1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja de trailer laat wel wat andere graphics zien. |:-
    Maargoed..
    Ik heb de hoop op een snelle komst van de demo maar opgegeven. Nog een kleine 2 maanden en we kunnen het orgineel in handen hebben. Laten we daar maar naar uit gaan kijken in plaats van de demo. :)
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups.
    Lijkt mij ook verstandiger! Schiet anders ook niet op, aangezien je maar nooit weet of die Demo uitkomt. :)
     
  3. ferryxboxer

    ferryxboxer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    die demo zal wel in midden september ofzo komen..
     
  4. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik tot nu toe vanuit Leipzig heb gezien geeft mij erg veel hoop op een geweldig vervolg op PES5. Eindelijk gaan we Next-gen met PES, heb zal nog niet helemaal Next-gen worden denk ik (daar zullen we tot PES7 op moeten wachten), maar dat er eindelijk een 360 versie komt doet mij al veel goed.

    Ik kan in ieder geval niet wachten tot 17 oktober en zal dan PES5 voor eeuwig opbergen.
     
  5. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    K hoop dat ze alle transfers vanaf 30 augustus ook erin hebben staan, en dat ze niet sommige (ster)spelers overdreven goed maken en de rest matig.

    Kijk hoe Adriano opeens supersnel is geworden, terwijl hij een paar dagen geleden nog werd gewisseld omdat hij erg tegenviel.
     
  6. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    adriano was niet zo goed in dit deel van pes 6 maar dat komt voornamelijk omdat het schieten weer wat anders is maar ik heb de demo in leipzig niet al te lang gespeeld maar ik merkte wel dat het schieten wel wat anders is geworden (beter)
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Toch is deze screen heel wat kleurrijker dan de screens die in dit topic te vinden zijn:

    [​IMG]

    Daarom denk ik dat het er op de 360 toch nét ff mooier uitziet dan op de PC en PS2. Ach, wat er ook gebeurd: Ik koop deze game toch!
     
  8. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Zoals zovelen.. Gelukkig zien steeds meer mensen in dat er ook nog een andere voetbalgame is naast FIFA. Dat is nog steeds het grote probleem bij PES, de meeste casual gamers kennen alleen FIFA maar (door de enorme marketingcampagne van EA) en laten daarom PES links liggen.
     
  9. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    pes aanhang groeit al jaren gestaag, terwijl dat van fifa alleen maar afneemt, pes wordt steeds bekender, steeds meer licenties.. het gaat de goede kant op hor.\o/
     
  10. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    als de screens lelijk zijn maakt het toch niks uit
    via xbox live is gewoon te vet!!
     
  11. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het bekend wat voor een edit-mode er in PES 6 zal zitten? Hopelijk dezelfde als deel 5 dat je alles van schoenen tot shirt tot neus kan veranderen das wel zo handig bv met nieuwe spelers aanmaken. Ik heb in deel 5 hele echte spelers kunnen maken zoals de guzman, aisatti & messi enzo. Is dit nog wel mogelijk met die nieuwe graphics enzo? ik hoop niet dat net als bij fifa je het uiterlijk van de spelers niet kan veranderen...
     
  12. ferryxboxer

    ferryxboxer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    nouw ik denk wel dat er dat inzit..

    heb echt helemaal zin in de release date *)
    lekker weer gamme met een goede voetbal game
     
  13. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik toch wel dat die lag eruit is.
    Dat vond ik echt zo jammer van PES5.
    En dat met m'n 20mb lijntje.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heb ik geen last van (ook 20mbit lijntje). Heb je toevallig draadloos aangesloten? Zo ja, kabel gebruiken.

    Draadloos internet zuigt (over het algemeen) nog steeds, zeker v.w.b. data-overdracht.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ook met Kabel komt er toch vrij veel Lag voor in PES.
    Verder is het toch vaak lastig om iemand te vinden waarmee je kan spelen. Ik dacht dat iemand laatst zei, dat dat een BUG in PES 5 online was.

    Maar zal wel goed komen met Deeltje 6! :)
    Ben trouwens ook benieuwd wat voor Achievements we krijgen! Daar heeft nog niemand aan gedacht ofwel?
    Aangezien het een Xbox 360 spel is, komen ze er als het goed is gewoon in!
     
  16. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee mannen de demo zou toch nog wel voor de release komen? tenminste dacht zoiets ergens een keer te hebben gelezen...
     
  17. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    het is nog steeds onduidelijk waneer de demo op de marketplace verschijnt, dat ie komt was wel waarschijnlijk, voor of na de release..
    tis dus een beetje dom afwachten nu..:): laten we daarop dan maar met maten drinken :b: bier is de oplossing!
     
  18. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt als je het mij vraagt als de beste oplossing... ach en in de tussentijd komen er hier en daar nog wel wat aardige games uit... dus moet te overleven zijn.... Lastig om keuzes te maken met al die games... Maar PES 6 staat in ieder geval in de pre-order!
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    De demo zal volgens mij zeker voorafgaand of gelijktijdig met de release van FIFA 07 vallen. Beiden willen z.s.m. een goede demo gereed hebben om de eerste slag te slaan. Op basis van demos gaat men immers pre-orderen.
     
  20. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina