1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spoilers!!! GAME OF THRONES TOPIC Spoilers!!!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Yellow 13, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dit is een topic waar al meerdere mensen om gevraagd hebben. Credits gaan naar Fiasco voor de startpost. Ik heb alleen de titel van het topic flink aangepast, om duidelijk te maken dat in dit topic dingen verklapt mogen worden over de serie en de boeken. Het is ook bedoeld om de andere topics van elkaar te scheiden en te voorkomen dat daar teveel idiote spoilers komen. Hier mag het, en hier mag het spoiler tag vrij. De start post is lang genoeg om niet meteen met spoilers te maken te krijgen, vandaar ook dat ik de starpost van Fiasco heb gebruikt, omdat voor de spoiler vrije topics te voorkomen. Is het allemaal duidelijk zo!!!???

    [​IMG]
    [yt]s7L2PVdrb_8[/yt]
    [yt]8ixEWrTLiZg[/yt]
    [yt]-FlwtEFmb-M[/yt]
    [yt]bzxOv-KF9do[/yt]
    [yt]C1pbtBX9Kok[/yt]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2014
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    [yt]2igpkco7PzQ[/yt]
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yellow, stuur mij even een PM met je beredenering waarom dit topic moet bestaan?
    (Of post het hier wat mij betreft.)

    Er is een special topic voor de boeken, en 1 voor de serie zelf.
    Een topic puur voor de spoilers lijkt me compleet overdreven.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Doe maar niet Yellow.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Delphiki had het over een topic waar je het kunt hebben over spoilers van het boek die samenvallen met de serie. Dus wat er in aflevering 8 gebeurde in de serie vergeleken met het boek. Dat denk ik tenminste. Dus dat er bijvoorbeeld heel wat anders gebeurde in het boek dat je dat dan kan bespreken.

    En jezus, wat een aanvallende startpost zeg, doe even kalm 8)

    En smeken om bedankjes voor een copy paste topic :emo:
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2014
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat is deze? ... kom op zeg.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Topic slaat gewoon nergens op. Er is gewoon een boekentopic, en een serietopic, daarin gewoon spoilers hanteren zoals in elk ander topic. Anders eis ik spoilertopics van andere series en/of games maar dat werkt niet. Gare startpost idd, nog geeneens gelezen. :emo:
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik stel voor dat we ontopic gaan en massaal spoilers posten.

    Mijn toevoeging voor dit topic:
    NED STARK GAAT DOOD SPOILERS (in S01e10)
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2014
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nee, in S01E09 man!
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Doe maar wel, want ik ben tot en met boek 5 klaar, maar niet iedere boekenlezer is al zo ver

    waarom mag ik in dat topic wel alles zeggen en in het serie topic dan niet?

    een topic zonder spoilers lijkt mij wel handig want nu praat ik spoilerloos in het boekentopic maar voor je het weet leest iemand die nog maar in boek 3 iets wat hij niet wil lezen

    dus ik zie de toegevoegde waarde wel van een topic voor mensen die met beide helemaal bij zijn of schijt aan spoilers hebben of gewoon nieuwsgierig zijn

    want nu gaan de andere topics voor de helft over wat wel en wat niet een spoiler is en dat is gewoon irritant

    dan kun je die gewoon laten voor het spoilerloos praten over oude afleveringen en met spoilers praten over de nieuwste aflevering

    en ook voor de tapatalk users is het handig want tapatalk negeert spoilers volledig bij het previewen van een topic :+ dus als die kijken naar het GoT serie topic dan kijken ze dwars door spoilers heeen, als die dit topic gewoon negeren heb je ook minder kans op accidental spoilers
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2014
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    In dat geval kan je toch gewoon zeggen voor een spoiler waar je bent? Bijvoorbeeld dat je een vraag hebt over boek 5 en dan de vraag in een spoiler zetten? Paginanummer er bijvoorbeeld bij zetten.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja maar je kan niet even een what if discussie houden die serie en boeken vergelijkt zonder overal een spoiler tag om heen te zetten

    ik kan wel standaard alles wat ik zeg vooraf laten gaan met 'pas op: spoilers tot en met het laatste boek en laatste aflevering' als disclaimer :+ dat is waar

    maar als je alles spoilert kun je net zo goed niets spoileren want mensen gaan kijken in het topic of gaan er niet in kijken.

    Alleen als je de disclaimer 'spoilers' meteen in de topic titel vermeld heeft niemand meer wat te zeiken.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2014
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Spoiler.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat heeft dit topic voor nut? :+ Het leven is toch één grote GoT spoiler tegenwoordig? Daar kun je toch niet omheen.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dus jij zegt gewoon spoilers droppen in de andere topics? :+
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Stukje even aangepast boven aan.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Waar slaat dit nou op? We hebben gewoon spoilertags. Of heeft got het alleenrecht om een spoilertopic te hebben? :emo:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb er ook niet gevraagd ofzo. Tuurlijk had die post wel wat netter gekund van mij, maar er lopen zoveel mensen te miepen in de andere topics. Als er niemand er dan wat mee doet? Doe ik eens een keer wat met de intentie om goed te doen voor XBW, krijg je dit. 8)

    Van mijn part sluit je dit topic, zal mijn een worst wezen, maar zeur dan niet als er straks weer spoilers komen over boeken of wat dan ook, nu ik duidelijk heb aangegeven die te willen scheiden door middel van dit topic.

    Dat aanvallen in die post van mij was niet zo slim, geef ik nu wel toe, maar dat gezeur over wel of geen spoiler, wel of geen boekspoiler, dat word je op een gegeven moment ook spuugzat.

    Waarom bevind je je uberhaupt op internet, als je wel weet dat je dat kunt verwachten. Sure, topics zijn er om niet dingen lopen te verpesten voor anderen, maar dan moeten ze tegen die trolls maar wat strenger optreden. :F:
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Gast.
    Er zijn gewoon 2 topics. Een voor de boeken. Een voor de serie.
    Voor spoilers in die topics, gebruik de tags.
    Moeilijk he. :emo:
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Welke trolls? Stel je verdomme niet zo aan man.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina