1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421

    Als Graw alle drie de cores al gebruikt, dan breng ik mijn 360 vandaag nog terug.

    Het ziet er zeker nice uit.... behalve die lelijke shadows, afwezigheid van reflecties en in beton gewassen wasgoed en zo kan ik nog wel een paar zaken noemen die ik tegen vond vallen.

    % is puur relatief.... dus als men "vandaag" denkt de 360 100% te kunnen aanspreken, dan kan het morgen net zo goed betekenen dat er nog veel meer uit de 360 te halen valt omdat men nog lang niet de volledige potentieel ondtekt had. Om potentieel in te kunnen schatten ben je altijd afhankelijk van huidige kennis, dus naarmate kennis uitbreidt wordt het potentieel ook groter.

    En het blijft natuurlijk een goed PR marketing stunt. Mensen raken nieuwsgierig als je met termen als "uses three cores" en "70% of the power of the xbox" gooit. Naderhand blijkt het allemaal bullshit te zijn, maar ja, dan hebben wij onze game al gekocht. :{
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zeg ook dat ik de redenen wel weet. Maar ik heb liever 1 geweldige game dan 2 matige. Wat ik zeg is dat het ook stom is dat ze er nog geen gebruik van maken. Ze streven niet meteen naar het beste, maar naar kwantiteit. Iets wat niet altijd goed is imo.

    Verder over je reactie op Boss...hij heeft gelijk, you know. Je weet niet wat je niet weet [denk daar maar eens over na ;)]. Die vent heeft veel ervaring en zal heus wel één van de beste zijn in het beroep, geloof ik meteen. Maar niemand kan de toekomst voorspellen en niemand weet welke technieken er uitgevonden worden en in wat voor mate deze de kracht beïnvloeden. Wie weet komt er straks een revolutionaire manier voor het ontwikkelen van games...een nieuwe en geweldige XNA bijvoorbeeld. Dat kan zelfs hij niet aan zien komen. Zoals Zifnap zegt, zo'n schatting is iets relatiefs!

    Edit: Overigens dat 'probably' kan hij dan wel zeggen. Het is een schatting. Een schatting moet je altijd met een korreltje zout nemen om de uitdrukking van Boss maar even te jatten. Hij zegt zelf dus al dat je zoiets nooit zeker kunt weten. Oftewel: Geloof hem niet meteen. Hij dekt zich in, hij duidt op een schatting. Die vent geeft gewoon toe dat je hem niet neer moet pinnen op wat hij nu zegt, aangezien het zo allemaal kan veranderen. Dan komen we weer uit op wat Kobold en Boss meteen al zeiden.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een spel alle drie de cores gebruikt wil dat nog niet zeggen dat ze allen voor de volle 100% gebruikt worden.

    http://www.mtv.com/games/video_games/news/story.jhtml?id=1525683
    Dit hoeft geen 'bullshit' te zijn. Een spelletje als Geometry Wars gebruikt ook de verschillende cores.

    Simpel spelletje en toch drie cores in gebruik. Het is maar net of en waarvoor je ze wilt gebruiken. Dus het is niet handig om meteen te gaan geilen over het feit dat een spel 3 cores gebruikt of niet. Back to the topic..
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Macdennis: Je bent echt een klein kindje, weet je dat...
    Alsof ik op mijn schrijfstijl ga kijken als ik tegen 160 letters per minuut type...
    En jij spreekt jezelf continu tegen:
    Wat heb ik gezegd??!! Man man, eerst moeten we allemaal die kerel zeker geloven, ik zeg dat tegen iedereen, dat het pure schattingen zijn, en dat er in het verleden al hoop bullshit inverband met dit geweest is, ...
    Gaat meneerke mij nog wat afkraken, en op laatste zegt hij net hetzelfde als mij(of sarcastisch,maakt eigelijk niet uit)... Tja, ge zijt gewoon e zwak menneke!
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  5. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is toch precies wat die developer zegt zeiksnor, dat het een schatting betreft. Jouw punt is dat als iemand (in dit geval een getalenteerde developer) ergens een schatting over maakt dat je hem maar beter niet kunt geloven. Wat naar mijn mening kolder is.

    On-topic: ik kijk ergens uit naar deze game, als de demo een indicatie is voor het eindproduct staan ons leuke tijden te wachten.
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is dit nou voor domme zeikpartij geworden? Ga je toch geen ruzie om maken? Effe normaal doen jongens.

    Het is simpel, zoals ik in mijn post zegt. Je hebt er niets aan te weten wat er zogenaamd voor percentages gebruikt worden.

    Een spel kan zo lelijk zijn als de nacht en toch framedrops hebben en effectief alle mogelijk kracht uit een console zuigen. Het gaat niet om percentages van wat je gebruikt, dat is een domme vraag waar je niets slimmer van wordt. Het gaat er om hoe ze iets gebruiken en dat is in elk spel anders, wat inhoud dat je nooit een maatstaaf kan creeren om mee te meten hoeveel procent er gebruikt wordt.

    Kortom, laten we allemaal even een chillpil nemen en deze domme discussie voorbij varen. Dank u. :)

    EDIT: Daarbij wil ik jullie manen allemaal wat verstand te groeien en te beseffen dat elkaar afzeiken op een internet forum over een nogal domme en compleet nutteloos vraagstuk waar iedereen zijn mening rap over klaar heeft, toch wel bijzonder stupide is. Laat elkaar in zijn waarde en leer om normaal te discussieren zonder elkaar af te zeiken alstublieft jongens! Nu on-topic!
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja allemaal leuk en aardig hoor, maar misschien een bezoekje nemen aan het PS3 VS Xbox 360 VS Wii topic? In de tijd dat ik afwezig was is het niveau alleen maar omlaag gegaan.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan niet overal kijken, daar hebben we meerdere moderators voor. Nu in dit topic zie ik dat er iets mis gaat, dus kan ik op reageren.
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja dat zal best maar jij als hoofdredacteur mag naar mijn mening toch wat meer verantwoordelijkheid tonen aangezien het niveau op sommige sectors echt om van te huilen is.Het zal voorkomen dat je het druk hebt, maar communiceer dan ook met je crewleden om de zaakjes wat beter op orde te houden.Maar goed on-topic maar!
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Stuur je klachten naar de moderators.

    Nu on-topic, everyone.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De demo vond ik dik oke maar ik ben bang dat dit een nogal eentonige game word hebben meer mensen hier last van? Maar voor de rest ziet er super uit en ik denk dat ik deze game wel ga halen.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor de E3 verwachtte ik niet zoveel van deze game, ik dacht dat het weer een of ander raar spel was, dat er wel ok uitzag.
    Toen kwamen er trailers en toen zag het er wel interessant uit.
    Eenmaal de demo gespeeld, was ik aangenaam verrast door de game. Ik vond het tof spelen, zag er goed uit en de actie was gaaf. Kortom, weinig mis mee. Deze game staat inmiddels op mijn verlanglijstje, de demo smaakt naar meer.
    Was een van de verassingen voor mij van de E3. Capcom levert toch 2 goede 360 titels af, Dead Rising en Lost Planet en is daarmee een belangrijke Japanse developer voor de 360.
     
  13. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Capcom is goed bezig op de 360 wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht. Eindelijk een game waarbij de 'fun' factor weer aanwezig is. Nu nog een Devil May Cry en een Resident Evil naar die box en het plaatje is compleet. \o/
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    heerlijke game met mooie graphics .
    ook die animaties van die beesten zijn erg realisties .

    plus dat de besturing lekker eenvoudig is maakt voor mij na GOW de enige (future) shooter die mij aanspreekt.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Mijn nr 1 must-have titel.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2006
  17. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze winter een multiplayer demo van Lost Planet

    Bron: Xbox360Only

    Altijd leuk natuurlijk :)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  19. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat die trailer van iets rond de 304MB
     
  20. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Lost Planet krijgt een Collector's Edition! Hier het bericht van Ownage.nl:

     

Deel Deze Pagina