1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC vragen (algemeen)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Pulser, 9 dec 2004.

  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij start explorer.exe niet eens opnieuw op :mad:

    /edit:

     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het gaat dus om beelden van externe bronnen, als een Xbox of PS2.

    Wordt gek dat elk venster steeds automatisch op de voorgrond wordt geplaatst als het klaar is met laden. Met name IE vensters. Ben je een emailtje aan het sturen, wordt je onderbroken van het typen omdat een ander vensters weer naar de voorgrond springt. Is dat ergens in te stellen?

    Kan je explorer.exe zelf niet aanmaken? Heb ergens gelezen dat wanneer je er problemen mee hebt een nieuwe taak moet aanmaken en deze explorer.exe bijv. moet noemen.
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    klik

    Ik zou bij god niet weten hoe je het kan veranderen, ik heb er geen last van, mijn vensters springen alleen naar voren als ik ze opstart, maar niet als ze klaar met laden zijn.

    Edit: In deze thread staan ook een paar links.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  4. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Service Packs van MS verwijderen is altijd af te raden!! Dus ik vermoed ook dat een nieuwe clkean installatie wel soelaas zal brengen. En dat formateren slechts is voor je pc? Complete onzin.

    Wat je waarschijnlijk gelezen hebt is dat je explorer.exe makkelijk zelf even kan herstarten bij vastlopers en hickups. Dit kan je doen via taakbeheer explorer.exe eerst af te sluiten en vervolgens bij nieuwe taak opnieuw op te starten. Wat jij beschrijft is volgens mij geen probleem maar 'by design'. ik zie dit op veel systemen gebeuren en lijkt te maken te hebben dat Windows automatisch het actieve scherm naar voren haalt. Als er dus op een ander venster activiteit is wil dit nog wel eens verspringen. Gebeurt echter niet altijd dus beats me hoe dit precies zit.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik haat sp2, ik ga hem er voorlopig nog niet opdoen, 1e keer dat ik hem erop deed was het meteen raar met een blauw screen of death, kon winsvr niet vinden, kon windows niet meer in, moest windows dus gedwongen opnieuw installeren
    moet ik een update downloaden :{
    zorg dan meteen dat sp2 het goed doet |:-
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.Op deze pc draait sp 2 wel goed.Maar mij bij komt die er niet op .Het risico is mij te groot.De kans dat je hele pc overhoop getrokken word staat mij niet aan.Het was btw wel te verwachten dat ie weer buggy was.Vind het typies M$ om weer half werk af te leveren om het daarna allemaal maar weer te patch.Maargoed het leed is dan al geleden
     
  7. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je t te vaak doet wel, ik heb mn PC nou al drie keer moeten formatteren, kan ik niet echt gezond noemen...

    Ik ga wel eens kijken wat er gebeurt als ik SP2 er weer op zet.
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    onzin de zooi die zorgt dat je moet formateren is slecht voor je pc.Formateren is aleen slecht voor de data aangezien alles tot het laatste bitje word verwijderd.Formateren Is verder niet slecht voor de hardware what so ever
     
  9. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    SP2 er op, WMP weer oke... Vreemd...
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ook een vraagje:
    Hoe slecht is het voor een voeding als ie geen koeling meer heeft? O-)
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ligt eraan of je een zware voeding heb en of hij de warmte beetje knap kan afvoeren
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hij is denk ik gestikt in zijn eigen warmte. Kabels worden dubbel gedrukt etc. Heb al vaker gewaarschuwt maar is niets op uit gedaan. Voeding valt mee (denk 200/250 watt ofzo). Hij hoeft ook niet veel te voeden. Probleem is dat ie pas uit viel. Dus altijd leuk vindt ie het niet. Hoop dat ik nog weekje ofzo kan, want dan is er zeker een nieuwe voeding besteld. Heb de computerkast maar opengemaakt aan de zijkant. Kan er iig iets vrisse lucht bij.
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    of je koopt een fan van 5 eurie en stopt die met wat kunst erin :cool:
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee joh. Meteen maar nieuwe voeding. Is het uberhaupt mogelijk om koeler van voeding te vervangen? (zonder zelf creatief te zijn)
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    jah vrij makkelijk: schroef de voeding open > schroef de fan er uit >zet andere fan er in .Niet vergeten de kabertjes weer te verbinden.Je moet gewoon kijken hoe je voeding er va binnen uitziet.Vaak geeft dit al een goeie visie op de mogelijkheden
     
  16. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo, ik heb eerst de 9800 pro erin gehad in mijn pc en nu heb ik de 6800 TD erin en die hapert wat met spellen en dat deed de ati 9800 pro niet met de zelfde resolutie enz. hoe kan dat?
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Het kan zijn dat de 6800 meer geheugen vreet en meer van je processor eist dan de 9800.
     
  18. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan ik dat controleren?
     
  19. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    het haperen is inmiddels voorbij.. ik vraag me toch af welke vga het beste is de sapphire 9800 pro of de Asus V9999 6800 TD..

    iemand idee?
     
  20. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat het mekaar egt gek veel ontloopt...
     

Deel Deze Pagina