1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker gezegd in het vorige topic. En t lijkt me duidelijk dat er een vervolg komt op halo 2
     
  2. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk komt er een gevolg.

    1. Je hebt een open einde
    2. Hum project is zo ie zo halo 3 (want welke ander ''Project'' maakt bungie)

    Er was wel een gerucht dat gearbox Halo 3 zou maken maar dat is ook niet waar.
     
  3. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou bungie niet een ander spel als halo 3 aan het maken zijn, zou me niet echt verbazen eigenlijk.
     
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is het beste spel geweest op de xbox, dat vraagt naar meer. Vooral met zo'n open einde in het spel. Nadat 2 is gemaakt zijn ze waarschijnlijk gelijk aan 3 begonnen
     
  5. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    gelijk dnek ik niet want ze zijn eerst aan de maps begonnen.

    Maar een maand na halo 2 waren wel 60 nieuwe mensen aangenomen.
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ze een deel van die mensen aan die maps hebben laten werken en een deel al aan Halo 3. Eigenljk maakt het me niet zoveel uit, als ik hem maar zo snel mogelijk krijg :9
     
  7. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Agree
     
  8. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever dat ze niets zeggen tot ze echt een eind op weg zijn. Neem halo 2 nou. Er werd van alles bekend gemaakt, de helft zat er niet in en de game viel (niet voor mij overigens!) tegen. Ze zullen vast bezig zijn en laat ze lekker doorwerken en niet weer alles gaan hypen. Dat ie komt is über duidelijk want een eind met 'I'm going to finish this fight' aan een van de best verkochte spellen van de laatste tijd is een verzekering van een vervolg. Werkse Bungie!
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ze hadden Halo2 een paar maanden later uit moeten laten komen zodat ze het afkonden maken. maarja iedereen liep zo te hype en ze hadden em al een paar x moette verzetten. dus hebben ze het maarsnel afgerond en laten shippen. en dat is de oorzaak van een open eind en de missende onderdelen zoals de ATV. ze waren er wel mee bezig maar konden de physics nie goed krijge van dat ding dushebben ze em maar geschrapt wegens tijdgebrek
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk niet dat die paar extra maanden genoeg waren hoor. Waarschijnlijk hadden ze dan nog meer tijd besteed aan het zitten kloten met de multiplayer. Bovendien, alles omtrent de Ark en de Aarde, dat kan moeilijk (IMO) in 1-2 levels.
    Op de DVD zag je dat ze al leveldesigns hadden uitgetekend voor de Ark. Echter denk ik dat deze oplossing beter is. Liever het verhaal verdeelt over twee games (met de mogelijkheden van de 360 voor het moois dat komen gaat), dan alles gepropt en gerushed in 1 game.
    Bungie is gewoon, net als bij Halo 1, lange tijd bezig geweest met andere dingen. Pas later gingen ze kei en kei hard werken om een game af te maken. Bij Halo 1 hadden ze al complete levels ontworpen (zie de Controltoom, op de LE dvd), toen ze vervolgens van genre wisselden. En in Halo 2 hebben ze al die voertuigen geschrapt en veel tijd besteed aan de E3 2003 demo. Terwijl ze zelf achteraf zeiden dat ze eigenlijk speelbaars af hadden.


    Dat was een gerucht dat later door Bungie is ontkend. O-)
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Wie zegt dat halo2 niet af was ? dacht je echt dat bungie de game zomaar snel snel afgemaakt heeft omdat iedereen de game liep te hypen , hahaha als je dat echt geloofd ben je nog een groot beetje naief.
    Dat bungie halo2 een open einde heeft gegeven is omdat ze een cliffhanger nodig hadden waaruit je kon opmaken dat het verhaal nog lang niet afgerond was en dat je zowieso een deeltje 3 in de toekomst kon verwachten .
    Als bungie vindt dat halo2 af was , tja dan is halo2 echt wel af ongeacht wat jij ervan denkt en ze weten daarginds óók wel dat jij ondanks al je kritiek op de dag van de launch van halo3 toch netjes in de rij gaat staan om braafjes je halo3 op te halen en dit tesamen met die honderden andere criticussen.:cool: O-)
     
