1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind wel dat de toeschouwers-chants moeten worden verbeterd. Dat gekke "Liverpool-liverpool-Liverpool"- deuntje bijvoorbeeld is zo idioot dat ik me werkelijk afvraag hoe ze dat hebben kunnen bedenken.
    Inderdaad zijn de licenties wat mij betreft lage prioriteit. Laat ze hun geld bij Konami maar uitgeven aan zaken waarmee ze het spel daadwerkelijk kunnen verbeteren.
    Gelukkkig hebben ze dat gedaan met het Blue Sky team, het team van 200 mensen die nu twee jaar aan PES 2011 hebben gewerkt. Dat was twee jaar geleden een hele verstandige zet van Konami.
     
  2. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ja. De keren dat ik PES met geluid speel, kan ik me trouwens ook wel storen aan de chants van de toeschouwers. Ik weet nog dat ik met PES 5 op de PC een patch had gedownload. Daar zaten echt geniale chants in, waarmee de hele ambiance in het spel aanzienlijk werd verbeterd.

    Inderdaad. En twee jaar werken aan PES 2011 zou toch bijna wel dikke verbetering moeten betekenen. Ik kan me trouwens herinneren dat Seabass had gezegd dat PES 2010 maar een tussenstadium was en dat PES 2011 radicaal vernieuwend gaat worden.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Klopt, dat komt dan nu toch uit. Zoals het er nu naar uit ziet, zou PES 2011 net zo goed PRS2011 kunnen heten ( Pro Revolution Soccer ) ;)
     
  4. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    En nog meer revolutie, yesssss !!! _O__O__O_

    Mijn hemel. Als dit alles allemaal werkt zoals ik hoop dan heb ik met de release geen leven meer. :thumbs:

    Bron: http://www.prorevo.de/blog/2010/pes2011-torhueter-zusaetzliche-news-aufgetaucht/
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Tot nu toe klinken de verandering goed, maar ben benieuwd in hoeverre ik dit keer weer word teleurgesteld. PES 2010 heb ik overgeslagen aangezien ik 2009 3 keer heb gekocht doordat er steeds krassen op kwamen. Heb fifa geprobeerd maar ondanks de goede sfeer vond ik de gameplay niet leuk.

    Hoop dat ze de koddige momenten, scrimages etc. die je in PES 4, PES 5 vaak zag er in houden. Heb vaak met vrienden bijna op de grond gelegen van het lachen als er weer een onmogelijk te missen bal er via 10 spelers, 3 keer de paal en de lat niet inging.

    Come on Konami!
     
  6. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond m'n nieuwe 7.1 surround sound testen met pes 2010 !
    8 speakers en een subwoofer ! als 't nu niet lijkt alsof ik in het stadion zit, weet ik het ook niet meer !

    en inderdaad, m'n vriendin was niet blij met al die boxen
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dit is vast de meest gebruikte term sinds het pers-bericht. Ook ik heb dat al een paar keer gezegd :)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Het klinkt inderdaad goed, maar ik vertrouw de PR van Konami echt totaal niet.
    Die denken al jaren dat ze van alles kunnen zeggen. Sinds PES2008 al loze beloftes, kun je echt niet maken!
     
  10. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt allemaal. Toch heb ik er nu een goed gevoel bij. Ze weten dat ze moeten presteren en waar het aan heeft geschort. Dat blijkt uit de verbeteringen aangekondigd. Het Blue Sky team zal er alles aan gelegen zijn een beste PES ooit neer te zetten. Dat is namelijk wat nodig is om weer van de glorie terug te verdienen. En ik geloof er dit keer (weer) in. Laat mij. ;) :b:
     
  11. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHHAHAHA
     
  12. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Leuke fantrailer gebaseerd op het persbericht en de teaser:

     
  13. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren voor het eerst de wedstrijdlobby's bezocht
    (ja beetje laat, maar weet ik veel, ik deed gewoon altijd een quick match)

    Een flinke lijst aan ruimtes die ik af en toe aanklikte om te kijken of ik mee kon doen.
    En ja! ook gewoon rooms voor 2 vs 2 ! dat was een lache pot, beetje samenspelen.
    Bakte er geen hout van, want je moet steeds van speler wisselen en voor je het weet heeft je medespeler dat ook al gedaan..en ben je opeens een speler die je niet verwacht had.
    Snap nog niet zoveel van al die icoontjes bij zo'n room, zal eens opzoeken.

    4 spelers, dus grote kans dat er iemand tussen zit met een ruk verbinding..dat wel

    De 7.1 surround was geweldig! alleen wil ik dat m'n subwoofer de bal wat meer laat horen, dat is nu veeel te zachtjes. Wil geen 'tik..tik..' , maar 'Boem.. Boem'
     
  14. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op het beste met PES, ik ben van oorsprong een diehard PES-fan maar de laatste versies zorgden ervoor dat ik voor FIFA heb gekozen... maar echte liefde roest niet, ik hoop echt dat het zo mag zijn. De voortekenen zijn in ieder geval hoopgevend.
     
  15. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    eXtince!
    oppleure met die lompe pes2010 info. Verkeerde topic...idioot!


    ja, zeg het zelf maar ff
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    En hou op met het maken van kutmuziek!
     
  17. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    "jij bent hartstikke cool, dat komt omdat je in mijn schaduw staat ..."

    _0/
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.763
    Leuk Bevonden:
    2.016
    Zo dik, huh!?
     
  19. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, gespierd...
     
  20. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Na 3 juni meer nieuws. Dan loopt er een embargo af.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina