1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nice2beatyou

    nice2beatyou Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeej, ik zag t al verspreid staan over de verschillende onderwerpen, maar ffies voor de duidelijkheid.
    Kan iemand mij vertellen wanner ik de 2e lading 360's kan verwachten.
    Ik sta nu 4e op een lijst bij dixons, dus zoveel zullen ze er toch wel krijgen met de 2e landing ????
     
  2. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    12 december heb ik begrepen, maar hoeveel per filiaal is mij niet bekend...
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :eek: 12 december nou`ja das maandag over een week, ik heb ook gehoord van volgend jaar pas weer :X
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat 10 december de volgende lading is. Ik sta 5e op de lijst, dus de kans is erg groot dat ik 'm dan krijg.
     
  5. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wilde net zo'n thread openen,

    Mij is vertelt dat de voorraden zich om de week zullen aanvullen. Maar ik vrees dat we idd tot de kerst moeten wachten. Ik houd het in ieder geval in de gaten.

    Voor degene die hem niet hebben, hebben jullie al winkels gebeld om hem te 'reserveren'?
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, je kan hem reserveren. Sterker nog, ik zou je aanraden om hem te reserveren. Doe je dat niet, dan zit je waarschijnlijk nog tot kerst zonder een 360.
     
  7. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben net even by Dynabyte langs geweest en even geinformeerd. Verkoper zei ook eind volg. week als alles goed is maar hij kon dat niet garanderen. Had mijn 360 daar gereserveerd maar heb er gelukkig vandaag al 1tje kunnen krijgen bij MM in Eindhoven. Laat mijn reservering wel gewoon staan want kan er nog wel iemand blij mee maken.
     
  8. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    volgende week zeiden ze tegen mij.
     
  9. Naaper

    Naaper Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Bart Smit belde mij begin van de week en zeiden, dat met geluk het nog voor kerst wordt. De kans was echter groter dat het 2006 wordt
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    bij de gamezaak waar ik hem had gehaald staat

    '2de lading wordt rond 15 december verwacht'
     
  11. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ff gereserveerd bij een aantal winkels. De meesten verwachten in de aankomende 2 weken wel de tweede lading.
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij één winkel gereserveerd, omdat ik een aanbetaling (€40,00) moest betalen.
     
  13. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mediamarkt alkmaar moet je nu 100 euro aanbetaling doen en je bent geneens cker dat je erbij zit. Dat ging mij net ff 100 euro te ver.
     
  14. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    mm dan moet ik hem ook maar eens gaan reserveren, lijkt me wel zo slim hoef ik niet weer te zien dat de laatste voor mijn neus wordt weggekocht :mad:
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakte bij ons (Den Haag) niet zoveel uit hoeveel de aanbetaling was. Toen ik daar kwam, waren ze het niet over eens wat het bedrag moest worden. Het is uiteindelijk €40,00 geworden. Het maakte mij niet echt veel uit, uiteindelijk moet ik toch 400 euro neertellen. Ze waren redelijk zeker dan eind volgende week er een 'aantal' binnen zouden komen.
     
  16. PXbox

    PXbox Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Als MS nou gewoon eerst een hele hoop had geproduceerd en dan pas ging releasen.
    Las vandaag in de krant "Metro" dat het weleens 2 maanden kan duren voordat je zo'n dingetje in je bezit hebt.
    Natuurlijk zal dit wel tamelijk overdreven zijn maar het zegt natuurlijk ook wel wat.
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wellicht een strategie?

     
  18. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk 12 dec maar ik was naar de lookalen winkel geweest en hij zij dat het neit 12 dec maar 15 dec werd
     
  19. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan em ook bestellen via internet. Er stond wel levering medio december. dus ergens rond december krijg ik em thuis bezorgd.
     
  20. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem morgen ook dan maar beter reseveren, heb net ijn ouders obergehaald om een xbox360 te kopen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina