1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team Spa

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Spa.QuantiX, 11 dec 2011.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee zo'n milshake. Wel is op bij de mac? jezus man dat is echt drinken voor meiden daar, je moet zo hard zuigen dat het rietje spontaan vast zit. Ze moeten daar een lepetje aan maken net als een sluspuppie, kun je gewoon scheppen.

    De aardbeien smaak is wel voortreffelijk moet ik zeggen, verder had ik een portie frietjes en achteraf nog een Mcflurry brownie.

    Portie friet was een beetje flauw maar ging opzich wel, flink wat frietsaus erbij. De Mcflurry brownie, tsjah...

    Je moet er van houden, er zitten harde stukjes chocolade in terwijl een brownie gewoon zacht is. Ik ben bij de nieuwe Mac geweest op de N65 tussen tilburg en oisterwijk. De bediening liet ten wensen over ik had haar wel kunnen slaan, met een stoel zo traag. Zou daar niet graag in de drukte willen staan.

    Gelukkig was ik stoned en had ik tijd genoeg.
     
  2. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Macdonalds Udenhout, is eind november open gegaan ja!
    Rijd er bijna elke dag langs want werk veel in Oisterwijk maar je had beter geen milkshake kunnen pakken bij de Mac die vallen echt tegen! AFRADER.
    Vind die brownies lekker van de Burger King lekker warm en van binnen ijs met vanille of chocolade, HMMMMMMM!
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Maat van mij woont in Berkel dus kom er vrij vaak langs, helaas elke keer langs de mac. weerstaan? impossibruuuu!
     
  4. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaah ja dat is om de hoek haha.
     
  5. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Hoe wilde je die beloftes allemaal gaan betalen?
     
  6. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Financiers heten die en wat maakt jou dat uit jij hoeft je portomonee toch niet open te trekken voor ons?
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  7. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor huub ben proud dat je zo,n score hebt neergezet het is alleen hinderlijk op welke tijden je het soms gaat doen :p
     
  8. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha.
     
  9. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
  10. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Je voelt je wel erg aangevallen door een simpele vraag?
     
  11. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    jij zegt het op een manier van, Tsja het zal ook hun wel beginnen net waar willen hun dat van doen. Ik weet al veel van jou team af dus weet ook op welk manier jij het bedoelt ;)
     
  12. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Startpost ziet er wel netjes uit man. Goed dat mensen daar een beetje aandacht aan besteden.
    Zie alleen niet zo snel welke games jullie spelen. Of lees ik er per ongeluk overheen.

    Gewoon curious, kan ik het idee van deze clan een beetje vergelijken met Fariko? Want volgens de startpost lijkt de opzet nogal hetzelfde.
    Of verschillen jullie daar teveel mee? Zo ja, wat is er dan anders aan jullie clan?

    Veel succes trouwens, hoop jullie te zien op RGT7.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  13. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ja inderdaad, ik vroeg me af of dit een project is met een interne geldschieter of dat het van de sponsoren moet gaan komen. Indien het tweede is mijn advies namelijk om het rustig aan te pakken en je teams niet meteen full support te bieden.

    Ik zie de link tussen mijn nieuwsgierigheid en mijn team trouwens niet :9
     
  14. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Update je sign ouwe :p
     
  15. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ja had het al gezien, maar vind vervelend om elke keer aan te passen :p Toch gedaan speciaal voor u :+
     
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dank is huge... ;)
     
  17. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk nu kan ik voor mijn gevoel een serieus antwoord geven op je vraag.
    Wij hebben een interne geldschieter die niet in de belangstelling wil staan en hoeft ook geen reclame voor worden gemaakt. Hij hoopt gewoon dat deze organisatie/project zal gaan slagen.
     
  18. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken helaas Fariko nog niet goed weet inmiddels dat GillesD12 er in zit maar daar blijft het dan ook bij. Team Spa is gewoon begonnen zonder ergens iets vandaan te halen. Wij proberen juist een eigen organisatie te creƫren dat gewoon uniek is zonder naar Fariko of een andere clan te kijken.

    En je hebt inderdaad gelijk wat betreft begin post zal het doorgeven aan Jordi of hij dit wil aanpassen!
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  19. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Snap wel dat die vraag verkeerd kon worden opgevat. Begrijp me niet verkeerd, ik moedig mensen die zich willen inzetten voor de Nederlandse eSports community alleen maar toe. Hit me up if you need information or help met iets :) Ken vooral de Modern Warfare 3(CoD) community goed.
     
  20. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef anders even je email (msn) adress dan voeg ik je toe is inderdaad wel handig om een beetje hulp te krijgen. PM het me maar.
     

Deel Deze Pagina