1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reusachtig Ruige Race Mania Challenge! -RRRMchallenge!! (in Halo 3)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xguus, 13 feb 2008.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Stoempfel,Duckies201 en ik willen graag joinen. Stoempfel en Duckies201 zijn 2 goede vrienden van me ;)
     
  2. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoooo kijk eens aan jullie brengen de Amsterdamse sfeer mee zie ik haha OK helemaal te gek ik zet jullie drie erbij en zal jullie morgen toevoegen!

    We gaan nu zeker met poules werken en ik zet jullie drie iig wel in één poule:p
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoempfel doet ook mee, ff de Amsterdam gang vergroten ;)
     
  4. Dexter NL

    Dexter NL Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Race

    Dexter NL

    Kan ik meedoen aan de race:confused:
     
  5. Dexter NL

    Dexter NL Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Dexter NL en kan ik meedoen aan de race?
     
  6. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah mooi zo, dexter heeft zich ook aangemeld. (hehe :+)

    dus we hebben nog maar 1 vrije plek8)...? voor wie oh wie?:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wireless41 wilt ook meedoen ;) dus dan hebben we genoeg mensen
     
  8. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Boktor, krijgen we een kans om met de andere mappen kennis te maken? En een herinnering die dag rond 14.00u is altijd welkom .. of een invite *)
     
  9. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal morgen een bevestigingsmail naar poule 1 sturen met de vraag of je wilt reageren indien je echt van plan bent a.s. woensdag 19.45 te komen. Ik ga er dan van uit dat mensen het in hun agenda zetten, maargoed een herinneringsmailtje extra is meestal wel een goed idee.
    Verder zijn wij zo nu en dan lekker aan het racen en nodigen dan iedereen uit die dan ook online is. Mocht je enkele banen nog niet zo goed kennen, we hebben tijdens het toernament per baan twee testrondes. (eentje voor de mensen die de banen nog helemaal niet kennen op langzame snelheid)
    Ok?;)

    Kripple, ik vind het erg leuk dat jij al die mensen heb aangespoord zich aan te melden, maar ik vind het wel erg belangrijk dat zij zelf de weg weten te vinden naar dit forum. Hier staan immers alle regels, poule uitslagen, tijden data, nieuwtjes etc. Vertel ze dus dat ze het liefst hier nog ff zelf een berichtje plaatsen om te bevestigen dat ze erbij zijn. Zo hebben we dat met alle andere deelnemers immers ook gedaan.
    Dit gaat dus over:
    16. Stoempfel
    17. Duckies 201
    18. Hoempfel
    20. Wireless41

    Mzzzzzzl
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  10. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe staat je xbox ervoor?

    Gr,

    Guus
     
  11. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen FR van jou gehad, ik heb er wel eentje uit kunnen sturen voor online DAAN, maar die is nog steeds pendig.. Vertel op;)
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    okee ik zal het ze zeggen ;)
     
  13. Hoempfel

    Hoempfel Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej, ik doe mee, hier ben ik :D
     
  14. TijNii

    TijNii Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey mensen heb echt zin in die mongoose race !!!

    ZIt nu met vrienden hier biertje te drinken en gaan zo uit :p
    Spreek jullie morgen wel weer
    Mzzzl Martijn !!
     
  15. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeah de ruige racemania sfeer zit er al helemaal in... bier, drinken, uitgaan, aanmelden, racen, explosies

    en er is maar één vraag..

    wie wint de chocoladeletter?

    mzzlllll
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    k wil de chocolade letter ;O
     
  17. KING ANUBIS 13

    KING ANUBIS 13 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    eeh kripple , laat eerst maar es zien dat je die choco letter verdiend;)

    enne, k ga het je niet makkelijk maken:)

    zijn alle plaatsen al vol?.,.
    boktor, heb nog vraagje, ken je ff helpen met een forge map?

    ik wil een CTF maken, alleen de spawn plek van de "verdomde" vlag staat iedere keer in het midden van veld:'-(

    en k krijg um daar niet weg, (die map was bdoeld als training voor SWAT en CTF 1 FLAG.

    succes iedereen woensdag!:b:
     
  18. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Officieel hebben we genoeg kandidaten maar ik hou wel een reservelijst bij voor woensdag. Ik vraag deelnemers ook om te bevestigen dat ze komen, zodat we zeker zijn van een volle lobby. Wordt er geen bevestiging gegeven, dan wordt de plek vervangen door iemand op de reservelijst. Van een aantal heb ik nog niks gehoord dus.. als je nog mensen weet kun je ze gewoon hiernaartoe sturen!

    Verder hebben wij ook wel problemen met die standaard spawns die niet te veranderen zijn. Wij zetten op die plekken altijd teleports.. maar voor CTF is dat denk ik niet handig.. Je hebt toch ook zo'n grote spawn ding waarin iedereen spawnt bij CTF?

    Guus
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2008
  19. Ruben NL

    Ruben NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    aanmelding

    Nou ik heb hier speciaal een account voor aangemaakt bij Xboxworld.nl dus Guus deel me ff in!!! (je weet wel wie natuurlijk _0/) als het kan bij koos, dat maakt het natuurlijk xtra gezellig :thumbs:
     
  20. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Het man te gek dat je je heb opgegeven. Ik heb je bij poule 1 gezet omdat we daar nog een afmelding hadden en we die graag willen opvullen! Ik ga ff kijken of ik nog iets voor je kan doen maar als je niks meer van me hoort zie ik jou woensdag 19.45, en ontmoet je koos hopelijk weer in de finale!;) Rens en ik zijn er ook dus het is al gezellig genoeg PS je kan ook hier komen op de bank meedoen als je je eenzaam voelt(dan zijn we hier met 3 totaal) ook gezellig en dan kunne we je horen maar hoeft ook niet kijk maar mzzl\o/

    Tot snel!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2008

Deel Deze Pagina