1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ha, eindelijk alles op Silver.
    De eerste Golden Trophy is ook al binnen. :cool:
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nadat je auto's hebt gekocht ze een ander kleurtje geven? Ik heb dat nog niet kunnen vinden... :confused:
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nope. Dat kan alleen tijdens het kopen.
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een crap zeg, Bizarre is weer lekker bezig. :{ Van mij mogen ze echt oprotten met dat garage systeem, het voegt echt niks toe, het is een gimmick. Door zo'n garage leggen ze alleen maar beperkingen op :mad:
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    zon garage ziet er gewoon fokking vet uit als je er doorheen loopt...en dat is ook de bedoeling lijkt me ....om je te laten watertanden
     
  6. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Als jij een auto koopt kan je dan ook gewoon van kleur veranderen na een week???
     
  7. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, niet mogelijk.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gelukkig was de vraag niet op de vorige pagina gesteld.

     
  9. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, net potje online tegen Stefan, JPR, Freewilly, en nog wat gasten. Was wel lachen.. Alleen Stefan haalde me uit me concentratie! :+

    Oh, en ik heb Metal Mark verslagen in een potje one-on-one :D _O_
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    8)

    Wel lekker geranked vandaag jij :+. Van leugue 34 naar 20 toch ofso :9. En dat allemaal in één potje.

    Waarom moest ik nou weer verliezen. Maarja ik had ook geen kans tegen jou. Jij loopt heletijd tebeuken :eek: :+
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    van 44 naar 30 idd :cool:

    En ik liep niet te beuken!! Dat was jij! Ik rij voor je, en dan tik jij me aan! Snol! :+

    En dan moet je weer wachten van mij, das wel zo eerlijk 8)
     
  13. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Hehe, eindelijk een 360 dus kan eindelijk spelen. Idd mooi spel.

    1 Minpuntje, Ik heb nu zon 12 trophies, maar ik kan nu alleen maar van die Timed Run en Hot lap cups doen. Errug saai....
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Uhuh, daarom moet je ook platina doen, ook al is dat ook saai als je dat allemaal in bijna 1 keer haald :{. Doe mee met de xbw challange zou ik zeggen :)
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, platinum is niet echt bijzonder, maar dat komt niet door de moeilijkheidsgraad van het spel. Het komt door het feit dat je 'makkelijke' auto's mag gebruiken. Ik zou zelf PGR 3 vergelijken met de Ulimate Serie, en laten we eerlijk zijn, die was ook niet moeilijk op Platinum. De snelle auto's zijn allemaal vrij makkelijk te besturen, dat geldt niet voor de auto's die er niet inzitten als de Corvette Stingray of een AC MK.
    Wat PGR 2 moeilijk maakte waren de 'alternatieve' auto's als de American Muscles, maar die zijn er uit, dus is de uitdaging min of meer weg.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  16. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een achiefment gehaald omdat ik alle ferrari's heb gekocht,nu effe alle lamborghini's:D
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind dat mensen online deze racegame spelen alsof het Burnout 4 is. Het is echt nep soms. Bij de eerste bocht wacht ik gewoon, ik laat de overige spelers als een idioot elkaar afmaken. Pas na de eerste ronde kun je meestal wat gaan racen, en of je eerste wordt hangt vaak af van hoe je de eerste bocht door komt. Regelmatig wordt je van de weg getikt en dat vind ik best wel jammer, ik kan alleen lol hebben als ik met friends online speel want gewoon een potje racen tegen onbekende is gewoon niet leuk.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ben met alle auto's bezig. ;)
    Heb er nu iets van 50 geloof ik.

    Vraag me af of je daar ook een badge voor krijgt...
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen bekende word ik ook geramd.. *kijkt naar Metal Mark :+

    Ik had vandaag.. Ik zat 4 uur lang in een lobby met 2 engelse gozers, we waren aan elkaar gewaagd, en er kwam amper iemand bij. Was gezellig met babbelen, geen bashers, en als het per ongeluk ging, kon je er gewoon om lachen.

    Prachtig moment was het, dat we met die Atom (kart wagentjes :p ) over de nurburgring gingen rijden :D Als die op het gras komt, sta je echt in no time stil, of andersom.. Echt de grootste lol gehad _O_

    Good Feed gekregen en gegeven, doe ik eigenlijk nooit.. zij waren de eerste die het echt dik verdienden.
    Was een leuke middag :)
     
  20. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik host nu zelf meestal me eigen lobby in playtime, nodig dan ook de wat bekende uit, als men dit ook graag wil geef dat maar even aan. Maar als ik playtime speel kun je er vanuit gaan dat ik me eigen lobby run.

    ik switch dan af en toe tussen cullisions ofziets, hangt er maar net af wie er spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina