1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    CDWow heeft een nl site maar de spullen komen vanuit Hongkong/USA -> Zwitserland > NL.
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    En op welke site kan dat?
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    :'). Hij bedoelt via de Xbazar hier op XBW.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb vandaag eindelijk Dirt2 ontvangen van Gamehubs. Twijfel nu om mijn assassin's creed te cancelen.

    Als het ongeveer 2 weken kan duren, dan komt het pakket in nederland begin december aan. ....... Hmmm....... misschien toch cancelen en gewoon de White edition halen.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Jaaaa precies, figures. Hmmm nou ja....dan misschien maar gewoon Gamehubs aanhouden. Alleen hebben ze lang niet elke game....dus de PS3 toppers (2stuks) van dit jaar zal ik dan bij cdwow bestellen.
     
  6. rolandinhoo

    rolandinhoo Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met de website www.worldmodding.nl? Zie hier namelijk een xbox360 controller voor 24,99 staan... maar ik twijfel wel een beetje aan de betrouwbaarheid..:9
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Neem aan dat je sowieso Uncharted bedoelt. Die kun je dan net zo goed bij engelse webshops bestellen (bijv. blahdvd.com) Daar zijn ze even duur maar levertijd is een stuk sneller
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ooooh ok thanks man. Ik ga eens kijken daar. Ik wilde hier sowieso al vragen of er nog sites zoals Play.com (die met verzenden best vlot altijd waren) die ook voor prijzen zoals Gamehubs en Cdwow games verkopen. Kijk een game als COD6 wil ik echt gelijk hebben, want al mijn vrienden gaan er gelijk online mee en dat is gewoon een game waar ik geen week of twee op ga wachten. Maar een game als Ratchet of zelfs Uncharted 2 kan ik persoonlijk wel een weekje op wachten. En bij een Engelse site zal het denk ik geen twee weken duren.

    Heb even gekeken op Blahdvd,maar zie niet echt hoeveel verzendkosten erbij komen.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.576
    Iemand ervaring met Salland.eu?
    Wordt tijd om Forza te gaan pre orderen :).

    @BigKabuto: mymemory.co.uk is een Engelse site met goedkope prijzen!

    Edit: lol, ik beantwoord mijn eigen vraag al zie ik :lol:. Ik preorder Forza wel bij mymemory voor 54 (!) euro's!
    Ik kijk even of Gamehubs Assassin's Creed snel gaat leveren, zo niet cancel ik Red Dead Redemption, Mafia 2 en Bioshock 2 gelijk en koop ik die ook lekker bij mymemory :p.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza is 44 euro bij cd wow ;)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Thanks man. Heb jij ook een site om exact te kunnen zien hoeveel euros die ponden zijn op die site? De prujzen zien er altijd zo mooi uit op die sites...net als Blahdvd, maar vaak door die verzendkosten etc, komt het al gauw bij
    de normale prijs van games hier, en tja....dan is het onzinnig.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.576
    Leer eens kijken, dat is toch de normale editie en niet de Collector's Edition...


    @BigKabuto: gewoon googelen op wisselkoersen... Verzendkosten zijn voor alle sites anders. Mymemory is zelfs gratis!
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.576
    Ik weet niet wat voor koersconverter jij gebruikt, maar je snapt toch wel dat 40 pond geen 41 euro is :p.

    Pond staat nu op ong 1.10€, dus denk aan 45 euro ongeveer. AC is wel uitverkocht daar.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    ok, dan ligt het aan GWK Koersconverter :)

    Hoe dan ook, ik wil dit jaar nog zoveel games hebben voor zowel PS3 als 360, dus ik ga er wel wat bestellen. Het kan
    zelfs met m'n bankpas, das helemaal tof dan. Als je bij GH bestelde had je een risico dat het werd aangehouden
    door de douane...blijf je dat risico dan ook hebben bij Mymemory of gaat dat op een andere manier?

    Net even gecheckt...ik zou dan Uncharted 2 voor ongeveer 40 euro hebben? pffffffff
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten, even een waarschuwing.

    De Gamemania neemt niet alle games meer aan, ben daar net geweest met Battlefield: BC & Pure, maar Pure wouden ze niet aannemen. Ik heb ook wat oude xbox games en een psp game ingeleverd en kreeg daar een waardebon voor van €13,50. Ik twijfel nu nog over wat ik moet doen, ik ga of zometeen weer terug en probeer het met Spiderman: WoS & Cod5 of ik probeer het met BF:BC & Pure bij een ander filiaal (m'n reistijd word dan helaas wel verdubbelt :mad:).
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom wilden ze Pure niet aannemen? :confused: Is een redelijk recente én goede game.
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik begreep het ook niet. Maar blijkbaar hadden ze daar al te veel van in hun filiaal. Ik twijfel nu wat ik moet doen, Spiderman kan/wil ik wel inleveren maar als ze die ook niet aannemen blijft alleen Cod5 over. En die vind ik toch iets meer waard dan €15.

    Nu moet ik dus weer terug naar de stad -_-. Als ze Spiderman niet aannemen koop ik denk ik Fifa gewoon voor €45 met m'n waardebon :p.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    35 bij Gamehubs.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er meer mensen die Halo 3 ODST al lang hebben ge-preorderd maar nog steeds niets binnen hebben van Gamehubs?

    Die van mij is 23 September verzonden en is nog niet binnen. Ik had hem wel een dezer dagen verwacht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina