1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze 5 dagen dicht waren had die al 3 weken geleden aangekondigd.
    En er stond op dat forum zoiets: Mensen die op Oblivion wachten moeten mij even mailen.
    Dus probeer nog een mailtje zou ik zeggen.
    Net zoals GCshop hebben weinig winkels Oblivion meer, mijn neef heeft daarop ook 2 weken moeten wachten.
     
  2. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar wat heeft deze thread nu voor zin? Er is al een Xbox koopjes thread en een Xbox360 koopjes thread. De info die hier in staat weet iedereen toch inmiddels wel? En anders kun je nog op budgetgaming kijken.
     
  3. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat als iedereen nou gewoon is invult wat ie in moet vullen en verder geen ander geneuzel..... Ik vind het wel handig om allemaal te lezen.....
     
  4. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat ik dit topic weer wat nieuw leven kan in blazen, kocht mijn games altijd bij de lokale gameboer ga daar nu toch vanaf stappen. Ga nu ff table tennis bestellen bij dimplus.nl, zodra ik m binnen heb laat ik t weten...

    (verzendkosten) trouwens toegevoegd in het standaardtemplate'je...
     
  5. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    jongens jongens wat een gezeur over of dit topic nu wel of niet van belang is... je hoeft er niet in te posten en je hoeft em niet te lezen hoor!!

    ontopic
    ik heb nog nooit online besteld, komt denk ik ook wel doordat groningen centrum beschikt over mediamarkt, nedgame en dimplus!
     
  6. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit me geheel bij je aan... Ja als je in groningen woont dat is echt luxe.. Dimplus is volgens mij echt een top winkel!

    (off-topic: Basketbal Finals Groningen - Den Bosch, naar toe geweest :)?)
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga zelf naar gamecow.nl (al eerder genoemd in deze thread). Moet je je even aanmelden. Spellen zijn 2e hands, maar in perfecte staat. De levertijd is ongeveer 4 tot 5 dagen geloof ik. Scheelt per spel zo'n 20 tot 30 euro.
    Goede service. Had laatst geen bevestiging na betaling. Ik contact opnemen en de man deed het spel persoonlijk op de post.

    Je moet wel vooruit betalen en de site is niet erg bekend, maar het zijn geen oplichters.
     
  9. Neoflip

    Neoflip Serious Game Addict

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou... ik zeg niet dat de eigenaar van Gamecow een oplichter is, MAAR dit vind ik wel heel erg vreemd:

    Ik heb 2 weken terug Rumble Roses XX opgestuurd naar gamecow.nl om deze om te ruilen tegen Oblivion. Rumble Roses was ontvangen en Oblivion is op maandag 12 juni verstuurd (volgens de eigenaar). Eind vd week echter nog niks ontvangen en kreeg na een paar keer heen en weer mailen op zaterdag 19 juni het laatste mailtje van Gamecow, waarin stond dat er bij de post waarschijnlijk iets verkeerd was gegaan. Een andere klant had ook geen spel ontvangen die ook op maandag 12 juni verstuurd was. De eigenaar van Gamecow zou maandag 19 juni naar het postkantoor gaan om navraag te doen.

    Heb er sindsdien niets meer van weergehoord, heb hem 2 keer gemaild of hij al meer weet en waarom ik na een week niet 1 mailtje van hem terug heb gehad.

    Vind het heel vreemd. Eerst reageert hij heel snel, en nu gewoon totaal NIET meer :confused:
     
  10. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop al heel wat jaartjes online en heb de beste ervaringen met Dimplus inderdaad. Echt top!
    Nedgame is een goede 2e plaats.
    Voor games over de grens: play.com en dvdboxoffice.com
     
  11. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    tis een beetje errug laat dat ik reageer, maar ben er idd nog heen geweest! congrats btw, de finals hebben een terechte winnaar gehad! (ben niet zo'n enorme bb fan dus dat donar hem niet pakt is niet het ergste...

    volgende keer post ik weer ontopic O-)

    het valt me de laatste tijd wel op dat deze niet altijd up to date is. daarom is het wel verstandig om zelf nog even rond te kijken als je een game graag wilt...
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  12. Digital Trance

    Digital Trance Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de 360 besteld bij Dimplus voordat hij uit was met een paar games erbij.
    Eerste zending meteen raak :thumbs: en was de troste bezitter van de limitid edition.

    Alleen de games die ik besteld had moesten nog gereleased worden ,LoL.
    Had ik dat ,zat oa op DOA 4 te wachten en die kwam een flink tijdje later.

    Sindsdien koop ik mijn games bij dimplus ,ook voor de pc.

    Ik kan eigenlijk geen minpuntje bedenken over dimplus ,althans nog niet mee gemaakt.
    Ik had ook oa Call Of Duty 2 gekocht voor de 360 ,Totale miskoop geweest omdat ik de Pc gebruik voor FPS.
    Niet kwa GFX of iets dergelijks ,tis een wereld game ,maar gewoon omdat ik niet kon wennen ivb met de controller.

    Heb Dimplus op gebeld en mijn verhaal gedaan en met de vraag of ik hem mocht ruilen.
    Hij moest er wel om lachen (Was een bekend verhaal zei die dat Pc gamers moeite hebben met de controller) en mocht hem omruilen voor een andere game.

    Bij Dimplus heb je ook een spaar systeem.
    Elke keer als je een game koopt krijg je punten.

    10 punten geeft recht op 5% korting*
    20 punten geeft recht op 10% korting*
    40 punten geeft recht op 25% korting*

    Ik moest en zou een game kopen van de week ,ik had weer eens zon tik en heb ik Kameo op de kop kunnen tikken met 25 % Korting.

    Leuk zaken doen :)

    Fijne avond allemaal ,bedankt voor de andere tips ;)

    Gr.
     
  13. Neoflip

    Neoflip Serious Game Addict

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamecow is toch zo slecht nog niet, ze hadden dus een spel opgestuurd voor mij, deze was kwijtgeraakt. Omdat ik er zo lang niks van hoorde kreeg ik ernstige twijfels bij deze ruilsite. Nu gelukkig eindelijk een mailtje gekregen dat er een nieuw exemplaar van het spel wordt opgestuurd.
     
  14. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dimplus is meestal alleen een 5-tal euro's duurder dan GCShop, das dan weer een beetje jammer...
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom duren die betaling bij GCShop altijd zo lang... Ben altijd 3 dagen aan het wachten voordat ze eindelijk zeggen: "Betaald"... En nee, ik zit niet bij de postbank.
     
  17. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53

    Tsux, op wat voor manier betaal jij? Ik wil namelijk ook (voor het eerst) bij gcshop gaan kopen, maar ben nog een beetje huiverig, ivm met lange levertijden etc. Ik wil in principe via internetbankieren geld overmaken, maar weet dus niet of dat iets scheelt.

    alvast bedankt
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn man, ik heb de 30e al geld overgemaakt naar GCShop en op de site staat nog steeds niet betaald! Ik ga maar eens een mailtje sturen want dit gaat een beetje lang duren zo.

    Als het nou via de postbank is, dan weet je dat het soms 5 dagen kan duren, maar ik zit gewoon bij de Rabobank, dus het zou er gewoon 2 dagen later hooguit op moeten staan...

    Ja ik doe ook gewoon altijd via internet bankieren geld overmaken hor. En normaal is dat verder geen probleem, alleen dit keer toevallig wel. Maar goed, ze controleren alles handmatig, dus dan kan je een foutje maken natuurlijk.
    Als het eenmaal betaald is, dan heb je het de volgende dag binnen, alleen weet je nooit wanneer zij het geld krijgen. Dat is het nadeel.
     
  19. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Ok, bedankt. Dan ga ik het toch maar proberen:)
     
  20. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had met internet bankieren betaald bij shop.gameparty.nl (via postbank) en meteen dezelfde dag stond er bij mn order status betaals;in behandeling. en dat staat er nu nog steeds :x

    is dat altijd zo bij deze winkel? (het spel is niet uitverkocht)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina