1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Eind 2006 / begin 2007
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oke, da's dus ook nog even wachten. Ik zoek namelijk nog een game om te ruilen tegne DOA4, die me lichtjes tegenvalt. Maar ik wil 'm eerst helemaal uitspelen, dan ruilen, dus als deze game nou binnenkort zou uitkomen...enfin, je snapt 't. :)
     
  3. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Mot je wel bijlappen denk ik?
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, want tegen die tijd heb ik 'm vast al geruild. 8)
     
  5. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg een stijve pik toen die grote spin uit die sneeuw kwam!!
    Zooow dat ziet er erg vet uit!
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik zie nu een beeld voor me wat ik liever niet had gezien :eek:

    *gaat in hoekje zitten huilen
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Lol, Ik heb trouwens de demo opgenomen... lol

    *Gaat Dulle troosten die in een hoekje zit te huilen
     
  8. basovich

    basovich Guest

    is er nog iets bekend over deze game en de releassee??


    *moest hem ff omhoog halen want dit wordt echt wel een dikke game:)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net het eerste level van de demo uitgespeeld, wat een FUCKING zieke eindbaas zeg,niet moeilijk ofzo maar zooooo gaaf gemaakt. Wat een actie...waar ik het gelezen heb weet ik niet meer,maar nog voor het eind van het jaar zou ie moeten uitkomen, hopelijk niet alleen de US,maar wij ook gewoon gelijk.
     
  10. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe Lost planet screens
    http://www.xboxyde.com/news_3295_en.html

    deze zijn iets te donker, jammer
    ik had liever nog wat outdoor screens gezien

    maar na die fantastische demo, ga ik deze game zeker aanschaffen
     
  11. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel % gebruikt deze game van de xbox 360 iemand zij 60 % ik geloof dat niet helemaal :/
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoiets kan je nooit geloven. Die procenten dat men altijd zegt, moet je met een korreltje zout nemen. De makers van graw zeiden ook dat ze alle 3 de cores enorm gebruikte voor graw. Maar dat is wat zij denken op dat moment, volgend jaar denken ze wel anders. Die procenten,... is allemaal dikke bullshit...
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Be kijk ze gewoon bij ons op de site anders :)

    http://archief.xboxworld.nl/news/8273/bekijk-setje-nieuwe-beelden-van-capcoms-lost-planet/

    @arnie: 100% van de xbox 360 bestaat niet. Dat is een waanidee dat mensen blijven gebruiken (voor redenen die mij onduidelijk zijn).

    Elke titel is anders en gebruikt andere codes die op andere manieren verwerkt worden, plus dat technieken altijd beter worden naarmate de tijd vordert of zelfs nieuwe technieken de kop op steken, dus kun je altijd zeggen op elk moment dat een titel 100% van de console gebruikt, maar nooit op de meest efficientie manier of op een vergelijkbare manier met iets anders.

    Kortom, 100% van een console is onzin die nergens toe lijdt. Wat belangrijk is hoe de ontwikkelaar de verschillende mogelijk technieken gebruikt en hoe hun artiesten het spel er uit laten zien.

    De enige maatstaaf die waarde heeft waarmee je kunt meten of een titel mooi is of niet, is je eigen mening. Cijfers in de rondte gooien is zinloos want je kunt de Xbox 360 voor '100%' belasten en toch maar een paar pixels op het scherm zien. :)

    EDIT: Boss verwoord het eveneens kort maar krachtig!!!! :+
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus een getalenteerde man die sinds 1987 bij Capcom bezig is met de ontwikkeling van games en die o.a. verantwoordelijk was voor Mega Man moeten we maar niet geloven?

    En zo is het maar net ..
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2006
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke danke boss en kobold jullie hebben me weer wat slimmer gemaakt *)
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Developers hebben het wel gezegd. Onzin of niet, je kunt er wel iets belangrijks uit opmaken imo. Capcom denkt dus veel beter te kunnen op het moment. Vraag is waarom ze dat dan niet doen?! Ze brengen de game een jaar na de release van de Xbox 360 uit en kunnen wat meer de tijd nemen dan anderen. Waarom je dan zoveel inhouden? Waarom niet richting graphics à la Gears of War en mensen nog lekkerder maken? Er zijn natuurlijk wel redenen, maar zelf vind ik dat onzin.
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpel. Met een nieuwe console moet eerst veel praktijk ervaring worden opgedaan. En dat kost tijd, veel tijd. En aangezien tijd geld is gaat men lang niet altijd 3 jaar werken aan een titel om alleen maar ervaring op te doen, er moet ook geld verdiend worden. Alle (kostbare) ervaring is prima weer te gebruiken voor een opvolger of andere franchise. Voortschrijdend inzicht noemt men dat.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, hoe getalenteerd die kerel ook is, niemand kan met 100 procent zeggen dat ze zoveel procent van de xbox 360 gebruiken, dat zou jij toch zeker moeten weten! Trouwens, hoeveel keer is het in het verleden niet geweest dat men zei(en ja talentvolle ontwikkelaars), dat ze de volle kracht gebruiken, maar achteraf toch komen met mooiere games,... Het is allemaal praat man! Tegen het einde van deze generatie gaan we pas echt games zien die de xbox 360 volledig benutten(zoals makers van graw nu al zeiden dat ze de 360 nu al volledig benutten, is dus zeker niet waar! Want de games zullen binnekort er een heeeeel stuk mooier nog uitzien!)
    Maarja, jij geloofd ook snel iets he... Zo geloof je ook onmiddellijk dat next gen games op 1080p(op de ps3 ) niet mogelijk is, aangezien topmensen het gezegd hebben...:{ Wel, ik ken er bijlange niet zoveel van als die mensen, maar ik weet dat het wel mogelijk is(je zal wel zien binnen een jaar), mijn punt is dus, niet zo snel iets geloven...En zeker niet als het op procenten neerkomt, want dat zijn in mijn ogen pure schattingen...
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2006
  19. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik naar deze spel kijk dan wil ik meteen HD tv kopen want het ziet er gruwelijk mooi uit zo. 8) :)
     
  20. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    100%? Wie heeft het hier over 100%? Zoek eens de betekenis op van de termen 'waarschijnlijk' (probably), 'ongeveer' (about) en 'potentieel' (potential). :D

    Geen idee, boeit me ook niet. Maar ik zie geen reden waarom je nou een uitspraak van zo'n man in twijfel moet trekken. :{

    Ja? Dus? Dat is toch precies wat dat meneertje van Capcom duidelijk maakt? |:-

    Binnenkort? Net heb je het nog over het einde van deze generatie? Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen? Enige punt wat ik maak is dat ik eerder zo'n man van Capcom geloof dan jij. :b: Oja, ik geloof trouwens dat je 'jij geloofD' als 'jij geloofT' schrijft. O-)

    Hou toch eens op met het erbij halen van niet relevante zaken. Vervelend is dat. =( En hou eens op met te bepalen wat ik persoonlijk wel en niet geloof. Ik geloof alleen maar 100% (als we het toch over procentjes hebben) zijn volgende quote: "The more years you study a platform, the better you get. Some of the games you'll see in three of four years will be truly amazing" :)

    Hoe bedoel je goedgelovig .. }:]

    Figuur, leer Engels. De beste man had het juist alleen maar over een schatting .. :emo:
     

Deel Deze Pagina