel waar wij toen ook tegen moesten, ik zal die game ook ff opzoeken :thumbs:
     
  20. PsYcHoKiD

    PsYcHoKiD Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina