1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Info over deze gamez, plz

Discussie in 'Algemeen' gestart door Baltimore Raven, 9 aug 2001.

  1. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze twee titels spreken mij wel aan maar zelf vind ik niet echt veel features over beide, kan iemand een goeie link naar een goeie informeerende site geven het gaat om USS Antartica (van dezelfde makers als AITD 4 Cool game btw) en Project K-X van Dream Publishing
    Volgens mij lijkt ook Project Ego een pareltje te worden dat wordt een Must Buy !
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    USS Antarctica, pff hoe heette die game eerst ook alweer.. die naam was toen veranderd.. Ego is idd heel mooi :9

    is project k-x niet van Bizarr ? (btw bij de info over die developer zie je alleen nog maar project gotham staan omdat de meeste games (95% :cool:)nog niet in de database staan)

    Alhoewel ik niet zeker weet of project kx van bizare is.. volgens mij niet :D
     
  3. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee Project Gotham is van Bizarre maar Project K-X lijkt een fighting game te zijn
    ik wil wel een screenshot toevoegen maar hoe??
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ergens uploaden en dan via de IMG tag

    en anders als je niet kan uppen ergens, een site zoekend ie dat plaatje ook heeft :)
     
  5. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    dit is trouwens gewoon artwork he..

    hoe heette dta zwaardvecht spel op de PS2 ookweer? Tenchu?? of was dat weer een ander :D iig dat zwaardvechtspel voor de PS2 is zwaar bruut vind ik :)
     
  7. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Tenchu is ook van Team Ninja zeker? volgens mij is die PS2 titel Konishiwa Warlords maar geen garantie dat het juist is
     
  8. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    En THX om er een link van te maken zo hebben de anderen er toch nog iets aan
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    die shots van project K-X zijn INGAME en REALTIME
    ik heb alle video's gezien en het ziet er gewoon beter uit dan DOA3
    alleen het is top secret geloof ik
    dus ik weet neit waneer die uitkomt (ik wil hebbe)
     
  10. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen wij ook die video's zien, dat zou al een heel stuk beter zijn dan die paar ingame shots die op andere site's staan?
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    nee helaas dat is alleen gereserveerd voor de elite webmaster xboxsite rulende supermensen...


    whahah ik zal dadelijk als ik thuis van me werrek ben (half 6, 6 uur) effe die link op deze forum thread gooien ok!?
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    roger that capt'n!
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    arrrrrrr matey shiver me timbers, swap the decks and polish me wood'n leg lad!! after that, clean me eye patch!!!!

    uhm rite...

    hiers die link

    http://www.xboxmovies.com/movies/p/projectkx_tgs1.mpg

    dit is heel kort maar ziet er wel goed uit.
    ik heb een nog langere demo gezien tijdens de officiele aankondiging van de Xbox in japan, die was echt heel gaaf, maar die kan je gelook ik niet meer downloaden die is 50 mb ofzo (niet allen project k-x ook heel veel bill gates gezeur)
    maar dies wel cool ook
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2001
  14. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben thuis het zwaardvechtspel kengo master of bushido is best realistisch en leuk om te spelen maar je heb maar een arena waar je in kan vechten.

    Tenchu heb je echt levels en kan je op daken enzo klimmen is ook een heel vet spel.

    De xbox krijgt toch ook een versie van kengo?
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja volgens mij wel

    maar wat mij leuk lijkt : Crouching Tiger, Hidden Dragon, die film was vaag, wel leuk. en als die game ook beetje op die manier wordt dan wil ik die graag hebben! (ik ben niet eens een fighter-fan) en die komt volgens mij op de Xbox en PS2
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    jah die film ruled!
    kep twee keer gezien al!
    echt superstoer, hoewel een spelletjes ervan me niet zo aantrekt nog, misschien als ik het zie...
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt nu ook zon reclame ala crouching tiger hidden dragon :D van conimex ofzow :confused:

    maar zo lijkt me die game wel vet met dat springen en achtervolgingen en zwaardvechten (dus niet naastelkaar maar dat je ook over daken springt enzo)
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    jah cool dat lijkt me een cool spelletje!
    kep net weer doa3 dat ene doa3 en shrek footage gekeken was cool man!
    die moet je eigenlijk even o pde main page zetten ik ben te lui
     

Deel Deze Pagina