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    nee wacht eens ik heb geen kritiek. ik vindt halo best zoals het is, maar als ze misscien meer tijd hadden gehad, hadden ze die cliffhanger anders geplaatst, en met een MISSCHIEN, ik heb ook geen idee wat er in die bungie hoofdjes afspeeld... dus relaxed
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Maar die cliffhanger zoals hij nu gemaakt is , is bij wijze van spreken perfect in elkaar gezet .
    Op het einde zie je het personage van gravemind opduiken en in de laatste scenes hoor je cortana tegen gravemind zeggen " shoot ".
    Dus kun je er prat op gaan dat de overgrote meerderheid halo3 zowieso zal kopen omdat ze door dat aparte einde nieuwsgierig gemaakt zijn voor wat de impact van gravemind op het verdere verloop van het verhaal zal hebben.
    En toen halo2 in volle uitvoering was had men bij bungie al grotendeels de grote lijnen voor halo3 uitgezet qua verhaal en waar ze naartoe willen met de story .
    En nu ze volop aan halo3 aan het werken zijn mag je er al van overtuigd zijn dat een beperkt groepje al ruwweg de verhaallijnen aan het uittekenen is voor het verhaal van halo4.;)
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ja snap ik... maarr het meest teleurstellende (voor mij tenminste) was dat ik verwachtte dat je terugging naar de aarde om nog ff dat ene level te spele wat ze op de E3 liete zien, maar in een x kapte... dat level
    mist nog steeds dat was gewoon een goed level, zonde eigenlijk... maar ja ik vindt de cliffhanger zo onverwacht en het scheurt de sfeer in een x uitelkaar. zat lkkr te shoote en net die brute ze kop draf geschote, dus dagt van o nu mag masterchief de rest doen, maar neej:'-( ach ja aan de andere kant je gaat wel meer op het volgende deel uitkijken en dat was de bedoeling van bungie, helaas voor mij...
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Je mag er nu al zéker van zijn , in halo3 barst de strijd op de aarde pas écht goed los.:)
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er een Halo 4 komt. Miss in Halo 3 wel het laatste deel
     
  17. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat waren maar 12 mensen. Kijk maar naar de filmpjes die op de dvd van de mappack staan.

    Zul je zien: Doet 'ie zn helm af, is t een Grunt zonder masker:+
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat dat juist het probleem is.
    Weet Bungie wel hoe hij er uit ziet? Misschien is dat voor hen wel een groot probleem?

    Maar ik wil hem eigenlijk niet zien.
    De Halo reeks moet eindigen met de dood van de Master Chief, en dan krijg je zijn helm alsnog niet te zien.
    Want als de Master Chief dood is, en we krijgen zijn hoofd niet te zien. Dán is de reekst echt afgelopen!
     
  19. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik niet.
     
  20. eww

    eww Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Promotie van Halo 3 is begonnen!

    De tijd is gekomen... Kom tezamen en jubel van vreugde! De launch-campaign van Halo 3 is begonnen!


    Het lijkt erop dat Halo 3 eerder klaar zal zijn dan wij hadden durven dromen. En dat ondanks Bungie nog niet eens heeft willen toegeven dat ze ermee bezig zijn. Die koude rakkers weten blijkbaar niet hoe onze kleine jongenshartjes werken. Of juist heel goed…

    Winkels in de Verenigde Staten zijn begonnen met het aannemen van pre-orders en er zijn al Halo 3 logo’s en banners te vinden. Kreten als “Coming 2006” en “Reserve yours today” zullen de gamershartjes in de States sneller laten kloppen.

    De release van deze blockbuster zal de verkoop van de 360’s natuurlijk een flinke Spaanse peper in de reet bezorgen. Microsoft wil dus heel graag dat Halo 3 zo snel mogelijk uitkomt. Hoewel pre-order campagnes vaak erg vroeg beginnen en geen garantie geven voor een release date, heeft de Amerikaanse winkel Gamestop toch een leveringsdatum van 10 maart 2006.

    We hopen dat jullie nog een beetje rustig kunnen blijven. Speel maar even de eerste of de tweede Halo op je '360 om bij te komen, want het kan natuurlijk (nog veel te) lang duren. Het is namelijk ook best mogelijk dat het derde avontuur van de Masterchief pas tegelijk met de launch van de PS3 gereleased wordt. Dat zijn van die smerige marketing-trucjes, weet je wel. Laten we in ieder geval positief blijven; HALO 3 KOMT ERAAN!!

    Stond op XboxOwners:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina