[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forty

    Forty Guest

    Deze
     
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    steeds vaker van dit soort trieste personen hier, jammer.

    ik gebruik sens 2 & tactical.
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Holy shit Sensitivity 10 :p. Snap niet dat je daarmee kan spelen.

    BTW 1000ste post ;)
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Sensitivity 10 hier is echt een stuk lager dan sensitivity 10 in MW2..
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Sensitivity 8,moet mensen kunnen volgen van medium range terwijl ik ingezoomed ben met sniper, en speel op tactical, hoewel het dropshotten in deze game weinig uitmaakt.

    Ik moet m'n mening ietwat herzien, pistols zijn niet compleet waardeloos, althans niet wanneer ik ze dual wield, veruit de beste pistols hiervoor zijn de Makarov's, alle andere hebben de damage niet of de range, nu maak ik daadwerkelijk een kans. Anyway het snipen gaat zo ontzettend goed de laatste games in FFA dat het weer helemaal als vanouds aanvoelt(mw2) Firing range is trouwens een ontzettend lekkere map om op te snipen, eigenlijk sowieso een toffe map ongeacht het wapen dat je gebruikt.

    Wat ik wel ontzettend jammer vind is dat je zonder hardenend gewoonweg niemand kan doden met de sniper door een muur, zelfs al schiet je op hun hoofd(theater) Hetzelfde effect als een silencer waar je met een sniper niet iemand met een headshot kan doden, erg jammer.(weet trouwens niet zeker of het met hardened niet kan)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2010
  6. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Sensitivity 10, button layout.
    Dropshot jij dan? Ah daar kan ik echt niet tegen, mensen die gelijk gaan liggen als ze je zien.
     
  7. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Wat een loser opmerking. Ik ben juist enorm blij dat het nu gaat om wie elkaar het eerste ziet. Ik kon me enorm ergeren in MW2 dat ik iemand al een tijd zeg en lekker patronen in zijn lichaampje aan het pompen was. en dat hij dan met 1 schot met zijn sniperrifle mij kapot schiet. Dat heeft niets met skill te maken. Ik vind BO veel en veel beter dan MW2. Fuck de Quickscopers en noobtubers BO ROCKS!
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zet jij nou quickscopers en noobtubers op hetzelfde niveau neer...
    Ondanks wat jij zegt dat in BO diegene die de tegenstander het eerste zit de faceoff wint gaat dit eigenlijk niet op, in BO heb je nog daadwerkelijk een kans om iets terug te doen. Het gaat in tegenstelling tot MW2 meer erom of je de betere positie hebt(hoogte voordeel, achter een obstakel etc) en dat je niet alleen snel je crosshair op iemand kan leggen maar het ook daar kunnen houden wanneer je schiet, dus omgaan met het beetje recoil dat de wapens hebben.

    Als we jouw gedachtegang alsnog volgen dan moet jij mensen die quickscopen geen probleem vinden want het gaat er juist om dat diegene met een sniper de vijand als eerste spot, want als een sniper word beschoten en jou alsnog een quickscope geeft dan heeft hij gewooweg geluk, of jij heb slechte aim.

    @Tobias
    Ik dropshot alleen wanneer het moet want in BO is het gewoonweg te belangrijk om je crosshair ten alle tijden op de vijand te houden, van de wat grotere afstanden verneukt de dropshot je aim, althans die van mij en ik doe het alleen wanneer ik werd verrast van dichtbij. Anders kijk maar een paar van m'n recent games/fileshare videos want ik gebruik tacticial eerder om snel achter een obstakel prone te liggen.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2010
  9. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier moet ik het ook mee eens zijn. Black Ops heeft hier en daar een kwakkelende start gemaakt, maar het begint MW2 keihard weg te spelen wat betreft hoe lekker het speelt. Geen quickscopers, snelle shotties om de hoek, noobtubers of grenade spams :)

    De enige dingen die BO nu nog nodig heeft imo is hier en daar een tweak voor de multiplayer (betere hosting etc.) en een betere variatie aan maps want dit is gewoonweg boring zo.
     
  10. Een sniper is bedoeld voor afstand, niet van dichtbij. Dat quik scopen heb ik altijd al een bloedhekel aan gehad. Ik ben blij dat dat gezeur met die shotguns etc. allemaal voorbij is want daar knapte ik op af bij MW2. Gaat nergens over die dingen. Hier kan ik me niet eens herinneren dat ik gedood ben door een shotgun.

    Voor mij is black ops een straatlengte beter dan Modern Warfare 2. De mappen liggen me ook veel beter. Lekker compact en stedelijke omgeving. Daar hou ik wel van :)
     
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Het is toch dubbel XP weekend? Vanavond ffekes Headquarters spelen en 10miljoen keer prestige gaan 8)
     
  12. Forty

    Forty Guest

    Het is verkeerd aangekondigd :{
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Hier heb je het probleem al, cod mappen en voornamelijk de mappen in BO zijn gewoonweg niet gemaakt om te snipen zoals het is "bedoeld" Zitten op de 1 of 2 plekejes per map waar je een goede overview hebt met de sniper, mensen merken je al snel op en naarmate ze beter worden leren ze bepaalde gebieden te ontwijken, oftewel het forceert de sniper om meer te bewegen om alsnog die kills te krijgen en vaak kom je uit op mid en close range battles. Het probleem is dit is het domein van de Smg's en Ar's en een sniper heeft gewoonweg de tijd niet op deze afstanden om een kill te maken. Bovendien heeft een sniper geen goede secondary voor mid of close range, dus je moet bewegen om kills te maken maar als je beweegt ben je nog meer in het nadeel..

    Ik zeg niet breng quickscopen terug in de mate zoals MW2 of zelfs WaW en CoD4 maar die patch was gewoonweg onnodig. Kijk eens voor de grap bij je statistieken en waar je de meeste deaths door hebt gekregen, ergens onderaan zullen de snipers wel zitten...
     
  14. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    :mad:! Wanneer dan wel of is dat niet bekend?
     
  15. Klopt, daarom vind ik Call of Duty black ops ook beter. Vind die ultra grote mappen maar niks waar je alleen uit de voeten kan met een sniper. Dat gezeur met een gozer die heel de game op dezelfde plek terugkeert en allerlei kills pakt op kilometers afstand is om gek van te worden. Dit bevordert ook het teamspel in objective games, hoeveel mensen zaten wel niet te campen bij een controle punt in de hoop daar veel kills op te pakken.

    Je moet een sniper pakken als het level erom vraagt. Echter dat quikscopen op de vorige cod's werd overal gedaan en dat ging gewoon nergens over. Ik ben blij dat het eruit is gehaald. Sniper en shotguns zijn voor spelers die zich geen raad weten met een normaal wapen.

    MW2 was helemaal een ramp met een dubbele shotgun, hoe verzin je het :F:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2010
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    de rol van snipers in een MP game is gewoon heel lastig om goed te krijgen. In MW2 werd die rol verpest door de secondaries (en in veel mindere mate door het quickscopen) , een sniper hoefde daar helemaal geen afstand bewaren en je zag ze vaak genoeg gewoon met dubbele shotguns rondrennen door de map.

    Maar het andere uiterste is ook niet goed, kijk maar naar BFBC2 en MoH, daar zie je soms hele teams in objective gametypes in hun eigen spawn stil staan en snipen.

    Wat mij betreft had QS niet zo erg weg-gepatched hoeven worden als het nu is omdat de secondaries al aangepast zijn. Dan zou je voor de snipers een beetje terug gaan naar de COD4 gameplay en die was volgens mij voor alle partijen wel acceptabel.

    Geen overpowerde secondaries maar wel de mogelijkheid om als het moest jezelf te redden met een QS of No-scope.

    Maar als niet sniper speler zie ik liever het uiterste wat in BO zit dan het uiterste wat in MW2 zit
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik had nooit het gevoel dat ik "geowned" werd door quickscopers. Vaak waren het 14jarige jongetjes die 360quickscopes en no-scopes de map over wouden maken voor hun pro montage. Vaak hadden ze dan in 1 potje een "vette" kill die ze gebruiken voor hun montage maar verder stonden ze onderaan met 4-20 oid. Noobtubes daarin tegen was wel erg irritant
     
  18. Dat bedoelde ik dus met het sportieve vooruitgang, te vaak zaten mensen allerlei domme truukjes te doen waar ze 99 van de 100 keer doodgaan en daar benadeel je je team mee.

    Idem voor de snipers, hoe vaak zat er niet een sniper te snipen naar de vijandelijke basis in een objective game waar je gewoon geen ruk aan hebt. In feite speel je dan gewoon met een handicap.

    Over shotgun begin ik niet eens, mensen die daarmee rondrennen zijn mijn woorden niet eens waard.
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ligt eraan hoe je het bekijkt :+ Die grote sneeuwmap in MW2 zat ik altijd op het dakje in dat magazijn. Zoals ik het altijd zei via de mic, "I'm giving covering fire, you guys do the rest."
     
  20. Ja, niet iedereen zal het doen maar het overgrote deel pakt de sniper voor de kills.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina