1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    als ze met meer van dit soort uitbreidingen op gameplay komen ben ik best bereid om nog een keer te spelen. maar zie hiervoor weinig aanleiding bij de ontwikkelaar, hooguit een beetje face saven, maar geld gaat het niet meer opleveren
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Is wel de bedoeling. Dit was een kleine update zeggen ze. En een van vele updates die nog komen gaan.
    Ik zag ook ergens in de vid iets van een garage dus zou mij niets verbazen als er ook nog terrein wagens komen gaan.
    Het is in survival mode echt wel een uitdaging om niet binnen no time dood te zijn.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    'Binnenkort ook landvoertuigen in No Man’s Sky’

    Binnenkort kan je hoogstwaarschijnlijk in No Man’s Sky ook rondrijden in landvoertuigen. Gisteren bracht ontwikkelaar Hello Games een flinke update uit voor de game. Deze voegde onder andere het bouwen van basissen en vrachtschepen toe.

    Hello Games liet weten dat de update het begin was van een reeks toevoegingen. Reddit-gebruiker eegandj kwam er achter dat er in de gamemappen en .ini-bestanden referenties te vinden zijn voor een buggy. Het betreft hier textures en 3d-models voor landvoertuigen en banden.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2016
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ga hem van de week toch nog een keertje opstarten dan :)
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Goed dat ze de game uitgebreid patchen... maar veel van deze content had er al tijdens release in moeten zitten.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat zeer zeker maar toch leuk dat ze het niet laten voor wat het is.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ach, kan het een kleine studio als Hello Games helemaal niet zo kwalijk nemen. Ze doen het later dan de gemiddelde dev, hun game patchen, maar ze doen het in elk geval en in elk geval goed.

    Als een Ubisoft, Blizzard, EA, Acti of weet ik wie dit had gedaan, dan had je wekenlang gek!@ker op verschillende fora. Excuses dat ik het woord zo gebruik, weet er genoeg van om te weten wanneer ik het wel of niet kan gebruiken.

    Dat gezegd hebbende: Aanhouder wint. Ik ben meestal erg rap met het verkopen van een game als ik me er niet goed bij voel. NMS heb ik altijd wel een dun lijntje goed gevoel bij gehad en ik ben blij dat het zich nu goed uitpakt. :) Nog blijer dat ik op tijd een PS4 met deze game heb gehaald voor patches als deze. Game gaat zeker weer gespeeld worden. :D
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat is zeker zo. Ik geef het ongeveer een jaar. ;)
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    maar onbegrijpelijk dat ze al dat momentum hebben verspeeld door een (voor velen) kutgame te releasen. wat valt er nog te patchen van verloren kansen op een megasucces...
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Genoeg, en gelukkig is dit een kleine studio. De houding van Hello Games kan ik ze nog met gemak vergeven. Als we nu eens kijken naar een 343 en een Ubisoft, dan zijn die studio's die zich moeten schamen voor bepaalde releases en hun groottes en budgetten die ze tot hun beschikking hebben.

    Ik vind het echt te makkelijk om Hello Games maar gelijk af te schrijven op basis van één game, waar vooral Ubisoft zich veel meer moet schamen voor meerdere kut releases, zoals Assassins Creed 3, Unity en veel van de andere AC hadden ook problemen, om ook Far Cry nog maar te noemen.

    Nee, ga Hello Games echt nog niet afschrijven. Het is te makkelijk om met de massa mee te gaan over de eerste grote game van een kleine studio. Voor mij is dat als het pesten van het kleine jongetje in de klas, dat is zelfs laag bij de grond als we daar in teveel mee gaan.
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ok je begrijpt volgens mij niet wat ik zeg
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hier nog een uitgebreide video van ongeveer 21 minuten over de foundation update.



    Ik flikker echt mijn save game weg van die normal mode. Fuck trophies, ga lekker dingen bouwen. :9
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Je hoeft niks weg te gooien. Je kunt gewoon in de twee nieuwe modes beginnen van nul af aan. Kun je de oude normal save gewoon voor laten staan.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik wacht nog wel even op 5 patches. Ik wacht wel even totdat er wat fatsoenlijks is.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zeker een goed idee, maar ik ben bang, gezien de patch, dat ik wel even bezig ben in die creation mode. Oneindig dat was het toverwoord toen ik dat woord zag staan in de beschrijving van de creation mode. :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik weet niet of er zonder uitdaging wel heel veel lol mee te beleven is?
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tof! Nog een keer die hele drag! :+
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Geen idee, maar NMS is nu wel zo'n game geworden die je lekker even speelt als je geen zin in andere games of activiteiten hebt. Gewoon even wat bouwen.

    Als je kijkt hoe simpel het bouwen lijkt te gaan, dan doet me dat denken aan de map editor van de Timesplitters reeks en dan vooral Timesplitters 2. Heel wat uren in maps gestoken om ze te fine tunen. Ik denk dat ik dat plezier ook wel op kan brengen in het bouwen van een basis en schip met de creation mode van NMS.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Creation Mode even geprobeerd. Heb nu al een schip met 31 vakken, de ruimtestations uit de originele game zijn er ook nog, je kan gewoon nog naar het centrum als je wilt en je hebt oneindig grondstoffen voor je laser, suit en spaceship.

    Nadeel is dat trophies zijn uitgeschakeld, maar als je net als ik niet geef om die dingen of ze al allemaal gehaald heb is die creation mode echt een plus. Je kunt een thuis planeet claimen met basis etc, maar veel aan het bouwen heb ik nog niet gedaan.

    Het bouwen zelf gaat wel erg makkelijk en gebruiksvriendelijk en is allemaal goed ingedeeld. Ook de galaxy map kiezen als je in de ruimte bent gaat nu beter. Ja, dit had de game moeten zijn bij de release, 100%.

    Creation mode is tof, maar ik denk niet dat ik er lang in blijf zitten. Ik heb een landingsplaats neergekwakt op mijn eerste planeet en toen kwam er een schip aanzetten van 24 vakken, had zelf 16 toen nog. Gelijk overgenomen, brandstof aangevuld en in het eerste ruimtestation 31 vakken te pakken gekregen.

    Ook heb je een instant V3 Atlas pas in creation mode, dus fuck die normal mode maar. Creation Mode moet je zijn voor nog aardig wat uurtjes speelplezier. :)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina