1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, flaming helmet, zo nep, wat een grap.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Die hele Habuyasa of wat dan ookshit is nep.
     
  3. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je snapte dat ik letterlijk 'nep' bedoelde: er staat iemand met een flamethrower achter te sproeien of iets dergelijks, het vuur overlapt namelijk nergens de helm zelf. Of het vuur is er later bijgeplakt met photoshop..
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Riiiight.... maar ze zijn er iig wel.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Vind ik ook, had verwacht dat ik meer Multiplayer bij Halo 3 zou spelen dan wat ik gedaan had met Gears Of War maar dat is uiteindelijk niet zo. Ik speel nu alleen nog Big Team Battle al het andere is saaaaaaaai. Call Of Duty 4 word dan maar het grote Online Shooter voor mij.
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zeker nooit filmpjes van bungie favoriete gedownload, daar zie je soms lopen :)
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Aha, oke, ik vat em.
    In ieder geval, het nepste van dit hele poepspelletje is, en dat was ook net zo met Halo 2, dat je iemand slaat, en dat zie je gewoon ook als je iemand slaat, maar dan slaat ie jouw dood. Snap je? Dat is toch nep? :+
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Yes, enige wat ik nu nog ga proberen is om alles in de 40 te krijgen, moet dus alleen nog ff aankloten met lone wolves en tactical. De rest zit allemaal in de 40 :) Objective speel ik soms nog, maar dan moet ik wel zeker zijn van een team die ik goed ken. Want een 41 vind ik al best een prestatie :+
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik had ook meer van de MP van hlo3 verwacht eigenlijk.
    K speel alleen maar Big Team battle en soms met mijn broer team tactical maar verderr ook niet eigenlijk.
    Gelukkig deze week call of duty 4, waar ik zekers te weten we aan mn trekken kom :+
     
  10. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo 3 echt te dope online. Speel al sinds Halo 2 met een tiental gasten, superchill gewoon. Tuurlijk is er wel is gezeur met Melee's die niet goed werken maar daar heb ik zelf ook voordeel van. Heb ook alweer zo veel uur gespeeld, bijna niet normaal. Zit ook bijna op 45 bij Lone Wolves, of zit ik er al?

    Weirddddddd!

    [​IMG]
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat lvl wat boven je xp zit daar moet je niet naar kijken. Dat loopt best veel achter altijd. Kijk maar naar het aantal exp wat daar staat en wat je hebt, dat zal waarschijnlijk nog best veel schelen.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    bungie.net loopt bij mij ook altijd achter qua highest skill
     
  13. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net ff gekeken en ik heb hetzelfde ben 44 staat ook op de site en ik ben volgens mij nooit 45 geworden toch staat er idd net als bij jou 45, bizar
     
  14. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gister was het hetzelfde verhaal met 43 en 44. Ging ik kijken op XBL, was ik gewoon 43. Daarna geleveld, ben nu dus 44 maar op bungie staat dat ik 45 ben als ik bij mijn friends list kijk.

    Zal wel een bug zijn.
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Eeeyyy serieus, vanavond echt teveel gehad dat tegenstanders downloads gingen aanzetten. Heeft de host echt 20+ kills en wij blijven maar dood gaan zonder maar iets te kunnen doen. Vuile bitches! :mad:
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    je speelt echt te veel MM lars :+
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ja ik kom nooit in die pro customs :mad: Vuile haters allemaal :D
     
  18. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp het niet goed hoor. Mijn highest skill is 15 en hier blijf ik altijd steken. Als ik dan een vergelijking maak met andere gamers, heb ik een betere ratio k/d en zei hebben dan highest skill 20 :confused:
    Ik speel alleen maar ranked slayer. Wat kan ik nu in godsnaam doen om mijn highest skill te verbeteren?
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ze gaan niet uit van de kill death ratio, je gaat pas lvl up als je een aantal potjes heb gewonnen.
    Daarnaast is het wel aan te raden om bij team slayer een vast team te gebruiken waar je dingen met elkaar afspreekt, verder schijnt lone wolves wel een makkelijke manier zijn om te levelen..
     
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je eigenlijk wanneer je de host bent met Lone Wolves?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina