1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Freaking nice CE. Guerilla heeft wel een mega goeie art director zeg. De fuck. Heerlijk om zulk werk te zien wat in alles wordt doorgevoerd. De consistentie is om jaloers van te worden.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ben echt huiverig dat deze game teleurstellend gaat worden. Ziet er echt ontzettend vet uit, maar vraag mij af of dat het ook wel gaat worden.

    Februari 2017 is alweer snel. Ik raak een beetje overladen van de hoeveelheid toffe zooi die er is en komt. Nu Hooked aan overwatch, maar heb nog echt een berg goede games allemaal al die ik nog moet uitspelen. Het houdt vervolgens niet op met destiny en battlefield nog later dit jaar :+ pfff.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Daarom is uitstel ook niet altijd erg.:+

    Ben niet huiverig, maar hyped doe ik niet aan...te oud voor denk ik.:x
    Het zal er vast heel vet uitzien, maar hoe gaat het spelen? Controls van Killzone heb ik nooit echt aan kunnen wennen.
    We kunnen de studio ook alleen maar met Killzone vergelijken, en dat is geen pluspunt...die hele serie heeft me nooit echt kunnen boeien, te saaie characters en wereld...

    Maar dit heeft wel de potentie om daarboven te komen. Ik hoop het in ieder geval, want anders krijgen we weer een Killzone, en daar zitten volgens mij ook niet veel mensen meer om te springen.
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als ik aan Guerrilla games denk. Denk ik vooral aan hele vette graphics... thats it eigenlijk.
    Maar tegenwoordig moet een game meer zijn dan alleen dat. Hebben we ook gezien bij The Order 1886..

    Dus tja, ik ben wel hyped voor Zero Dawn, maar ik moet het eerst nog maar eens zien. Bij de eerste beelden van Shadow Fall was ik hyped as hell. Maar ik vond het spel (afgezien van de graphics) toch vies tegenvallen.

    Daarom vind ik het niet eens zo heel erg dat Zero Dawn is uitgesteld. Zie het alleen maar als iets positiefs. Daarnaast komen er nog genoeg vette games uit dit jaar

    Er schijnen Ex-Bethesda en CD Project Red developers mee te werken aan Zero Dawn. Dus qua verhaal zou het nu wel goed moeten zitten zou je denken. Ach ja, we wachten het af. Hopelijk zien we nieuwe gameplay op de E3.

    Ik ben wel blij dat ze even wat anders doen dan Killzone. Killzone 2 vond ik erg vet, en de MP was rete verslavend (heb echt slapeloze nachten gehad). Maar de overige delen vind ik niet zo heel hoogstaand eerlijk gezegd.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    [​IMG][​IMG]



    En please maak de cover zo desnoods een reversible zoals bij Doom.:+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2016
    ExquisiteSteez en AnubisNefer vinden dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Altijd lachen om die Nederlanders te horen.
    De kleurenpalet in die gameplay komt een beetje over als Witcher 3. Wat natuurlijk goed is.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Here is the details from the cover story. I'll put it all in spoiler tags for now for those who don't want to know details


    -Guerrilla wanted to make a game that's "Beautiful in a majestic way" instead of the grit of Killzone. They wanted to create a world you wanted to be in, instead of escape from.
    -Work on Horizon began in 2010
    - Horizon has its own engine. Not the same as Shadowfall
    - GI saw settings in desert, arctic, and temperate environments. Saw machines that will hide in the water.
    - Guerrilla promises why the world got this way will be answered. Also say "this is a sci-fi game and that they won't depend on fantasy at any point.
    - The various tribes are radically different including how they feel about the machines. Some of them believe the machines becoming more violent is punishment from the gods.
    - You aren't recruiting different tribes to your cause but they will sell you different gear and have their own side quests and storylines
    - Aloy is most concerned with finding her origin, and most importantly who her mother was
    - She has been raised in the Nora Tribe, but the tribe completely ignores her existence. For reasons she doesn't know they seem to shun her.
    - The Nora are ruled by women, Matriarchs
    - Aloy was raised by another outcast named Rost, who didn't do it of his own will. The Tribe forced him
    - Rost is stern and overprotective but only wants the best for Aloy / Father figure
    - There are playable flashbacks of Aloy's childhood
    - There are Hunter Trials which are essentially Big Game Hunts / Hunter's Guild
    - A flying enemy called a d Glinthawk can throw ice bombs
    There are "Corruption Zones" which are areas of the map filled with dangerous enemies. Some of the biggest fights in the game can be found in these zones
    - There are lots of sidequests but don't expect them to be as expansive as The Witcher
    - Screenshots show a large Hermit Crab type enemy.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Corruption zones?

    Oh noes..... toch niet Division 2.0 he? Hahahahahha
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Rampage vindt dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jezus fucking Christus te paard...
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Muziek lijkt een beetje op MGS TPP, mooi.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb wel zin in deze game.... :D
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Same here. Maar ik neem nooit meer de hype train! Heeft me al veel teleurstellingen doen voorkomen :)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ook.. ik kijk het aan en zie wat het wordt. Ga mij niet meer gek laten maken door een game.
    Maar lijkt mij echt een toffe. Zeker gezien die tegelijk uitkomt met de PS Pro.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Hij komt pas volgend jaar he!
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ziet er goed uit

    Maar om toch een puntje van kritiek te leveren:

    Het lijkt wel of de gameplay videos steeds hetzelfde zijn.

    Kan komen omdat het zich steeds in dezelfde omgeving afspeelt, en omdat je steeds hetzelfde lijkt te doen.

    Ik krijg dan het gevoel dat het al snel repetitief zal worden (wat natuurlijk onzin is, maar dat gevoel krijg ik erbij).

    Daarom ga ik vanaf nu geen filmpjes meer kijken.

    Ben erg onder de indruk van deze titel en deze gaat er op Day One komen.

    Maar ik wil nu gewoon zelf spelen. :cool:
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd ik zie het. 01-03-2017. Lol ik dacht 10-11-2016, hoe ik daar bijkom. :whistle:
     
    Servantes vindt dit leuk.
  19. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Voor een spel wat vrij snel uitkomt is er weinig te vinden
    Ik heb wel behoorlijk intresse in HZD

    verstuurd via Tapatalk
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb genoeg gezien.

    De tijd vliegt; sta er niet eens bij stil dat deze volgende maand al uit komt.

    Ben erg benieuwd naar deze game.

    Toen we de eerste beelden van KZ Shadow Fall zagen was ook iedereen lovend. Uiteindelijk viel het spel toch vies tegen.

    Graphics wise halen ze het niveau van Naughty Dogs. Maar na Shadow Falls heb ik toch een beetje mijn twijfels bij Guerrilla Games.
    Killzone 3 haalde ook al niet het niveau van Killzone 2.

    Maar goed, de beelden van Horizon Zero Dawn zien er tot nu toe erg vet uit. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dit spel gaan verneuken.

    Deze gaat er op day 1 komen.

    Hoop echt dat dit een topper ga worden. Gun het GG van harte.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina