1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen iedereen er bij mij uit vloog stond er Can't Connect to Party nadat m'n xbox probeerde te rejoinen...
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dacht ik al. Dus in veel gevallen heeft die update alsnog geen nut...
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Suit yourself, maar op het moment dat ik ze gekocht heb was 1 jaar gold 37 euro bij GH, en 30,50 op ebay, makkelijk kiezen! 4200 Points schelen ook al gauw 10 euro, is zo'n 40E op ebay.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar wat hij probeert te zeggen is dat je een live-code van een andere regio wel hier kan gebruiken maar een points-code niet ;)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad. Met points kan je niet van de lage dollar koers profiteren. Maar daarvoor is liveacties wel geschikt, zo'n 35 euro voor 4200 points.
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik dacht dat live codes ook gewoon regio gebonden waren, sinds wanneer zijn die dan regiovrij :eek:
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Live codes zijn regio vrij, alleen puntencodes niet. Dit is al vrij lang zo voor zover ik weet :)
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Uhh, altijd al 8)
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij verwart hij het met Microsoft Points ;)
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Waarom zijn sommige personen eigenlijk onzichtbaar?
    Als je naar de tab met Friends gaat, waarbij je al die parties ziet, zie je soms zo een schaduw. Bij party details zie je die persoon er ook niet tussen staan.
    Snap sowieso niet waarom je jezelf zou verbergen, als dat het zou zijn.
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt dat misschien niet aan de Privacy settings? :p
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb bij één persoon zo'n schaduw, maar die is sinds de NXE uit is niet meer online geweest en heeft dus de NXE helemaal niet, en dus ook geen avatar. Maar als die persoon regelmatig online is zou ik het niet weten.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Meestal is hij dan nog aan het laden, in ieder geval dat is bij mij zo.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien is het een guest? Dan is het logisch dat ie geen avatar heeft. Zijn naam is dan waarschijnlijk ook '???' ?

    Maar dat is gewoon een gok. Ik heb nooit gebruik gemaakt van parties. O-)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Deze menesen hebben aangegeven dat ze alleen zichtbaar willen zijn voor vrienden (Privacy setting)
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maybe omdat hij de new update kleding al aan heeft, en zelf de update nog niet hebt? Ik heb dat ng steeds met DulleNL namelijk. :cool:

    Op friendlist op xbox.com is hij ook een schaduw met vraagteken erin. Terwijl in de Friendlist op de xbox kan ik zien dat ie een kaal hoofd heeft en een xbox t shirt aan :+
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2009
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 10 aug 2009
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat bij Dirt 2 is idd een erg grappige toevoeging zeg! En bij GH5 is t ook erg leuk vind ik, voor mij een reden om misschien weer eens een GH game aan te schaffen! Zie mn vriendin namelijk ook eerder naar de gitaar grijpen als ze met dr eigen avatar kan spelen ;)!
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Xbox 360 System Update now available


    Moments ago, the team released a system update (aka Dash update) to all Xbox Live members. Over the next few hours - or the next time you sign into Xbox LIVE after that - you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. If you participated in our Preview Program, you already have the update and will not be prompted. Hit Xbox.com for a list of what the update includes. A couple of things to point out:
    • While you can browse and purchase Avatar items and full Xbox 360 games in the console with this update, the ability to add these items your Xbox 360 download queue from Xbox.com will be available this Thursday.
    • Xbox LIVE integration with Twitter, Facebook and Last.FM will be available later this year.
    • Zune Video Marketplace will also ship later this fall when it will replace the current Video Marketplace.
    This update will be rolled out to all Xbox LIVE members around the world over the space of a few hours, so you may not get prompted for the update immediately. Thanks for your patience and have fun.
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hier nog geen update.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina