[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben er vandaag achter gekomen dat de tactical settings een stuk handiger is. welke controls gebruiken jullie?
     
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee niet echt. Gebeurt namelijk nooit meer en heb nooit verbindings problemen.
     
  3. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Same here, ligt aan je internetverbinding.=(
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat je Xbox vastloopt ligt waarschijnlijk aan de CD en niet aan het spel zelf natuurlijk
     
  5. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    het is nu wel duidelijk aan de reacties te zien dat treyarch zijn zaakjes nog niet voor elkaar heeft weken na de launch, eerste week problemen ok dat zijn we met elke cod wel gewend maar dit slaat echt alles
    de xbox schijnt nog het beste te werken omdat treyarch die prioriteit geeft omdat ms ze het meeste betaald, maar we betalen toch allemaal 6 tientjes voor die game....
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hier geen problemen hoor.
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    hier ook niet.!
     
  8. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    dan speel jij ws op de 360
     

  9. Zou je denken?

    Feit is gewoon dat heel veel spellen op de Playstation 3 altijd problemen heeft. Denk eerder dat die console het probleem is. Betaal liever voor een goed netwerk dan een waardeloze die gratis is :)
     
  10. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha dat heb ik ook vaak als ik een paar dagen niet meer gespeeld heb! Eerste potjes gaan dan super lekker!
     
  11. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de PC niet echt problemen meer gehad na de updates

    op de PS3 nooit probleem gehad..


    verschilt per persoon dus blijkbaar.
     
  12. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Lul niet niet zo dom over dingen waar je niks vanaf weet_0/ heb nergens last van met andere games en mw2 doet het zelfs beter als op mn 360

    Die discussie over live vs psn gaat het niet over, maar over black ops, hoewel ik van mensen uit mn freindslist hoor dat ook zei nog weleens problemen hebben op live
    Gaat er gewoon om dat treyarch er een potje van maakt
     
  13. Hahaha, wat een eindbaas ben je ook. Ik zeg het wel vaker dat PSN ruk is en ik krijg altijd hetzelfde antwoord :lol:

    'Heb nooit last bij andere games', 'je weet niet waar je over praat' en 'mijn vrienden hebben er ook allemaal last van'. Zoek een hobby ofzo. PSN is de oorzaak.
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben ff benieuwd, Welke controls gebruiken jullie? Zoals sensitivity en button lay out. Ik gebruik Sens 3 en button layout sinds vandaag strategic(is pronen met rechterstick).
     
  15. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Sensitivity 10 und tactical.
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    :emo:

    Ga niet eens in op je fanboy gezeik, na 3 xboxen gehad te hebben die alle 3 overleden zijn aan RROD maar ook een PS3 gehaald en zelfs in de zomer met 30 graden in huis nooit problemen gehad. MW2 liep ook als een tierelier, BO heeft misschien meer problemen op de PS3 dan de Xbox maar dat is de oorzaak van treyarch en niet die van PSN.

    Komt bij dat ik BO vind tegenvallen, shotguns, snipers en handguns zijn zwaar in het nadeel waardoor iedereen met een SMG/assault rifle rondloopt en het niet echt meer om skill gaat maar wie het eerst een ander in zijn vizier heeft. MW2 had fouten maar BO is ook nog lang niet foutloos.
     
  17. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Jou hobby is dus al duidelijk, zeiken over dingen waar je niks vanaf weet_0/
     
  18. Fanboy :F:

    Kan me werkelijk waar geen ene klote schelen waar jij je spelletjes op speelt. Maar dat de netwerk problemen over het algemeen op de Playstation plaats vinden is niet meer dan een feit. Hoe RROD in verband kan staan met de servers is mij een raadsel. Maar jij zal het wel weten.

    Haha, met andere woorden bak je er nu niet zoveel meer van nu je geen sniper/shotgun tot je beschikking hebt. Pijnlijk. Dat is het ook een beetje met Call of Duty, mensen gaan het spel pas leuk vinden als ze een keer boven de 1.0 k/d uitkomen.

    :b:
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Discussies over Xbox vs. PS3 kun je beter hier maar voeren..
     
  20. Dat maken zij ervan. Ik zeg alleen dat PSN wel vaker last heeft van onregelmatigheden online. Niks raars aan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina