Ik heb nou een oude pc staan (dual-core, 4gb ram), eens kijken of ik daar fatsoenlijk een Creative server op kan hosten. Past mooi in de meterkast.
Ik speel nu met enkele vrienden op Realms. Hebben een lekker survival mappie. Als je mee wilt doen heb ik je minecraft naam nodig
Weet iemand nog wat de laatste versie van Minecraft was die we speelden in de creative server van Silver? 1.8.4 ofzo?
Oke dat deel is al gelukt. Een betere vraag nog, weet iemand nog hoe ik vanaf het spawn gedeelte in creative bij Stierhattan en dat gebied waar veel gebouwd is kom? Welke kant moet ik dan ong op?
Als je een beetje naar het zuid-zuidwesten vliegt kom je bij het stuk waar twee gasten heel veel shit hebt gebouwd. En als je vanaf daar recht naar het zuiden vliegt kom je bij mijn shizznit. Maar waar Stierhattan ligt weet ik niet precies. Iets ten noord-noordwesten van de spawn?
speelt er iemand nog minecraft op de xboxone? ik speel dit samen met mijn dochter, en doen dit via split screen. we spelen wel survival maar op 'vreedzaam' nu vind ik dat geen echt probleem. maar zelf zou het mij leuk lijken om op een server te gaan met meerderen mensen. zijn er mensen die het spelen? of kan ik gewoon online gaan! ik heb echter geen zin in dat spullen gepakt worden, of dat we/ik aangevallen wordt door andere online speler. ik heb geen ervaring met online spelen hiervan, en hoop iets meer informatie te krijgen. en klopt het dat je alleen touw kan krijgen door het doden van spinnen!!