1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Klacht] Modereeracties Clanforum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Orange, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    etc


    mja. Ik zie inderdaad dat je een hekel aan arrogantie hebt..
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, je hebt een punt, maar je moet toch wat, wanneer ze niet luisteren. Heb daar ook nooit een OW voor ontvangen, dus jullie begrepen daar wel enigzins mijn punt. Dit wordt nu gewoon achteraf opgeroepen, om je argumenten te ondersteunen. Als jullie echt tegen die post waren, waren jullie daar allang tegen opgetreden, aangezien die echt aanvallend is.

    Die tweede was gewoon een grapje, gewoon mijn normale postingstandaard dus. Ik zie ook niet wat er mis met deze post is.
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier hebben we een prachtig centraal topic voor, deze gooi ik dan ook dicht. Graag verder in dit topic.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Om nog even te reageren, daar heb je inderdaad geen OW voor gekregen. Nu na een optelsom dus wel.

    Verder is er nog niks aan de hand als je een OW hebt, als je je gewoon verder normaal gedraagt zal je er nooit wat van merken.

    Maar inderdaad we hebben een centraal klaag topic wat wat minder de aandacht op jou legt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina