1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pal 60 ziet er blurry uit, geen HDMI ingang

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jerreby, 3 jul 2013.

  1. Gyrrack

    Gyrrack Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    92
    Daarmee heb je waarschijnlijk geen HD signaal meer omdat scart dergelijke resoluties niet ondersteunt. Dat levert wel aanzienlijk minder gedetailleerd beeld op. (Dat geldt uiteraard ook voor de tulp aansluiting die je nu in gebruik hebt)

    Heb je al een andere bron op de vga aansluiting van de tv geprobeerd? Bijvoorbeeld een laptop of pc? Dan kun je in elk geval uitsluiten of het aan de aansluiting van de tv ligt. Als je de beschikking hebt over meerdere tv's zou je de 360 ook op een andere tv kunnen proberen m.b.v de vga kabel. Het gaat dan om de volgende vga?
    Zoek anders de type aanduiding van de tv op, wellicht zijn er andere mogelijkheden.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2013
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik mag hopen dat met dit blokje Pal60 er uit ziet als Pal50 op mijn TV. Pal50 is namelijk wel gewoon scherp.

    Die kabel heb ik inderdaad. Mijn laptop met een VGA op de TV doet het wel.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vergeet dat ding maar.
    Veel televisies ondersteunen geen 60hz via de composiet (gele stekker).
    Ik heb 3 tv's (1x HDready) en (2x FullHD) en geen van deze ondersteund 60hz via de gele aansluiting aan de zijkant of scart.

    Wil je probleem in 60hz gamen dan blijven er maar 2 mogelijkheden over.

    1. Component-kabel.
    [​IMG]

    2. VGA-kabel.
    [​IMG]

    De originele Xbox360 kabels kosten ± €30
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nieuwe televisie dus. :+
     

Deel Deze Pagina