1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent echt niet de enige met dit probleem
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Krijg je hem terug in dezelfde doos als waarin ik hem opstuur?
     
  3. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    nee de 360 zit in een retour doos van ms zelf die je goed moet bewaren want daar ken je 'm de volgende keer weer in opsturen.
     
  4. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Morgen als het goed is de labels binnen, dan maar weer opsturen. Kreeg wel 12 Maanden Xbox Live Gold gratis omdat dit de 4de console word die ik krijg. Er werd mij vertelt dat het een spoedreparatie betreft... Hoelang duren de spoedreparaties? Of kan je net zo lang wachten als ieder ander?

    Heb wel om een nieuwe xbox gevraagt, weet alleen niet of ik die krijg... zal mij benieuwen... al ben ik bang van niet....
     
  5. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoed reparatie is rond de 12 werkdagen, als ik het goed heb. Ik had me Xbox 360 na 16 werkdagen terug en dat was geen spoed reparatie. Ze zeggen wel bij de klantenservice 25 werkdagen maar dat is voor de meeste gevallen niet meer zo, want zo hoeven ze minder compensatie dingen te geven aan de mensen die hun Xbox 360 langer kwijt zijn tegen hun gezegd is.
     
  6. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu ook een probleem met de 360, hij doet het gewoon, geen rode lampjes of niks, alleen als ik er een schijf indoe leest ie em, en vervolgens staat er gewoon onderin weer''open tray'', dus hij leest geen enkel spel meer... moet ik em nou ook opsturen enzo?
     
  7. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    De disc drive in je Xbox 360 is kappot of beschadigd, dat wordt dus inderdaad opsturen.
     
  8. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al jarenlang games , zo heb ik natuurlijk ook tijdens de xbox360 launch (bijna 2 jaar geleden) een xbox360 gekocht.
    Direct heb ik problemen met mijn xbox , hij maakt krassen en verpest zo 2 games ( PGR3 & PDZ). De games worden niet vergoed , maar de console mag opgestuurd worden naar Duitsland .Binnen 4 dagen ontvang ik alweer mijn nieuwe 360, alles goed en wel denk je zo. Totdat hij zo’n 2 maanden later weer kapot gaat --> krijg weer een nieuwe , deze gaat je raad het al ook weer kapot.
    Dus weer een nieuwe gehad en daar zit ik nu nog mee. Totdat hij mijn games niet goed meer begint te lezen. Wanneer ik mijn game op wil starten springt hij 9 van de 10 keer over na een witscherm met de melding in diverse talen:” to play this game put it in an xbox360 console”. De enige oplossing is om de dvd-lade weer open en dicht te doen zodat hij het spel weer opnieuw probeert te lezen. Mijn dvd-lade gaat soms niet direct open , dit maakt de bovenstaande procedure extra frustrerend natuurlijk! Maar goed als je het zo’n 10/20 keer probeert wil de game nog wel eens opstarten.

    Nou ben ik 2 weken geleden op het punt gekomen dat ik het niet meer trok, dus weer MS gebeld. Ik kreeg een aardige vrouw aan de lijn die veel begrip had voor mijn probleem en aangezien het al de 4e keer was mocht ik 1 game en 1 accessoire uitkiezen ( viva pinata & wi-fi headset). Nah,goede service dacht ik verzacht de pijn tenminste wat! Ze verteld me echter wel dat het maximaal 25 werkdagen kan duren voordat ik mijn console weer terug krijg. Alles cool en UPS komt de xbox ophalen.

    Al binnen 2 weken staat UPS voor de deur met mijn xbox. IK denk damn dat is snel! Vol enthousiasme open ik de doos , waar mijn console in plastic verpakt zit en een brief erboven op.
    In de brief staat het volgende(vertaald naar Nederlands) Uw console is niet gerepareerd , omdat u geprobeerd zou hebben de console te openen of de console opengemaakt zou hebben.
    Jullie begrijpen denk ik wel dat ik na het lezen van deze brief ziedend was! Ik heb dus ook direct weer MS gebeld. Een man vertelde me dat het waarschijnlijk een misverstand was en ik zou later terug gebeld worden door iemand met een hogere functie daar.

    Ik wordt dus terug gebeld die zelfde avond, een Belgische man verteld mij dat ik een foto moet maken van mijn serienummer aan de achterkant van de xbox(het moet niet veel gekker worden!). Dus ik een camera lenen van een vriend van me de volgende dag een foto maken vervolgens mailen naar MS. Nog geen uur later wordt ik weer terug gebeld, een beetje arrogante overkomende man verteld mij dat hij m’n email heeft ontvangen en niets voor mij kan doen,omdat onderzoek van de technische dienst erop zou hebben gewezen dat ik inderdaad mijn console zou hebben geopend of dit geprobeerd zou hebben(waarom zou ik dit een godsnaam doen!) Dus ik vertel de man dat dit al mijn 4e console is en dat het van het repaircenter komt dus dat misschien de rede is waarom die open geweest is??? Maar neej de man blijft bij zijn standpunt en is totaal niet om te praten ook al vertel ik hem dat ik een goede klant ben en meer dan 30 games bezit. Het doet hem allemaal niks. Het enigste wat hij nog te zeggen heeft is: “sorry meneer , ik kan niets voor U doen” vol teleurstelling en woede hang ik de telefoon op.

    Het “mooie” is ook nog dat mijn xbox nu nog slechter is dan voordat ik hem opstuurde, de dvd-lade gaat nu bijna echt niet meer open!
    Dit moest ik ff ergens kwijt ik sta fokking machteloos!! En 400 euro verloren!
    Kijk ik ben wel zo gek om weer een nieuwe xbox te halen( elite dit keer) Maar dit is toch niet normaal meer , hebben ze niet iets van een zegel op die dingen zitten!!!??
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat zou ik dus echt niet pikken als ik jou was. Ik weet niet hoe, maar daar moet toch iets tegen te doen zijn? Ik zou gewoon weer bellen als ik jou was. Ze beschuldigen jou gewoon voor iets wat je niet gedaan hebt.
     
  10. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    wreed! Ik zou ik mad pissig worden man!
     
  11. Madhouse

    Madhouse Dus je doet wat...?

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    @jasnba

    Onder je faceplate zit een zilveren zegen van M$....die houdt de 2 delen van je behuizing bij elkaar...als die zegel nog intact is kunnen ze je niks maken en zullen ze hem moeten repareren...

    Heb je daar geen zegel zitten dan heb je een probleem...of je moet ff de zegel voorzichtig van je elite af fohnen en op de normale 360 plakken...

    Hoe dan ook, als je er zelf niks aan gedaan hebt dan zal ik dat zeker vol blijven houden!!
     
  12. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit naast m'n powerknop inderdaad een zilveren zegel van MS en die is ook intact!
     
  13. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon zwaar klote ik zou gewoon blijven bellen en als ze hem dan niet maken mischien kijken of er wat juridische gezien iets mogelijk is.
     
  14. Madhouse

    Madhouse Dus je doet wat...?

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lol al zegt...bellen...en desnoods vragen naar een supervisor/leidinggevende...

    (noteer ook altijd de namen van de mensen waar je mee spreekt)

    -edit- Ik trek net mijn faceplate er af en er zit dus bij mijn 360 helemaal geen garantie sticker meer...heb M$ al gemailt wat hier de bedoeling van is...want straks ben ik mijn garantie kwijt door hun fout!! (mijn 360 is op 28 augustus terug gekomen van raparatie)
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan ben je toch klaar? maak daar maar eens een foto van, en van je serie nummer (hou desnoods een spiegeltje achter de 360, zodat je een foto maakt van de voorkant met de zegel in beeld, en in het spiegeltje zie je dan het serienummer, allemaal in 1 foto, mochten ze je niet geloven).
     
  16. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het even melden bij de consumentenbond of kassa en kijken wat die eraan kunnen doen...
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als je rechtsbijstand verzekering hebt , die er op af sturen , komt helemaal goed dan , zeker met wat jij hebt meegemaakt....
     
  18. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn 360 vanaf de launch en heb er vanaf gister problemen mee. Is de garantie nog steeds geldig? Hij loopt nu elke keer vast met elk spel, het beeld blijft dan gewoon hangen. En als ik hem dan opnieuw opstart dan heb ik na een paar minuten hetzelfde. En hij is niet overhit want ik starte hem net op na 15 uur uit te hebben gestaan.
     
  19. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de reacties ik heb het verhaal al naar kassa gestuurd. Ik heb helaas geen rechtsbijstand verzekering.
    @ max payne je hebt 3 jaar garantie dus als ze je niet hetzelfde als mij vertellen moet het goed komen!
     
  20. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay heb mijn xbox 2 weken geleden opgestuurt en vandaag kwam UPS even langs met een gloednieuwe Xbox 360 MRF date is 22-08-2007 dus dat ding komt net de fabriek :) Anyway had het totaal niet verwacht van M$ dat ik mijn Xbox zo snel terug zou krijgen aangezien ze zeiden dat het 25 werkdagen zou duren. Hopelijk krijg ik geen Ring of Death bij deze Xbox.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina