1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Opzich heb je gelijk Jows, de replay functie was al vrij beperkt. Maar juist met de komst van de next-gen systemen en hun veel grotere hoeveelheid intern geheugen moet het heel goed mogelijk zijn langere replays te maken.

    Ik heb toch best regelmatig bepaalde truukjes, volleys, omhalen, of aanvallen door mooi teamsamenspel opgeslagen. En die laat je dan af en toe aan vrienden zien, als ze een avondje over komen. Of je bekijkt ze af en toe eens (doe ik wel!), zou daarom ook graag online replays willen kunnen saven. Met een knoppencombinatie ofzo, een soort quicksave zodat de tegenpartij er geen hinder van hoeft te ondervinden.

    Wat ik ook heel graag zou zien is dat er langere replays opgenomen kunnen worden, met een mooie replay gallery waarin het niet zo lang duurt om de replays te openen en bekijken. Het is voor mij ook geen deal-breaker wat betreft de aanschaf van PES6, maar wel een flink gemis. Vind het gewoon jammer. Ookal zal ik het veel minder vaak gebruiken dan bv. het instellen van de looplijnen van de spelers. Het is dus geen echt probleem omdat het spel minder lekker zal spelen, maar het haalt een klein stukje meerwaarde weg bij de 'genoegdoening' die je kunt hebben ná een bepaalde wedstrijd.
     
  2. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je die strategy Guide scoren hé? Ik zit net ff te google'n maar kan alleen de engelse vinden.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik bedoelde met mr. Positivo dat je er zo gemakkelijk vanuit gaat dat Konami niet lui is geweest en dat het allemaal een goede reden heeft dat wij behoorlijk wat missen in de 360 versie. Ik vind dat te gemakkelijk en ben er iets minder tevreden over (ondanks dat ik zelden edit). Zoals ik al zei heeft Seabass zelf gezegd dat WE11 al zo goed als af is, en dan vraag ik mij af waarom? Waarom krijgen wij dan een halfbakken versie die van alles schijnt te missen? Tijdgebrek? Dat gaat er bij mij niet in.
     
  4. mark8925

    mark8925 Guest

    inderdaad, daarvoor gebruik ik t dan ook als ik het gebruik. Gewoon om ff angst in te boezemen voor dat we gaan spelen ;) hehe
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes gaat er toch wel steeds beter uitzien he. Beter zorgen ze er ook voor dat je extra veel punten krijgt al leaved iemand online vlak voor het einde. Gebeurde gister toen ik 5-2 voorstond. Winnen gebeurd al zo weinig en dan krijg je dit weer.
     
  6. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop gewoon dat ze hem vandaag hebben. Rest van de week had ik zowiezo al vrij genomen en dat komt mooi uit met PES6.

    Vandaag naar een aantal gameshops en frs bellen.
     
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals; weet iemand waar die strategy Guide is te krijgen. Ik zat net ff te google'n maar kan alleen de engelse vinden. Lijkt me wel leuk om erbij te hebben
     
  8. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je dat boek ook alleen maar in het Engels krijgen
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik denk dat Konami er goed aan zou doen een update met de replay-functie op Marketplace te zetten.

    En dan echt een replayfunctie waar je direct mee kunt saven (X = save, dus geen blocks kiezen). Ook moet je de mogelijkheid hebben om de replay dan te uploaden (net als de foto's van bijv. PGR:cool:.

    En tuurlijk lijkt het erop dat ze een halve game hebben afgeleverd. Dat kun je inderdaad zo interpreteren. Een 360 is inderdaad een Next-Gen console.

    Grotere games, betere graphics, betere AI, meer en betere online mogelijkheden, of te wel een nieuwe ervaring wat games betreft.

    Ik denk dat de meeste ontwikkelaars nog aan het zoeken zijn naar wat echt "next-gen" is. Ik heb eigenlijk nog niets gezien wat écht next-gen is.

    Forza 2 heeft bijvoorbeeld geen interieurs, je speelt alles met de hud en de camera op de grond. Het zou teveel werk kosten om alle auto's (300 stuks) te voorzien van een dashboard. Lui? Misschien wel! Voegt het iets toe? Mwoah... voor de één wel, de ander niet.

    De PC en PS2 zijn gewoon twee platformen die al jaren bekend zijn. De ontwikkeling zal daardoor eenvoudiger zijn en zoals Cyrax zei: "PS2's zijn er voldoende, PC's ook, dus dat is de markt waar ze zich als eerst op richten."

    We moeten hier nu eenmaal mee leven.
     
  10. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit dus ook een DVD bij met ingame uitleg en voorbeelden, leuk hebbedingetje toch? :+
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    ik heb em zien staan op www.futurezone.nl :) weet niet of die al leverbaar is.. moet je ff kijken
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben het ook wel deels met je eens Jows, de een vindt het allemaal niet zo erg omdat die functies toch nooit gebruikt werden en de ander gebruikte het wel altijd.

    Nu hebben ze iig wel nog heel wat te verbeteren in de volgende versie(s) dat kan ook een marketingstragie zijn natuurlijk haha. Maar goed, ik word nu toch wel een beetje nerveus omdat PES6 nu eng dichterbij komt. Ik wil hem nu toch wel graag hebben eigenlijk.
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik denk iedereen wel Cyrax :D
     
  14. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    de guide zag ik gisteren bij FRS staan en ik ga hem zelf zo halen.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Doe mij ook maar schat 8)
     
  16. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    zeker weten want jij heb dat toch niet nodig \o/
     
  17. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zowiezo niet (lijkt me) Ik kwam m namelijk wel voor de ps2 tegen in het Nederlands

    Dan loop ik er zo ook ff heen. (loop toch in de ziektewet :9 )
     
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    kijk meteen of pes er is:+ haha
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Jawel,

    Ik heb dat nodig, ik heb dat echt nodig. Nee echt, dan kan ik dat lekker doorlezen totdat het spelletje er is.
     
  20. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS heeft de PS2 en PC versie al in de schappen en hadden nog 5 kratjes vracht... Hopelijk zit ie daar nog in...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina