1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edwinn199

    Edwinn199 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, ik ben net nieuw op deze site en heb weinig verstand van pc's modems enz enz.

    Heb al tijdje een xbox 360 en sinds 2 maanden ook xbox live. nu heb ik alleen elke keer als ik probeer online te gamen dat de connecting mislukt en komt er te staan de ea servers zijn op dit moment niet beschikbaar probeer het later nog eens. wie kan me helpen wat ik moet doen??

    (ps sorry als dit niet de goede manier is om dit te vragen. verkeerde plaats op site ofzo?? )

    Graag een reactie

    Edwin
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Probleem ligt bij EA.
    Deze melding zal je nog heel vaak kunnen gaan zien.

    Kamp er zelf ook veel mee helaas.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hallo Edwin, welkom op het forum!

    Zeker weten! Je kan beter hier zijn. Die thread gaat helemaal over connectie problemen. Als je trouwens de zoekfunctie had gebruikt (typ in "server niet beschikbaar") kom je meer gebruikers tegen met hetzelfde probleem en de oplossing.

    Bijvoorbeeld: het legen van je cache kan een oplossing zijn. Ga hiervoor naar de System Settings > Memory Settings > Device Options > Clear System Cache.

    Omdat deze thread op de verkeerde plek staat ga ik hem dichtgooien. Graag op deze plek verder gaan als je meer vragen hebt over je probleem.

    Edit: Damn Willem, is me net voor als ik aan het typen ben. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina