1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Just Cause 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 6 apr 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Enige voertuig wat ik vaak gebruik is die kleine heli (de Robinson o.i.d?). Ik heb hem helemaal ge-upgraden en hij is nu snel genoeg om de vliegtuig challenges mee te halen :) Met een vliegtuig is me dat allemaal veel te lastig :+
     
  2. Slender

    Slender Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die helicopter is geweldig! Je kunt er ook makkelijk raketten mee ontwijken van de SAM sites. Ik heb met zo'n helicopter het zwaar bewaakte eiland in het midden afgehaald.
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben gisteren 90 minuten bezig geweest om dat eiland te 100%'en. Was echt tof! 8) Ik heb het eiland al lopend met een turret afgewerkt }:].
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend wat je unlocked als bijvoorbeeld alles op 100% hebt? alle skulls, black boxes of drugs cases verzameld?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Die ijstruck staat online trouwens. 1.43MB, free.
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Maakt hij ook van die leuke geluidjes?:+
     
  7. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niks. Echt waar.
     
  8. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Achievement lijkt mij? Maar dat is inderdaad wel jammer dat je geen ingame rewards krijgt.
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nope, die achievement is voor 75%. 100% was leuk geweest, maar voor veel mensen denk ik onmogelijk :9. Ik vraag me ook af of je wat krijgt voor 100%, maar ik ga er zeker niet zelf achter komen. Het begint me nu al een beetje teveel te worden en ik moet nog een goede 18% voor 75% :+
     
  10. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet waar ik dit moet vragen(speel deel 1 namelijk)hoe kom ik van de politie af?want die zitten me de hele tijd achterna.Best irri eigenlijk.Wie weet dit?
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dan zou je uit een bepaald gebied moeten gaan volgens mij. Maar dat is ook de reden geweest dat ik gestopt ben met het spelen van deel 1. Dat frustreerde me echt teveel, dan was je gerespawned en dan direct weer die heli achter je aan. :{

    Beter begin je gewoon met deel 2, dat zag ik zelf ook niet zo zitten maar na het spelen van de demo ben ik er direct mee begonnen. Ga je geen spijt van krijgen (hoewel het misschien op den duur kan vervelen, de missies zijn wel veel van hetzelde)
     
  12. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke heel erg bedankt.Zal eens kijken.Ben van plan deel 2 zeker te kopen.
    Maar wilde eerst deel 1 spelen kijken hoe het was
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat je niets krijgt als je alles 100% hebt, in een spel zoals deze zou dat echt leuke awards kunnen opleveren!
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, al denk ik dat de meeste mensen vroegtijdig al afhaken omdat ze geen zin meer hebben of omdat er andere games uitkomen.
    Er is zo bizar veel te verzamelen en te doen, daar ben je echt heel veel tijd mee kwijt. (naast het feit dat het wel eens herhalend kan worden)
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    DLC achievement zou kunnen :p
    'you're the dictator' 1G
    You've completed the game 100% :+
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sick 8).
     
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog veel ziekere Achievements dan iets als dat, sadly. D:
     
  18. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    100% halen zal denk ik aardig onmogelijk zijn, voornamelijk omdat er een heleboel upgrade-kratten zijn die niet bij een dorp/stad horen. Heel veel staan ook gewoon bij tankstations of onder bruggen e.d. die niet op de map staan als aparte plaatsen. En aangezien de wereld zo gigantisch is, is de kans dat je ze allemaal vindt praktisch 0%
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Gewoon met een map erbij. Alles na lopen.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het is toch ongelooflijk dat er zoveel easter eggs in zitten en ik ben er pas 1 tegengekomen (dat Normandië strand, omdat ik ongeveer wist waar ie zat). Die map is gewoon zó groot dat de kans klein is dat je er zelf 1 tegenkomt. Die hatch van lost vind je normaal ook noooooit volgens mij.

    Ik ging trouwens gisteren even met een straaljager naar dat eiland helemaal linksbovenin. Aangezien daar geen settlements op de map staan dacht ik dat er niks was. Alleen maar een aantal easter eggs en misschien een heel mooi stukje natuur ofzo, maar toen ik aan kwam vliegen zag ik allemaal rare torens staan en werd ik meteen neergehaald. Bleek het een of andere geheime basis te zijn, waarvan ik het doel nog niet ontdekt heb.
     

Deel Deze Pagina