1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    mwah.. kijk dat is gewoon de waarheid niet willen zien, dus laten we er maar over ophouden. H1 > H2
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Laat hem lekker zijn eigen mening hebben, wij zijn het er niet mee eens en dat hoeft ook niet.
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.622
    Leuk Bevonden:
    8.759
    |:- grappig dat iedere topic over halo3 altijd uitdraait op het grote halo 1 vs halo 2 topic
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    grappig he...
     
  5. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Even lachen... Nee, niet een moker pakken en iedereen die H1 goed vind in elkaar slaan EN andersom, gewoon lachen...

    Ja, zo dus 8)!!!
    #neemt foto#
    Dus, dit topic ging over Halo3 eh?
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    idd, ik stuur dit topic de foute kant op, sorry voor dat en laten we de strijdbijl begraven. Het ging namelijk over Halo 3 en dat wordt cker da bomb. \o/
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA, jensss die filmpies zijn egt TE pro:p. Maar shortbul geloof je nou werkelijk zelf dat de wapens in halo2 beter in balans zijn dan de wapens in halo1 of ben je gewoon met een hele slechte grap bezig:confused:
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA, jensss die filmpies zijn egt TE pro:p. Maar shortbul geloof je nou werkelijk zelf dat de wapens in halo2 beter in balans zijn dan de wapens in halo1 of ben je gewoon met een hele slechte grap bezig:confused:
     
  9. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die het over single player willen hebben...

    Speculatie 1:

    Het bouwwerk dat te zien is in de trailer is de ''Ark'' waar 343 Guilty Spark het over had. Waar gebeurt er op de ''Ark''? Je activeert alle Halo's tegelijk als die op stand-by staan(zoals nu).

    Bewijs : click
    Dit plaatje is te zien op een story-board die op zijn beurt weer te zien was in de Limited Edition DVD die met Halo2 mee kwam.

    Speculatie 2:

    Als je alle panelen van het bouwerk bij elkaar optelt kom je op 14.
    Als je verder maar de ''buitenkant'' van een halo kijkt zie je 2 cirkels in verschillende formaten. In het midden heb je grote cirkels met 12 panelen, maar iets meer naar het uiteinde heb je kleinere cirkels met 14 panelen.
    Delta Halo

    De diameter van de aarde is ongeveer 12000km.
    De diameter van Alpha-Halo was 10000km.

    Verder is de preciese locatie van het punt waar de MC op staat gevonden op Google Earth : Kaart

    Probeer het je zo goed mogelijk in te denken. De evenaar van deze Halo loopt gelijk met onze evenaar. En deze koepel is daar helemaal niet zo ver vandaan.(nogsteeds een paar kilometer maar een Halo is zoieso ook best groot)

    Ook heb je kunnen zien dat niet elke Halo even groot is. Dit was een keer in een cut-scene in Halo2 toen je een hologram zag van allen Halo's. Toen kon je duidelijk zien dat halo's in grootte kunnen verschillen. De Forerunners hebben dus makkelijk een Halo kunnen construeren die zou ''passen''.

    -----

    Ik heb zelf niet echt een voorkeur maar ik vind het wel interessant hoe sommige mensen met dit soort dingen aankomen.

    Ohja en met het einde van Halo2 heeft Bungie het verschijnsel ''Cliffhanger'' tot een totaal hoger niveau gebracht. En naar mijn mening zijn cliffhangers cool omdat ze zo fkkng kut zijn. En in Halo2's geval...omfg 2007 duurt nog zo lang....
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Heo kunnen jullie in hemelsnaam 3 delen vol lullen over een game waarvan alleen nog een pas uitgekomen teaser van te zien is? =(
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wij zijn allemaal Halo geil ;) .
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    cker weten 8)
     
  14. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here :p

    Ik denk dat Halo 3 alles uit de kast moet halen en ons niet nog eens dat grapje laten flikken zoals bij deeltje 2 (daar gaan we weer 8)) Maar goed, aan de teaser te zien, lijkt het me wel tof.
     
  15. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongelovige,wegwezen jij!:x
     
  16. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me haast niet voorstellen dat er geen halo 4 meer komt.
     
  17. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, deze serie word helemaal uitgemolken. Over een tijdje gaat Master Chief kinderen die hem later opvolgen etc. etc.

    Lijkt me wel grappig BTW, Master Chief met een vriending :p. Moet je der onderhouden enzo O-) Hahaha.



    Sorry....
     
  18. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal maar niet reageren op de post(s) boven mij:)

    Over of er een halo 4 komt.. ik hoop van niet:) met deel 3 moeten ze gaan vlammen en dan is 't mooi geweest. Is niet leuk als 't uitgemolken wordt, 't moet wel speciaal worden. Bovendien hebben ze beloofd dat 't het laatste deel zou worden. Maar goed wat een is belofte in de hedendaagse gamewereld;)
     
  19. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    kerol, voordat je je grote bek opentrekt, mag iemand ook een fout maken? Ik heb idd de BR als de opvolger v/d AR gezien omdat ze op elkaar lijken. Tevreden? En als ik dit niet snap, ben ik niet goed in het spelletje? Waar heb je die onzin vandaan?! Ik daag je hierbij uit voor een 1on1.

    Ik denk trouwens niet dat de pistol weer terug komt (die uit Halo1 dan he), ten minste, niet met dezelfde absurde krachten.

    De halo serie is trouwens een trilogie, en er komen dus 3 delen van uit (bungie heeft verklaard dat dit het laatste deel wordt). Maarja, het is al zo vaak gebeurt, dat er toch nog een deel van een serie kwam....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2006
  20. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeej, je mening respecteer ik :).

    Keep on tuning!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina