1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand misschien een goede keeper? ik verlies me potjes gewoon door die Zeimenhof wat een oetlul
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Waarom heb je Ivarov weggedaan?
    Echt een wereldkeeper. Die gast heeft bij mij vaak zelfs dubbele reddingen, niet normaal.
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Had hem ook weggedaan en een betere keeper terug gekocht, althans dat dacht ik. Toch maar weer terug naar Ivarov gegaan :D
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Al wil je Ivarov upgraden moet je echt wel wat geld neertellen. Alleen zijn schotkracht is echt te matig zeg 8). Keeper Skills zijn 75 dus niet teveel op die 70 afgaan.
    Binnenkort ff 2 miljoen neerleggen voor een leuke keeper die niemand heeft.. :p
     
  5. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor nu is ivarov een prima keeper
     
  6. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn jullie aan het doen ? stats bekijken, opschrijven, transfers etc. ?
    Tijd teveel ofzo ?!! :)

    Ben gewoon jaloers, want ik heb een kleine gekregen en dus amper tijd voor gamen.
    En ookal zou ik veel tijd hebben, ben ik nog niet zo ver om al die spelers, statistieken en weet ik veel bij te houden. Leuk dat het kan, het spel wordt dan nog toffer, alleen wil ik meteen voetballen en niet eerst een half uur papierwerk invullen zeg maar.

    Het spel speel ik nu af en toe en ik merk zoveel vrijheid. Je kan bijvoorbeeld gewoon een bal binnenhouden, zonder dat je speler hem over de lijn loopt.

    1 groot nadeel:
    De bal lijkt gevuld met helium, vind ik. Hij voelt niet als een zware lederen bal.
    Dan verwijnt ook nog eens de schaduw van de bal als hij hoog van de grond is.
    Ook gemerkt ? Op zich logisch, maar het lijkt dan alsof hij over gaat of bij de hoekvlag uitkomt...maar nee...dan blijkt hij gewoon nog steeds in de buurt van de goal te landen.
    Dat bedoel ik met zweverig.

    Nou, ik heb weer ff, dus ik ben weer gamen.

    Oja, ik zit nu op centre parcs..en dan gaat die xbox gewoon mee natuurlijk :)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ja idd, beetje passing stats vergelijken.. Kijken wat je speler waard is, wat je op de bank hebt staan en voor hoeveel je kan gaan winkelen etc etc :p.
    Het hoeft natuurlijk zeker niet, veel spelers kun je blind kopen, maar ik vind het persoonlijk wel leuk om te doen. En het is niet zo dat je er een enorm voordeel bij hebt, je bespaart hoogstens wat geld.

    Wow, deel 6 al! :eek:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3985502#post3985502
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina