1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het relatief grote Playstation randapparatuur topic!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Dr0kz, 28 nov 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ha, past mooi bij je rode controller!:thumbs:
     
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Okeej moet eerlijk toegeven, het matcht wel super goed met je controller :D En het heeft wel wat, alleen ben persoonlijk eerder geneigd tot wit. Maar das persoonlijk!

    Weet je wat ik nog wel wil voor m'n headset, dit:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Of zelf maken ofzo, maar echt geen flauw idee hoe of waar ik zulke materialen kan kopen.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ...why?

    Ik leg mijn headset gewoon lekker simpel in de lade van mijn TV meubel.:9
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net even getest. Max volume valt flink tegen zeg!
    Er moet iets verkeerd zijn, want ik geloof niet dat dit normaal is. Eens kijken naar de handleiding. :+

    edit: Ok, er zit een volumeknop op dat decoder ding. Dat kan dat lage volume verklaren! Morgen proberen. :p
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2014
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Lekker setje Dulle, gefeliciteerd!

    Nu natuurlijk dik aan de Outlast ermee? :D
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    oh god. Ik weet niet of dat zo een goed idee is. :+

    Had net na een kwartiertje wel al wat last aan mijn hoofd. Hopelijk is dat gewenning, want het is wel bedoeld voor langer dan een kwartiertje per keer. 8)
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Is gewenning... Daar er lichtelijk druk op je hoofd wordt gezet....
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, afstellen is effe wat zoeken. Anders genoeg filmpjes op YouTube.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Problem solved! :p Het was niet de volumeknop, maar ik had bij 'Uitvoer naar Hoofdtelefoon' de optie Alle Audio aangevinkt. Zodra ik het op chataudio zette werd ik opeens doof. Met het volume lijkt het dus wel goed te zitten. :+

    Wel eng dat nu de hele tijd in het scherm staat dat ik 'Playstation' moet roepen als ik wil praten met dat apparaat. Ik blijf steeds controleren of ik niet toch per ongeluk de mic heb aangesloten, haha. :D Ik wil niet dat men in Fifa opeens mijn gevloek en getier hoort. Of straks ben ik mijn diepste geheimen aan het vertellen zonder dat ik doorheb dat mee wordt geluisterd.
    of
    of

    :+

    Ja he. :D De andere optie was ook de witte (zwarte was er niet), maar een beetje kleur in het leven kan geen kwaad. :p

    Nu vervloek ik de PS4 wel omdat er alleen maar USB aansluitingen vooraan zijn. Heeft Sony nou echt niet geluisterd naar al de klachten over precies hetzelfde probleem met de PS3? Jezus, wat is dit lelijk.
    Het beste was dan nog als het decoder kastje zwart was gebleven zodat ie wat minder opvalt.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2014
  10. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb geen kastje waar die in past :+ Maar als ik hem zo mooi kan ophangen geeft dat ook wel een strak design naast de PS4.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb nu die Wireless Gold Headset, maar ik merk dat ik alleen de volume kan aanpassen voor één ding: audio/chat audio samen. Hoe kan ik dit los van elkaar afstemmen? Want zo hoor ik door het geluid van een game iemand niet goed in een chat party.

    En ik heb setting 2 maar op shooter gezet voor mass bass.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2014
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt het geluid afzonderlijk van elkaar aanpassen als je de PS knop ingedrukt houd en dan naar Adjust Devices gaat :b:

    Maar hoe is de ruis als er niks gebeurd in het spel? En is (talkback) chat ruis?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bij Adjust Devices kan ik niks instellen, hij staat daar ook op all Audio. Als ik enkel Chat Audio doe dan kan ik wel het instellen maar dat is het niet.

    Ruis als er niets gebeurd is er niet of merk ik niet. Qua chatruis, ook nog niks gemerkt maar dat kwam omdat ik diegene niet goed kon horen vanwege de game audio.

    Is ook wel wennen man, zo'n best groot ding op je hoofd voor een langere tijd. :+

    Edit: VSS knopje doet niks? Als ik er op druk krijg ik geen melding of ik hoor ook niks
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2014
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Oh apart bij mijn Logitech G540 kan ik het gewoon instellen volgens mij, niet via die app ook? :confused:

    En het went zeker, aan het begin vond ik het ook niets maar zodra je een paar avondjes gespeeld heb voel je hem niet meer als het goed is :)

    In BF4 trouwens niet vergeten Headphones aan te zetten bij Audio :thumbs:
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ah, zal die optie even aanzetten in BF4. Net erachter gekomen dat je die VSS knop ingedrukt moet houden, nu heb ik in plaats van stereo, 'virtual surround' geluid. Wel tof!
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Enige minpunt tot nu toe is de usb-dongle :mad:
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vindt je dat echt zo'n nadeel? Zo groot is die niet al neemt hij wel 1 van de twee usb poorten in beslag.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Stoor me er ook echt niet aan die usb poorten gebruik ik zoiezo al nooit.
    En 'lelijk' is het ook niet want kijk toch nooit naar me ps4 als ik game :+
     
  20. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Is er al meer bekend over de compatibiliteit van Fanatec sturen op de PS4?
     

Deel Deze Pagina