1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het relatief grote Playstation randapparatuur topic!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Dr0kz, 28 nov 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik wilde gisteren een andere headset gebruiken dus druke mijn Sony Ericson headset er in die ik ook gebruik voor mijn telefoon. Echter de mic deed het niet. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Zojuist mijn Turtle Beach PX4 ontvangen voor de PS4. Alles geinstalleerd e.d. en heb nu het geluid via de headset. Echter ben ik toch niet tevreden, want het geluid valt soms weg (af en toe tijdens het gamen en in menu`s, zoals het hoofdmenu van de PS4, heel vaak). Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

    Anders gaat de headset gewoon weer retour :)
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Probeer eens DTS uit te vinken in de set-up van de PS4.
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dat werkte niet. Heb nu de verbinding tussen de headset en de controller er tussenuit gehaald waardoor de verbinding er nu alleen is via Bluetooth/Wi-Fi, geluid is dan goed. Kan alleen de chat functie niet gebruiken. Het is net alsof het geluid dan onderdrukt wordt. Vreemd, want ik heb de instellingen correct staan conform fabrikant.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Helaas niet, heb alles ook precies zo gedaan als in het filmpje. Het is ook niet zo dat de chat niet werkt wanneer ik alles aansluit, alleen het geluid levert gigantisch in qua kwaliteit. Wanneer ik de kabel tussen de headset en de controller er tussenuit haal, is het geluid 10x beter maar kan ik geen gebruik maken van voice chat.
     
  7. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Laat maar weten als je hier uiteindelijk een oplossing voor vindt :). Zit zelf ook te denken aan de PX4.
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Het is gelukt, zowel de chat als de gewone game audio door de headset. Je moet aangeven dat je alleen de chat audio door de headset wil bij instellingen. Je hoort dan geen enkel geluid door de headset in het hoofdmenu. Wanneer je vervolgens een spel opstart krijg je wel al het game geluid door de headset. Wanneer je dan weer naar het hoofdmenu gaat, heb je wel geluid van het hoofdmenu. Al moet ik zeggen dat ik het niet erg prettig vindt om zowel het game geluid als de chat door de headset te horen maar dat zal meer met persoonlijke wensen te maken hebben. Het geluid is wel erg goed, dus ik kan je de headset zeker aanraden.

    Nadeel vindt ik wel dat wanneer je de headset zelf op een redelijk hoog gemiddeld geluidsniveau hebt staan, jouw microfoontje ingame elke keer knippert. Met andere woorden, hij vangt het geluid van je eigen gamegeluid op. Daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden.
     
  9. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Eerste controller is hier al ''kapot''. Het rubber op de linker anologe stick is gescheurd waardoor het er zo af te halen is!

    Zit er ook garantie op die dingen? Heb die controller nog maar 3 weken.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Uiteraard! Terug naar de winkel ermee!

    Desnoods vantevoren bellen en dan kunnen ze kijken of ze er nog een op voorraad hebben.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, garantie is er altijd, de vraag is imo eerder of een gescheurd rubbertje onder die garantie valt.
     
  12. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Thanks beide! Ga wel even langs de winkel.

    Ja snap ik ook, maar dit is wel hele snelle slijtage, en ben ook niet 1 of andere bouwvakker met enorme handen met eelt erop!

    Nouja ik ga wel even proberen.

    Ik heb zegmaar precies dit : [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2013
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn er net zoals slechte geproduceerde ps4's ook slecht geproduceerde controllers?

    Want ik heb hier totaal geen last van( Game al volop 1 maand nu met de ps4)
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2013
  14. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja, blijkbaar. Ik heb echt nog niet zoveel gespeeld. Alleen maar doordeweeks s'avonds, mits er geen voetbal op tv is. En ik had em pas 11 december..
     
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb hem sinds launch, vooral de eerste week veel meegespeeld. Merk dat er wel een beginnetje inzit van slijtage, hoop dat die niet verder uitscheurt. Maar het is wel de standaard controller die bij de PS4 zelf zat meegeleverd.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mijn linker analog begon ook al te slijten, maar dan in de bovenste rechterhoek en in het midden. Na een tijdje glij je steeds meer weg.
    Blijkbaar is dit gefixed met nieuwe versies maar degene van de eerste batch controllers hebben blijkbaar allemaal dit probleem :emo:

    M'n analog caps zijn vorige week binnen gekomen en spelen best zat, voor die euro hoef je het ook niet te laten iig :+

    Deal Extreme

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2013
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Kan je een foto plaatsen van je DS4 controller met dit erop?
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat kan zeker :+ Meteen een goed excuus om eens een foto met m'n Vita te maken.

    [​IMG]
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Mijn ps4 headset werkt niet, en dan eigenlijk alleen de microfoon niet. Ik krijg hem voor mn gevoel ook niet ver genoeg in de controller (heb 2 controllers, bij ellebei doet ie het niet), zijn er meer mensen met dit probleem? Als ik de headset van mijn Nokia Lumia 1020 pak gaat alles soepeltjes. Beetje irritant. Dan maar een keer een goeie kopen.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Na net wat potjes FIFA-demo te hebben gespeeld raak ik nu toch wel een klein beetje gek van linker stick. Met voetbal beweegt mijn linker stick namelijk behoorlijk veel maar mijn vinger glijd er steeds af. :+
     

Deel Deze Pagina