1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Yep. Ik heb de indruk dat het over PSN soepeler loopt dan over XBL. Ik las die preview net ook op WENB. Erg vreemd. Mijn ervaring is anders.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Vooral doorgeven aan konami dan. Je zal wel een rapport moeten invullen aan het einde van de testperiode.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.575
    Kan iemand van de beta eens kijken wat J. Hernandez (ManUtd) heeft bij Dribble Speed/Top Speed? Deze gast is volgens mij de snelste kerel op het WK.. Alleen zul je dan weer zien dat Messi, Aguëro of zelfs Rooney nog snellere stats hebben.
    Bij PES is het altijd als spelers goed zijn, zijn alle stats goed, dat vind ik altijd zo onzinnig. Alsof iemand van de Jupiler League geen Premier League speler kan bijhouden.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat is ook echt te gaar voor woorden. En neppe speler met veel snelheid moet gewoon sneller zijn dan een trage Berbatov ofzo. Dat is in PES al eeuwig zo en dat is heel jammer. Heb ik bij het testen overigens niet goed op gelet.
     
  5. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Is er een mogelijkheid dat iemand de de gezichten van Everton op een jpeg of een video wilt posten.. dit is een misschien een veeleisende vraag maar zou het erg waarderen._O_
     
  6. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    [yt]qVIHksidAcM[/yt]

    5.40.. lekkere goal
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ligt het nou aan mij of hebben ze de radar kleiner gemaakt?
     
  8. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    vind het er prachtig uitzien. Mooie graphics, lekker soepel, mooiere animaties, vloeiendere animaties en bovendien oogt het moeilijk idd.

    Ben best blij zo op het oog.
     
  9. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    suljemani ziet er kk goed uit man
    real madrid zitten wel overpower gasten zoals xabu alonso hij is 99 en c.ronaldo 98
    is wel fraude en zo
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.575
    En btw, zitten er weer growth charts in de ML? Die heb ik echt gemist in 2010 :p.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kijk die goal dan op 3:40! Jezus! 8)

    En die goal daarna is echt een beauty.
     
  12. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Nu je het zegt. Ik zat al zo mijn best te doen om te kijken waar mijn mannetjes liepen. Kan best zijn dat ie kleiner is geworden. :)

    Had gisteren trouwens ook een paar zure tegengoals. Een vrije trap bijvoorbeeld die via mijn mannetje, die schuin achter de muur stond, het doel in ging. Hij trok zijn hoofd nog in, maar schampte de bal zo dat deze van richting veranderde en de keeper op het verkeerde been stond. :D

    Voor mijn gevoel had het veld wel iets breder mogen zijn btw.
     
  13. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens,

    Heb onderhand al 4 potjes gespeeld. Waarvan 3 zonder lag dus dat is een hele verbetering:D vind de demo erg mooi en het loopt allemaal erg soepel... wat wel jammer is is dat je met een bedrag van 500 000 begint en per gewonnen wedstrijd maar 50 000 krijg dus echt snel kan je niet een speler kopen.
     
  14. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hoe vind je de gameplay verder?
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.575
    Haha heerlijk doelpuntje na 5.40 ja..
    Altijd al lekker geweest, die stuiterballetjes op doel knallen.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die penalty op 3.40, is dat nou een mislukte panenka? Dat kon toch nooit in een PES game? Tenminste dat dacht ik.

    Is het overigens iemand ooit opgevallen dat je in PES 2010 zelden tot eigenlijk nooit een penalty krijgt als je tegen de CPU speelt? Bizar is dat eigenlijk.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.575
    Ja dat is mij idd opgevallen, heb hier al verschillende keren over zitten klagen in het PES2010 topic. Heb zelfs ooit een filmpje gemaakt waar ik over duidelijk wordt gehaakt :emo:.
     
  18. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eerst ook dat dat een mislukte panenka was, maar volgens mij is het gewoon een bruut slecht ingeschoten penalty...:)
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.575
    Die er dan nog op mirakuleuze wijze ingaat ook :lol:.
    Of wacht, hij gaat er geeneens in, maar telt toch..
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zat 'ie wel hoor... Dat blauwe kereltje probeert hem nog achter de lijn weg te sliden.

    Of ga ik er nu te serieus op in? ;)
     

Deel Deze Pagina