1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    14,99 voor 3 maanden of 49,95 voor een heel jaar incl. full game. Je krijgt wel waar voor je geld, zelfs meer dan bij Xbox Live naar mijn mening. Iedere maand een gratis PSX game, een PSN game, PS Mini's, thema's, diverse kortingen en full game trials. En nu dan de PES 2011 demo een week eerder.

    Ontopic: de game is beter dan de drie voorgaande edities. 9zie mijn eerdere post met kleine details). Toch hadden de animaties iets vloeiender mogen zijn, met name met kappen en draaien. Dan krijg je echt een game waarbij je op je gevoel speelt. Speel PES 6 en je weet wat ik bedoel.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  2. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ieder voetbalspel is leuk in het begin, je komt pas achter de bugs na minstens 150 potjes.

    Nu oordelen of je een wel of niet haalt is kanloos.

    PS One games boeien me vrij weinig, heb namelijk nog een PS1 hier staan.
    PS Mini's? xD
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.575
    Vervelend mannetje ben jij...
    Trucje stelen omg.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zie hier en daar wel wat dingen die soepeler en realistischer mogen, maar over het algemeen vind ik het er best mooi uitzien (GFX). Veld ziet er serieus net echt uit, ik dacht zonet dat ik gewoon een wedstrijd aan het kijken was. Echt super vet! :D
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Dan maar ff mijn bevindingen. Op voorhand: ik ben een echte PES-fanboy, laat maar zeggen van het eerste uur (vanaf ISS DELUXE voor de SNES) maar was dus sinds pes08 overgestapt op fifa omdat ik PES next gen echt slecht vond, en dat deed me best pijn. Ik heb sinds vanmiddag de demo en heb ff flink gespeeld en daarna ter vergelijking fifa 10

    Ten eerste (iets waar het bij PES eigenlijk niet om draait): wat is het grafisch ongelovelijk goed zeg...

    Ten tweede de gameplay: het is al vaker gezegd, maar dit is weer een echte PES. Er zit zoveel in, het doet Fifa 10 nu al verbleken, terwijl ik er nog geen ruk van kan, maar je voelt het gewoon. Er gaat veel mis, maar je voelt/ruikt de potentie. Er ligt veel ruimte, het is geen flipperkast game, maar gewoon echt weer een voetbalsimulatie. Ik vind het dus een gedenkwaardige dag vandaag!
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.575
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad.
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Maar sommige mensen moeten het doen zonder demo..
    De hoop van deze mensen ligt nog bij de filmpjes! :9

    En de bevindingen van de mensen mét een demo uiteraard.
     
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    voor bevinding zie vorige pagina (kort maar krachtig) en wat die filmpjes betreft: ik snap dat je het zonder demo moet doen, maar het doet gewoon geen recht aan de werkelijkheid. Maar goed, ik snap je wel.
     
  11. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch mag het nog wat 'soepeler' worden uitgewerkt in bepaalde aspecten van de game. Spelers als Iniesta, Xavi en Messi zijn ongelofelijk wendbaar en o.a. daardoor zo goed (natuurlijk nog veel meer, maar doet voor de game nu niet terzake). Wat me dan gelijk opvalt is dat het kappen en draaien soms enigzins houterig aanvoelt. Je moet met dit soort spelers makkelijk kunnen wegdraaien, net als in het echt. Natuurlijk moet dit wel te verdedigen zijn, zeker met een goede verdediger. In PES 6 was de balans hierin wat verfijnder. Daar kon je als je goed timede met een goede verdediger een goede aanvaller stoppen. De hele flow van de game was daar soepeler. Je kon als aanvaller makkelijker kappen, draaien, iemand verassen.

    Verder begin ik me nu na 7 potjes duidelijk te ergeren aan mijn medespelers. Ze blijven gewoon (bijv. tegen een verdediger aan) staan terwijl de ruimte voor of naast hen ligt. Wat is er met de AI / looplijnen gebeurd?
     
  12. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil jij hier de forumboef uithangen met je mysterieuze gebruikersnaam en stoere avatar?:): We weten allemaal dat FIFA dit trucje allang heeft, en we weten ook dat dit niet de eerste keer is dat PES iets van FIFA steelt.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh shit, raap me op :lol:
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.575
    Ja, want dit truukje is door FIFA uitgevonden! En FIFA heeft nog nooit wat gejat van PES!

    8)

    Die van forumboef vind ik wel leuk, die hou ik! :D
     
  15. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees een man en doe © Lincoln10 ;x

    Ik neem de reacties hier niet serieus, ik ga langer mee dan vandaag hier en ik heb al een ziljoen keer gelezen dat iemand toch maar wel FIFA/Pes speelde terwijl er werd gezegd dat hij dat niet zou kopen.
    Lees de FIFA WK game topic maar eens door ter bevestiging.
    Dit is een tip voor iedereen die twijfelt tussen beide games.
    Deze forum is wel uiterst nuttig als je een spelletje eerder wil hebben. Een paar dagen voor de releasdatums is het iig een gekkenhuis in de FIFA-topic, weet niet hoe het bij PES is. Mensen bellen zich scheel naar de winkels, trekken rond in steden, hebben de breedste netwerken, nee dat is toch wel de gezelligste periode.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Klopt. Als je geen geduld hebt/meteen wil spelen vind je hier veel info over waar het spel te halen.

    Heb echt zin in de 15e. Hoop na vele jaren eindelijk weer eens een fatsoenlijke PES te spelen. Jammer dat het me weer veel te veel tijd gaat kosten O-)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is bij PES ook. Zoals bij iedere grote release van een game.
     
  18. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me wel op dat iedereen reagert vanuit zijn enthousiasme. Niks mis mee, maar een heldere kijk op de zaak kan ook geen kwaad. Ik ben al zat minpuntjes tegengekomen waardoor ik nu al twijfel of ik niet beter Fifa 2011 kan halen straks (ik speel Pes al sinds het Snes/Psx tijdperk). Fifa heeft me de laatste jaren toch wel verrast en hoewel ik daar nooit het niveau heb gehaald dat ik met Pes wel bereikte, vermaakte ik me er prima mee. Wellicht moet ik mijn tijd maar in Fifa 2011 steken, flink oefenen en genieten.
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Een vriend van mij heeft de demo op zijn ps3 gedownload, is het dan mogelijk om de demo op een usb stick te zetten en vervolgens op mijn ps3?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat voor minpuntjes ben je dan al tegen gekomen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina