1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mello206cc, 27 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden 2 zal vroeg of laat heus wel komen, maar ik denk eerder laat. Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball 2 is wel al officieel aangekondigd, dus die komt sowieso al eerder dan een nieuwe Ninja Gaiden. Je mag volgens mij blij zijn als Ninja Gaiden 2 in 2007 komt
     
  2. DarkwishNL

    DarkwishNL Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    E3 2006 eerste beelden.

    Eind 2006/begin 2007 komt ie uit .
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie voorspelling, een tweede is of hij wel op de x360 uitkomt. Itagaki heeft nooit bevestigd dat Ninja Gaiden 2 op x360 kwam (maar heeft wel gezegd dat hij een vervolg heeft gepland)
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah inderdaad, hij ontwikkelt voor de sterkste console. Er is dus best een kleine kans dat Ninja Gaiden 2 straks op de Playstation 3 het licht ziet. Maar Microsoft heeft heus wel wat dollars over om Team Ninja exclusief voor de 360 te behouden. Ik hoop het in ieder geval, want ik ben niet echt van plan om een PS3 aan te schaffen. Wil het voorlopig bij 1 next-gen console houden, de 360
     
  5. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoord dat in de orginele versie van ninja gaiden lichaams delen rond vliegen wanneer je iemand vermoord, maar er is ook een clean versie waar dat niet gebeurd en die wordt in europa geleverd.
    Mijn vraag is dus waarom is de clean versie van ninja gaiden alleen in europa en niet de orginele, als zij dit willen doen omdat er alleen lichaams delen vliegen vind ik dat er matig want je kan net zo doen dat de orginele versie alleen mag gekocht worden door mensen boven de 16.
    Wie heeft hier een antwoord op,

    Dank je wel.
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden was de reden wrm ik een 360 heb gekocht

    ninja gaiden beste spel ooit _O_

    i love u ryu ( in een broederlijke manier )
     
  7. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden zou nooit op de ps3 uitkomen naar mijn mening,ninja gaiden1 is ook nog steeds exclusive geweest en is ook niet op een andere console uitgekomen;)
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, omdat de Xbox de krachtigste console is. Veel sterker dan een Playstation 2. De Playstation 3 zou wel eens krachtiger kunnen zijn dan de 360, omdat die later uitkomt. Dus de technologie is weer een heel klein stapje verder. Maar grafisch zal er weinig verschil zijn tussen een 360 en een PS3. Dus de kans is natuurlijk heel groot dat Ninja Gaiden 2 gewoon op de 360 komt :) Ik zie weinig reden voor Itagaki om over te stappen naar Sony, behalve dan dat Sony met een nog grotere zak met geld komt. Voor geld is natuurlijk alles te koop
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @perfect mark
    overdrijf je niet wat?? ik bedoel als ik god of war op de ps2 zie dan is het naar mijn mening even mooi als ninja gaiden hoor en zo kan ik er nog wel meer noemen.

    anyway tuurlijk heeft MS bakken geld moeten neerleggen voor team ninja
     
  10. Celius

    Celius Guest

    Als er een co-op functie in komt te zitten dan ben ik meteen verkocht _O_
     
  11. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    is goed dat ze het gedaan hebbe, is een egte CLASSIC!!!:D
     
  12. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je een bron?????
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @mello206cc
    joh die gast praat poep
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hoogstwaarschijnlijk bedoeld die gast een suggestie. Als je dat niet snapt. Maarja als dat het niet is, dan is ie een beetje scheel.:confused:
     
  15. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    we zullen het wel zien:9.....weet je wat me ook een leuke toevoeging lijkt,een soort fatalitymove bij de eindbazen,als je hem bijna heb afgemaakt..dat je dan een knoppencombinatie moet gebruiken en dan een vette fatality uitvoert:D
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Inderdaad een leuk idee, een soort supermove om hem te finishen. Ryu zal vast nog wel een paar sterke moves hebben die hieraan kunnen voldoen.:9
     
  17. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we het hopen dat die optie er dan maar inkomt:9
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zon soort move net als bij God of War? :cool:
     
  19. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zoiets ja,alleen dan in ninja-style:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina