1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reusachtig Ruige Race Mania Challenge! -RRRMchallenge!! (in Halo 3)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xguus, 13 feb 2008.

  1. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nou al zin in het wordt vettt
     
  2. Ruben NL

    Ruben NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    dank ga ik denk ik voor het bankzitten:thumbs:, want het gaat een beetje moeilijk als ik de belangrijke mensen niet kan horen...(kijk maar naar die eerste keer race mania op standoff XD ik was elke keer veel te laat weg :lol:
     
  3. Ruben NL

    Ruben NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ow guus ff een update ik moet woensdag trainen :mad: dus kan het in een andere poule die op een ander tijdstip wordt gespeeld??????? plz..
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    oja moeten wireless41,Duckies201 en Stoempfel ook nog ff op dit forum melden dat ze meedoen?
     
  5. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het liefst wel, we willen graag dat alle deelnemers zich hier aanmelden, dat is handiger, want hier staat alles op. :thumbs:
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    k zal het ze zeggen ;)
     
  7. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende poule is ook op woensdag! Maar ik zet je erbij!
     
  8. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Boktor, morgen ga ik er dan toch zijn! Er was wat onwennigheid maar bij deze is die opgelost :)

    Ik verheug me er al op _0/
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    E khad hier ff tijdje nie meer gekeke. Kwist idd nie dat het je broertje was, maar hij had nogal grote bek.
    Wel eindelijk es een goed opgebouwde inhoudelijk correcte reactie op een flame, pluspuntje voor jou:thumbs:
    Maargoed veel plezier met je race-avonden verder.
     
  10. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat vind ik leuk om van je te horen! Ik probeer altijd iedereen in zijn waarde te laten. Mazzel;)

    Ooooooooooooowkeee gelukkig maar! \o/ haha. wat was er aan de hand? Ben blij dat jij erbij bent. Wordt hardstikke leuk morgen! tot snel:thumbs:
     
  11. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt. kijk het gaat er voornamelijk gewoon om dat ze zien hoe het toernooi in elkaar steekt en wat de regels / tijden / prijzen enzo zijn. Het is wel zo handig voor hunzelf dat ze zelf de resulaten en de poule-indeling kunnen bekijken.
     
  12. bozkerboy

    bozkerboy Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    bozkerboy hier! en bozkerboy[1]

    ik en mijn gust zullen vanavond van de partij zijn om mee te doen met de racen!

    Gr. bozkerboy en bozkerboy [1]
     
  13. Dutch Spawn

    Dutch Spawn Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn maar 3 punten verschil :'-( w8 maar tot de finale }:]
     
  14. bozkerboy

    bozkerboy Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    bozkerboys:

    heey,

    geweldige banen, je heb me avond goed ingevuld! onze complimenten daarvoor!

    is de uitslag al bekend!?

    Gr.bozkerboy
     
  15. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo jongens het was hardstikke gezellig, lekker chaotisch maar wel supervette races!!! Was echt heel erg leuk! Bedankt allemaal!

    Degene die door zijn naar de finale (zie beginpost):
    1. bozkerboy Guest (56)
    2. Dutch Spawn (53 )
    3. king anubis 13 (50)
    4. EasedNtrMission (46)
    5. bozkerboy (41)


    Tot 23 april!

    Mr enfield, Dexter NL en ikzelf... bedankt voor het meedoen en wie weet volgende keer beter;)

    Guus
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2008
  16. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou bedankt en gefeliciteerd;) Keurig aan de regels gehouden en volgende keer ietsje minder gebler door die mic en het is helemaal goed;) Hoe kan ik je Guest noemen dan zet ik dat erbij!
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2008
  17. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Does it mean dat ik door mag naar de finale. Had dit even niet verwacht, want met die laatste jump in snowbound van mij en Kinganubis had ik iets minder gepresteerd. Men oren hebben wel wat schade opgelopen door het enthousiasme van de deelnemers, maar al bij al valt dat nog goed mee. Jongens in poule 2: Zet hem op _0/
     
  18. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat was een vet einde! Nou als je 4x tweede wordt tikt dat lekker aan! -zie beginpost-. Goed geraced hoor... beter dan ik:p Ik zie je op de finale :D mzzl
     
  19. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een mededeling: De filmpjes van afgelopen race-avond staan op de file share van Boktor NL

    Bekijk ze zo snel mogelijk;)


    *! PS Tijnii als je dit leest, kun jij die filmpjes capturen naar je pc want Rens (Rens BOK NL) gaat er een vet youtube filmpje van maken en met die speciale 'gave' zou je hem daarmee heel erg helpen! (je kan het bv mailen via yousendit) Hoor wel van je of dat kan;)

    Groeten en tot woensdag!!

    Guus
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2008
  20. KING ANUBIS 13

    KING ANUBIS 13 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    heej

    boktor, rens bok, arend nl, en alle andere die afgelopen woensdag met de race mania meededen, beankt voor de leuek avond:thumbs:

    k ben verbaasd over me eigen score*)

    k zie jullie weer in de finale, wanneer is die trouwes:)?

    enne, k ben aan het denken om nog een leuk toernooi te maken, ik weet niet, maar zou iemand mee willen helpen, laatt me ff weten:)

    denk maar aan een toernooi omtrend snipen en een kermis atractie:)

    k zie jullie weer online:D
     

Deel Deze Pagina