1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Rocket League

Discussie in 'Games' gestart door Racerblade01, 12 feb 2016.

  1. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Speelde dit op de xbox.. gister eens op de pc gespeeld. Wat een niveau verschil :+
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb Cross-realm players weer aangezet. Ik vind PC spelers echt stukken slechter op het niveau waar ik zit. Uiteraard zitten er ook goede tussen maar aover het algemeen winnen we het meeste van PC spelers.
     
  3. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Dan heb ik geen idee waar ik in zat. Maar ik zag dingen gebeuren waarvan ik dacht nondeju, dat heb ik nog nooit gezien. Werd gedold op de vierkante meter, achterlijke saves en bizarre doelpunten.
    Moet zeggen dat ik de toetsenbord/muis besturing niet echt chill vond ook, dus mijn niveau was ook om te huilen :lol:
     
    Alexknl en Pride vinden dit leuk.
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb het juist andersom. Merk dat de pc gamers echt de illegale gasten zijn, itt tot de PS4 gamers.
     
    Alexknl en Pride vinden dit leuk.
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik dus helemaal niet @Dyonko ik zie die gasten de ene naar de andere fout maken. Maar PC spelers zijn er veeeeeel meer als console spelers. Dus wellicht word ik tegen de wat mindere gezet? geen idee.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Rocket League is niet te spelen met k&m. Daar heb je echt een controller voor nodig.
    Vind het super chill spelen op pc, speelt stuk lekkerder op hogere fps.
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Op de PC is de keyboard-chat ook wel een hilarisch extra-tje, meer dan geregeld dat de de frustratie letterlijk van je scherm af spat! :lol: :D
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Heb de breakout type 's iemand die wil ruilen tegen de dominus gt?
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gister de rank Champion behaald!! Super blij mee! Mijn promotie wedstrijd was tegen een super champ en champ maar gelukkig kunnen winnen. Daarna zaten we op een 5/6 win streak en kwamen we tegen 2 Grand Champions. Daar eindigde onze winstreak helaas haha. Maar champion in the pocket!

    Wat leuke acties:




    @Guilty 343 sorry man heb ze alle twee al.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Iemand hier die nog volop speelt? Ik zoek samen met nog iemand een derde man. Iemand die champion niveau aankan. Wij zijn in 2v2 Champion Divisie 3 en 5. Maar willen dit ook graag in 3v3 bereiken. Zoeken dus een champion niveau speler. Stuur me een PM als je interesse hebt!
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Leuke goals:





    Heerlijke fake:
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nog een paar leuke goals:







    Kleine dribbel:
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Kun je dit nou ook in four player split screen spelen? Dus zeg maar zoals in de tijd van de Nintendo 64, gezellig met z'n 4e op de bank? :D

    Op YouTube kom ik er wel filmpjes van tegen, maar ik zie de optie nergens in de game zelf :confused:
     
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Je kan ingame een offline party maken als het goed is.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja inderdaad. In game al je maten toevoegen ( zelfde als een normale party ) en dan kun je private match starten als het goed is.
     
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Maar die maten van mij hebben geen Xbox account... Ze zitten gewoon naast mij op de bank. Moet ik dan 3x mijzelf uitnodigen? :D
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Je hoeft niet in de weer met invites en dergelijke. Gewoon vier controllers aansluiten (desnoods guest accounts inloggen) en een private match starten.
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zo gauw je de controllers inschakelt geeft de game in het hoofdmenu al aan op welke knop je moet drukken om te 'joinen'.
    Al geregeld met mijn neefjes gespeeld in 4-player splitscreen, kunt zelfs op die manier online gaan. :thumbs:
     
    Pride vindt dit leuk.
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Werkt inderdaad prima :)
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Super Champ in de pocket!! Divisie 1 dat wel. Laatste brug tot grand Champion. Nog 4 divisies up!
     

Deel Deze Pagina