1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Dat is ook zeker zo, maar zullen de slimme pipos bij Nintendo daar zelf niet ook over nagedacht hebben? Ik weet niet wat Nintendo zelf verwacht van de verkoop aantallen van de Switch, maar de pre-orders lopen toch redelijk goed lijkt mij? Aangezien die overal zo goed als uitverkocht is.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tuurlijk niet. Maar Nintendo is niet meer het vlaggenschip in de console-wereld. Die tijd is voorbij. Hoe dan ook, de pre-order staat nog steeds ... met Zelda :+

    Ik heb inderdaad de Switch besteld omdat ik games zoals Mario, Mario Kart, Metroid, Zelda e.d leuk vind om te spelen. Games zoals Battlefield, Call of Duty, Destiny ... tja, daar heb ik de One voor.

    Een echte leuke platformer heb je niet ... en bovendien, nothing beats Mario. Ja, misschien ben ik dan wel een krent. Maar de "basis" prijs nu + een game + een extra joystick ... dat hakt er best wel in. Nintendo had deze console prima op een prijs van 299 kunnen laten hangen. Winst maken ze toch wel.

    @bulletproof010
    Dat pre-order verhaal gaat niet altijd op met een succes. Nintendo heeft (geloof ik?) al jaren een productie van lik-mn-aars ... Kijk naar de Wii-U. Hype ... HYPE! HYPEEEEEEE! ... en dood.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is afwachten of ze geleerd hebben. Ze zeggen van wel dat maar ze zeiden ook dingen met de WiiU en third party support.
    En pre orders zeggen niks. Zoals ik zei is er een "hardcore" base en die halen het wel. WiiU pre orders waren ook goed. Maar gaat erom wat er daarna gebeurd en hoe de "casuals" aangesproken gaan worden. En dat moet vooral met prijs en games gebeuren. Anders stopt die trein ook opeens net als de WiiU.

    We moeten vooral niet vergeten dat mensen zoals wij die op een forum zitten. Al een console hebben en dan een Switch daarnaast halen, veel games halen, spelen en veel spelen een kleine groep is.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @bulletproof010 :+
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Moet ik mij aangesproken voelen?? :p

    Ik speel toch wel meer dan destiny.....
     
    Rampage vindt dit leuk.
  6. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Rampage en bulletproof010 vinden dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... wat dan? :+

    @CrazY
    299 of 349 incl. Zelda :+
     
  8. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Die switch komt er bij mij wel.. Wanneer weet ik alleen nog niet :p
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  9. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    3 maart hier!
    Moet alleen Zelda nog steeds ff fixen aangezien die uitverkocht was bij bol=(
     
    CrazY en Rampage vinden dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zie net dat Bol.com mijn grijze pre-order in behandeling heeft genomen maar ... maar ... de lever datum waarschijnlijk later zal zijn dan 3 maart. Fuck dat :+
    Misschien cancel ik hem wel gewoon en wacht ik tot Mario/Mario Kart uit zijn.
     
  11. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Bij mij staat de lever datum nog steeds op 3 maart, maar ik heb de gekleurde versie.
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Mijn bestelling (grijze versie) staat nog altijd op 3 maart. Bestelling was op 13 januari en heb in de tussentijd ook een mail gehad dat ze op de launchdatum zullen leveren.
     
  13. SunnyBoyNL

    SunnyBoyNL Maak plezier !

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal zeker een top console zijn, maar komen er dan oude games van vroeger weer terug in de tijd? Net als mario ?
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Eind maart kunnen de Switch eigenaren al een weekendje wat levels van Splatoon 2 ervaren tijdens de Global Testfire!

     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Splatoon was aswm, alleen de besturing was zeer matig :).

    Toffe actie van Nintendo,
     
  16. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Weet nog niet of ik hier nou blij mee moet worden....



     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt me van wel, anders kreeg je de game en kon je weer 6 jaar wachten op een nieuwe zelda, meer content is opzich altijd wel een goed ding.

    Mag ook weleens tijd worden dat Nintendo hier meer mee gaat doen. (kijk maar naar Mario Kart)
     
  18. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik krijg ergens het vermoeden dat ze mischien wel dingen uit de base game gaan knippen om later als DLC te verkopen...
    De game is nog niet eens uit en ze kondigen ineens dit aan en voor Zelda is dit nieuw..
    Erg benieuwd hoe ze dit gaan doen en wat bv bonus trials zijn?!
     
  19. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Het is altijd zo'n gruwelijk vieze schooierstreek als je al DLC aan gaat kondigen nog voor de release van de game!
    Zeker de 1e DLC (een Cave of Trials-uitdaging, een nieuwe hard-mode en een nieuwe feature voor de in-game map) hoort mijn inziens gewoon in de basis game te zitten.

    De 2e DLC is een nieuw stuk story en een nieuwe dungeon.
    Ook dat zou in de basisgame kunnen zitten, maar een DLC is hier wellicht ook op z'n plaats. ECHTER NOOIT VOORDAT DE GAME OFFICIEEL UIT IS!

    Schaam je Nintendo!
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is natuurlijk lame en het is natuurlijk ook opvallend dat ze nu al aankondigingen dat er DLC komt, tsja welkom in de huidige games industrie.

    Maar al met al, meer content is altijd goed (behalve als het natuurlijk uit de game geknipt wordt en daarna als DLC verkocht wordt, al zullen we dit natuurlijk nooit weten).
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina