1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Running] Rivals Challenge 2015

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 15 mrt 2015.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zou er animo zijn wanneer ik de Rivals Challenge nieuw leven inblaas, waarbij iedereen met een schone lei begint, en alle deelnemers zelf ook auto/baan-combinaties kunnen aandragen waarop gereden kan worden?
     
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja lijkt mij leuk :)!
     
  3. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Zekers! Vind de normale rivals binnen Forza 5 echt but t.o.v. Forza 4.

    In track days na 6 laps al een 41e plaats :+ In Forza 4 was het wat uitdagender en waren de tunes beter te vinden etc..
     
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    @Tender: Gaaf!!! Ik schrijf me al in!
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Lekker hoor. Count me in. Mag ik dan nogmaals de Lexus LFA voordragen? ;)
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Leuk om te horen dat er weer/nog steeds animo voor is! :) Ik denk dat we in de loop van deze week, of uiterlijk zondag, weer eens beginnen met tweewekelijkes rivalschallenges!

    @ColdzeroNL Prima hoor!! Op wat voor track zou je graag zien dat er met de LFA wordt gereden? Zou bijvoorbeeld Yas Marina wat zijn?
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dat is inderdaad wel een mooie combi met die lange rechte stukken en scherpe bochten.
     
  8. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Vind ik ook leuk.:)
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Leuk om te horen heren!! :)

    Als het allemaal een beetje meezit kunnen jullie vanavond de aankondiging van de eerste nieuwe Rival-challenge verwachten!

    Suggesties blijven natuurlijk welkom. Ik heb voor de tweede Rival vooralsnog een redelijk heftige in gedachten.
     
    FuzzySkittle vindt dit leuk.
  10. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Kunnen gewoon rempunten aan laten toch ;)


    A.K.A ReneNLNieuwvenn
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jaaaaaaaaa!!!!
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zoals de meesten begrepen zullen hebben, is de Rivals Challenge nieuw leven in geblazen!

    De eerste rivals-challenge luidt:

    Lexus LFA @ Yas Marina Full.

    Deadline is vrijdag 3 april, 20:00u. Post de tijd die je rijdt, vergezeld van een foto/screenshot in dit forum. Wie over twee weken de snelste tijd heeft gereden is de winnaar! Het is toegestaan om rijhulpjes te gebruiken, het is strikt verboden om af te wijken van de standaard setup van de auto, en strikt verboden om upgrades aan te brengen aan de auto. Lees de OP voor een nadere toelichting op de regels.

    De rivals-chalelenge zal weer een terugkerend fenomeen worden, met elke twee weken een nieuwe auto-baan combinatie! :)
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Je kunt nu makkelijker een screenshot nemen met de One. Volgens mij door 2x witte xboxknop in te drukken en dan op (Y), als ik mij niet vergis.
     
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb net in 6 rondjes alvast een benchmark neergezet van 2.24.637. Heb ook een screenshot gemaakt zoals hierboven maar kan hem niet terugvinden. Is daar een website van net zoals bij xboxclips.com voor je video's?
     
    B Tender vindt dit leuk.
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Xboxscreens.com zou het moeten worden... maar die is nog niet online.

    Als je een Onedrive-account hebt (en de app hebt geinstalleerd?), kun je de screen via de upload-app uploaden naar je Onedrive.


    Ik zal vanavond ook eens gaan rijden :D:D
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]

    http://xboxclips.com/AZT B Tender/613547cb-17df-4dc9-abc5-fa0015e1b710

    En Tender zou Tender natuurlijk niet zijn zonder behulpzaam filmpje, al leert de ervaring dat alle tijden tot de laatste uren voor de deadline uiteindleijk hopeljk achterhaald blijken en door voorheen onmogelijk geachte tijden worden ingehaald :):) Altijd mooi om te zien. Eigenlijk net als in de Formule1 in Q3.. Het gaat de hele tijd ontzettend hard... je denkt dat het niet harder kan, maar op het eind verbetert iedereen zich vaak toch nog een beetje :)

    Uiteraard gereden mét racelijn (en simsteering).
     
  17. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Tender zou je dat finished niet eens weghalen in de topic titel;)
     
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ik vind het een lastige auto.....of lastig circuit....of beiden......nog veel rondes te rijden.
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Keuzes, keuzes..... :)
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het is nog best een tricky baan. Hij lijkt heel vlak, maar er zitten best nog wat verraderlijke hoogteverschillen verscholen in de baan, vaak în bochten, waar je bedacht op moet zijn in auto's als deze om je er niet door te laten verrassen. Auto mist wat grip tov gt3wagens (m'n banden) dus dat kan wennen zijn. Veel bochten neem je bijna tegen het (heel licht) driften aan.. Vind t een heerlijke auto om mee te knallen. Geluid wat erin zit doet veel met m'n gevoel voor snelheid.
     

Deel Deze Pagina