1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar ergens gekocht dan :p
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Han, dat geldt volgens mij wel voor de PC versie. Die heb ik ff getest en daar kon ik hem idd niet terugzetten.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Word toch wel ongeduldig nu, ik wil hem gewoon spelen vanavond. Maar helaas word ie nog nergens verkocht hier in de buurt.
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Als ik het goed begrijp kan je dus zelf stadions maken? er kan dus ook een Kuip komen ofzo *)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je kunt eigen stadions maken ja. Een kuip zou je in principe kunnen namaken.
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    zoooow das wel vet man :D:D, moet ik toch effe weten waar je dat kan doen met die stadions.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, je hebt gelijk, dat hoorde ik zojuist ook op een ander forum.
    Bedankt voor het antwoord in ieder geval.
     
  8. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou voor degene die hem al hebben, hoe is online??
     
  9. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanmiddag gehaald in game mania (belgie). Het is gewoon het beste voetbalspel ooit. Eerst mijn formatie goed gezet en dan 5potjes gespeeld. Het is toch heel anders met commentaar en nu ik eens mijn opstelling heb deftig gezet scheelt het toch ook veel. Schitterende aanvallen en veel net niet maar dat maakt het juist zo goed.Ook de AI speelt beter,ze vallen rapper aan ipv 100 keer naar elkaar te passen. Ook als je voor komt gaan ze echt aanvallen en krijg je vele kansen om mooie counters op te zetten. Zo stond ik 1-0 voor en de CPU deed een aanval maar mijn keeper plukte de voorzet uit de lucht. Ik keek op de radar en zag dat mijn 2 spitsen tegenover 1 verdediger stond. Direct uitgetrapt naar de spits die links vrij stond en dan uitspelen. Dit hoort er bij en lukte me nooit in pes 10.Het befaamde pes-gevoel is weer helemaal terug.

    Ook snel even de stadion-editor bekeken en het ziet er goed uit. Nu wachten op een option file met de championchip teams en ik ben weer een jaartje vertrokken.

    Voor de twijfelaars, gewoon kopen!!!
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  10. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb erg zin in deze game maar lees toch in bijna elke review het minpunt van de diepgaande spelers. De AI loopt gewoon de ruimte nauwelijks in, ik hoop dat dit toch echt meevalt en ga zoveel aan mijn tactics sleutelen dat het zo weinig mogelijk voorkomt.

    Iemand die hier al ervaring mee heeft? Is het tactics menu nog uitgebreider dan de demo of hetzelfde?
     
  11. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Tyrant.

    Ik wou vragen over dat OF installatie, wat houd dat eigenlijk in gaat dat over de orginele shirtjes e.d.
     
  12. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Gaat het over de BAL-mode? In gewone 1vs1 wedstrijden vind ik dat de AI aardig aanvalt. En over je eigen spelers? Je kan ze echt wel ver en veel doen mee komen hoor.
     
  13. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    1e online match tegen iemand met een rode (slechte) verbinding. Op zich ok maar niet geheel lag-vrij. Vanavond met een maatje online, allebei goede verbinding (90mb download, 10mb upload) en dan ff goed testen.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Veel teams in PES hebben geen echte shirts, logo's en namen. Ga maar eens naar de Engelse Competite. Arsenal heet daar North London, heeft een fictief logo en neppe rode shirtjes. Een OF zorgt ervoor dat die allemaal wordt gecorrigeerd.
     
  15. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    is nodig want op dat vlak is het niet best. Tyrant zodra er een is, meld het me?!
     
  16. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb hem ook gehaald bij Foregames, Breda. Heb in totaal (heen en terug) anderhalf uur gereisd, maarjah.
    Nu eerst alle transfers goed gedaan, want dat vind ik echt vervelend als ik bijv. tegen barca speel en Ibra speelt daar nog....
    Nou dat heeft me ook een uur gekocht, pff. Vanavond even lang ML offline spelen ;)
    Nog bedankt voor degene die Foregames hier op het forum zette, anders had ik dat niet geweten!
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Het spel is al een week uit in de rest van europa, lijkt me dat die transferupdate dan toch wel snel er is? Ze hebben al een maand de tijd om de spelers over te zetten van het ene team naar het andere :confused:
     
  18. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik tevreden dat ik gewacht heb op pes. Als ik het topic van die andere footie zie =( . Pes is terug en ik heb in die 8 wedstrijden die ik nu gespeeld heb al heel wat goeie momenten gehad en eigenlijk maar weinig frustrerende zaken tegen gekomen.
     
  19. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    zo vet :thumbs: mlo ook vet in begin wel werken om iets fatsoenlijk voor elkaar te krijgen god god elk schot met die top spitsen van 53 :p maar met babel en affelay gaat het een stuk beter hahah :p btw heeft iemand een online potje gespeeld waarbij je meer dan 1 knipperend rood blokje heb ? , heb al 10 + online plus games gespeeld en allemaal knipperend rood ? niet dat ik er erg last van heb maar ben benieuwd hoe 3 groen speelt :)
     
  20. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten om weer de CL Mode te spelen met een maat. Heerlijk die filmpjes aan het begin, Het CL deuntje en de sfeer.

    Morgen maar eens kijken of ik hem kan krijgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina