ReC I RecreationEliteClan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rimlight Racer NL, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Stem ermee in met XBW Elite : TDU,Worms en Forza 2
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, bureauLA vond het ook al goed...:9
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor al die dubbelposts, het is blijkbaar nodig...;)

    Het laatste clubnieuws: bureauLA kreeg vandaag bijna een ban (:eek:) omdat hij mij pestte en uitscheldde. Hij heeft gelukkig zijn excuses aangeboden. De clubcruise in TDU start natuurlijk morgen om 2 uur 's middags. De plek waar we naartoe gaan moet ik nog ff over nadenken. Voor de clubleden die ook Forza 2 en Worms hebben: Maak in Worms een team met de naam Worms of XBW Elite óf XBW Elite (en dan je initalen). En in Forza 2 auto's painten met het XBW Elite logo lijkt me erg gaaf! :thumbs:

    /edit: Clubcruise afgelopen. Er waren 4 members online (dr red, Sake1989, Gdzr en ik) maar alleen Gdzr en ik deden mee aan de cruise. Nouja 'cruise', we deden wat inter club races. 1 keer zaten 2 k*nk*rleiers de hele tijd enorm af te snijden en te zeggen 'Your club sucks my balls' en irritante geluiden zaten te maken. Tsja, dan vraag je om een file complaint. }:] En vanochtend was er ook een cruise met meer mebers, die was dikke lol!

    En XBWE gaat zich ook voortzetten in Skate, zo hebben sommige members besloten. Misschien ook in Halo 3, maar dat is nog niet zeker.

    Kunnen hier trouwens wat andere members posten!

    Ik ga trouwens de clubcruise verplaatsen naar zaterdag om 3 uur 's middags.:)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2007
  4. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ja goed hoor :9 ik post al :9 maar ben ik niet de opperbelangrijke persoon in de club dat ik zulke beslissingen niet eens hoor :'-( maar wel jammer dat ik de cruise niet mee kon doen omdat ik moest leren :mad: klote school haha
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke man niet kwaad bedoeld hoor :9

     
  7. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    was ook maar een grapje hoor :9 haha maar ik zou het best geinig vinden als de xbwe ook in skate enzo komt. lijkt me cool dat we dan bv allemaal hetzelfde board hebben ofzo :)
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hmm goed dat de club ook naar Skate gaat. Maarre, zullen we ons voortaan 'clan' ipv 'club' noemen? Want een club in skate? Of in worms?

    En btw @ Tjerk: Ik vind dat we iets moeten verzinnen op dat leiderschap. Ik vind dat het directeurschap niet echt veel meer uitmaakt. Ik bedoel, het enige directeurige aan mij was dat ik de club gedokt had en jij hebt hem van mij gekregen dus... En in andere spellen zou dat helemaal niets meer uitmaken. En daarbij moet de startpost ook verandert worden. In ieder geval een hoop regels eruit, en gewoon wat minder info zodat je het ook niet de hele tijd bij hoeft te werken. We moeten dit topic gewoon leuker maken, dus ook meer games zodat het ook steeds leuker wordt om met de club/clan te spelen. Dus ook meer samenspelen.

    Zullen we de clubcruise gewoon 's avonds doen ofzo. Zaterdag om 8 uur. Dan kan iedereen zo'n beetje wel denk ik.

    EDIT: Vat deze post vooral niet aanvallend op ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2007
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook. Maar dan moet ik wéér een nieuw topic aanmaken:9:9:9:9

    Tsja, ik vind het wel leuk om een beetje vetantwoordelijkheid te dragen, maar dat kan ik iig ook als iedereen gewoon member is. Ik stel voor dat we in TDU gewoon een Pr en een Vice-pr houden (dat kan ook niet anders he) en dat we in de rest van de games gewoon lol hebben en het niet zo uitmaakt wat voor member je bent. Ook in TDU. Zo kunnen we het geheel een stuk gezelliger maken idd.

    Die dikgedrukte zinnen heb ik al gedaan. Voor de rest moeten we toch ff in de private chat :)

    Ik niet! Want ik moet om half 9 stoppen met gamen.

    Het geheel vat ik juist op als een goed idee. :b:
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Mag je in het weekend ook maar tot half 9?
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een clan website gemaakt, iedereen mag er posten, want ook daar is een forum!\o/
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    dude; die achtergrond, haal weg :9 ik kan niet eens die site normaal lezen
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ey tjerk, ik kan ook wel een site maken :) die er wat beter uit ziet dan die
     
  15. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan jullie een site geven die er stukken beter uitziet, kijk in mijn sig bij colection & deals daar kun je zie wat voor site.Daar kun je alles bij houden zelfs als je tegen andere clans doet.
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    hier is het forum :
    z3.invisionfree.com/XBWE
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    GEEEEEEEEEEEEEEN IDEEEEN MEER, Jesse heeft al een nieuwe site gemaakt. Ik zal nog kijken welke ik de beste vind.

    edit: Gdzr die van jouw is wel érg saai, doe mij maar die van Jesse, hier is de link: http://www.freewebs.com/recreationeliteclan

    edit2: Het forum daarvan moet nog gemaakt worden, die hele site is nog in constructie.:9
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    hoeos is die saai, je kunt alles verandere en er stana nog geen topics op dus
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Saai design, matig leesbaar en donker, donker, donker.

    En het is alleen een forum, geen website :9
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    kan ik nog verandere, ksoek er wel een paar zal de previews posten en dan mag jij kieze
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina