1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HELP problemen met usb opsag

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ruben5991, 10 okt 2015.

  1. Ruben5991

    Ruben5991 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen, ik heb een brandende vraag waar ik zo snel mogelijk een antwoord op wil.

    Het probleem zit zo: laatst heb ik battlefield hardline gekocht waarvoor 3,5 gb aan harddrive geheugen voor nodig is. Echter heb ik niet genoeg geheugen om dat voor elkaar te krijgen waardoor ik was genoodzaakt om een usb stick te kopen van 16 gb. Om een zo geheten flashstation om te zetten naar een memory unit moet die worden geconfigureerd, zodat deze kan worden gebruikt als extra hardeschijf. Dit heb ik voorheen ook al gedaan dus ik weet dat mijn xbox dit wel kan.
    Het probleem is nu dat zodra ik de usb in mijn xbox stop hij direct wordt gezien als "usb-opslagapparaat", en aangeeft dat er 15 gb vrije ruimte is. Dat is heel erg mooi maar niet voldoende voor battlefield. Hij moet, neem ik tenminste aan, als memory unit worden gezien door middel van te configureren. Wie o wie herkent dit probleem of weet hierop het antwoord???
    Hoop zo spoedig mogelijk iets te horen want ik wil gamen=(=(=(=(
    Ruben
     
  2. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Je speelt op een xbox 360 neem ik aan? Want dan is dit denk ik het probleem:
    • This content cannot be installed on flash memory sticks or internal flash memory, such as the internal memory of the Xbox 360 Slim or 4GB models.
    Zie:
    http://help.ea.com/nz/article/xbox-360-installation-information-for-battlefield-hardline/
     
  3. Ruben5991

    Ruben5991 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh ja dat klopt, speel het op de 360.
    Het probleem ligt niet bij battlefield (neem ik aan). Ik heb er nu een usb in zitten die helaas niet genoeg geheugen heeft maar wel wordt aangegeven als memory unit. Dat is wat ik ook moet hebben met de nieuwe usb. Filmpjes op youtube geven aan dat in eerste instantie de usb nog niet wordt goed gekeurd waardoor hij moet worden geconfigureerd. Deze stap krijg ik niet met de nieuwe usb, in plaats daarvan wordt hij direct gezien als usb-opslagplaats. Vb. Als ik met battlefield op de te kleine usb druk geeft die aan dat er niet genoeg geheugen is en bij de nieuwe dat ik een harde schijf of memory unit nodig heb.
    Is er anders niet een manier om je usb via de computer te configureren?
     
  4. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    USB-flashstations gebruiken bij Xbox 360
     

Deel Deze Pagina