1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote downgrade-topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 8 dec 2014.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Deze gen is het meer dan ooit een discussie; games die bij de eerste presentatie ongelooflijk mooi waren en bij de final release 1 of meer visuele downgrades heeft gehad. Deze thread is bedoeld om die downgrades te verzamelen en evt te bespreken. Ik zal ze op alfabetische volgorde bewaren. May we never forget :+

    Regel: post twee of meer screenshots, gifs of vids van de game waaruit duidelijk de downgrade te zien is. Ik post dan vervolgens de screens in de startpost zodat er een verzameling ontstaat per game.

    Om zelf het goede voorbeeld te geven, hieronder misschien wel de meest besproken downgrade van deze generatie: Watchdogs

    Watchdogs:


    [​IMG]
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, wat een negatief topic. :+ Zo focussen op negatieve aspecten. :p
     
    Kevf vindt dit leuk.
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het leek me juist 'leuk' om die zaken te centraliseren. Dan kunnen we de game-topics wellicht ook wat meer voor games gebruiken :)
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    True, hopelijk werkt het dat!
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Is dit niet het 'het grote Ubisoft topic'?

    :+
     
    Kevf vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    We zijn in Nederland toch juist bezig om te decentraliseren op dit moment :+?

    Mijn duit: mensen moeten zich niet zo laten foppen. Ingame is niet gameplay. Watchdogs daarentegen was gewoon een smerig hypetraintrucje van ubi.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Maar ja, is dit niet iets wat heel vaak gebeurt? Gebeurt zo vaak dat je een pre-rendert footage ziet dat op een monster PC is gemaakt. Het viel echter ontzettend op met Watch Dogs (terwijl die optie nog wel beschikbaar was via een hack op de PC).
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die van Watch Dogs is wel erg, dat gifje. Maar zou dan liever een gifje zien van exact hetzelfde punt in de stad.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Aliens (die van Gearbox) blijft een geniaal voorbeeld... Al is ie niet van de huidige gen.
     

Deel Deze Pagina