Nadat ik de laatste weken last had van het wegvallen van de verbinding, kan ik nu helemaal niet meer het internet op. Met mijn beide laptops en xbox niet. Bij de verbinding staat ''alleen lokaal'' en maakt verder geen verbinding met internet. Op mijn modem/router van Linksys brand het lichtje 'internet' ook niet. Die van Wireless en DSL wel. Ik heb al geprobeerd: 1) de modem/router aan en uit te zetten. 2) Stroom eraf gehaald. van wireless kanaal gewisseld Niets hielp, iemand enig idee??
zorg ervoor dat je modem eerst helemaal opgestart is nadat je de stroom eraf gehaald hebt en zet dan pas je linksys router aan. succes
Tja, KPN... Wat zullen we daar eens van zeggen. Misschien krijg je hier je antwoord: http://kpn.gebruikers.eu/news.php
Heb je de Linksys gekregen van KPN of heb je hem zelf gekocht ???? Als je de Linksys heb gekregen van KPN dan zitten de instellingen voor verbinding naar internet , telefonie en digitale tv al ingebakken in de firmware. Wat je zou kunnen proberen is een hard-reset , na de hard-reset al de Linksys automatisch verbinding maken met de server van KPN. Je zou ook even de kabels vanaf de Linksys naar de KPN aansluiting in de muur kunnen controleren. Problemen kunnen ook veroorzaakt worden een slecht werkende ADSL splitter.