1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ja lijkt me idd wel lachen. Soort van bakkie in de auto i.p.v. een wachtruimte.
     
  2. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, dus geen lobby maar meteen rondrijden en dan anderen uitdagen! heerlijk! _O_
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit lijkt me echt een hele vette game. Beetje rondracen over heel Hawaii, en het ziet er ook supergaaf uit. Alleen jammer dat ie uitgesteld is van de launch naar 2006.

    En ook Xbox Live, met zijn velen een beetje rondscheuren. Free roam mode op Live wordt zo vet.
     
  4. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    apart maar toch leuk
     
  5. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou stoer zijn, alleen dan moet er wel een manier zijn om de weg af te zetten ofzo. Op Live zullen er ongetwijfeld gekken zijn die voor jouw de race weer verspesten, de weg afzetten, of 1 iemand standaard gaan zieken.

    Speel denk ik toch liever de meer georganiseerde PGR dan deze 'vrije' game..
     
  6. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0

    maaar als het goed uitwerken op live kan dit een betere game wordne dan PGr.. Mits de gameplay goed is ... en het geluid van de auto's
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Volgens mij ook. Het is wel jammer van de schade, maar lijkt me verder een super spel. Ik heb voorheen altijd echt veel plezier gehad van de testdrive series.
     
  8. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het grafisch allemaal wel een stuk minder dan pgr3! :{
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wat vind je minder dan?? Ik zie eigenlijk niet zoveel verschil. Vind de plaatjes tot nu toe soms zelf mooier.
     
  10. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een aantal gameplaytrailers gezien vanuit de in car view en die vond ik beduidend slechter dan die van pgr3! :eek:
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ow laat is zien, *screen..* Maar PGR 3 is ook echt bezig geweest omdat temaken.
     
  12. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    was een gameplaytrailer van xboxyde.com! kan hem helaas niet meer vinden! |:-
     
  13. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het ook niet zo heel vreemd. Als je de twee games vergelijkt. PGR3 speelt zich af op vooraf vastgelegde parcours. Test Drive Unlimited speelt op een compleet eiland. Meer schaal, iets mindere graphics. Alhoewel ik niet anders kan zeggen dat ook deze game er op en top next-gen uitziet _O_
     
  14. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand uitleggen wat de bedoeling is van de game? Is het gewoon van punt A naar B racen via een zelfgekozen kortste route of hoe gaat alles eigenlijk te werk en wat met het kopen van dingen enzo?
    'k Heb nooit vorige games gespeeld of gezien. Graag eens wat uitleg.
     
  15. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt heel veel info is er nog niet over, dit staat op Teamxbox (op XBW staat niks over de feitelijke races)

    Oftewel, er zullen waarschijnlijk verschillende soorten races zijn. De gewone races en tournaments is van A naar B racen. Of je zelf je route uit kunt zetten of dat het een afgebakend parcours is weet ik niet. Ik denk dat de missies en challenges wat vrijer zullen zijn (verhaallijn anyone?). Mss wordt het nog wel een racegame met een verhaal:+
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Damn, net even de nieuwe screens bekeken en de trailer op de voorpagina. Het ziet er wel erg strak uit. Zeeker als je nagaat hoe groot het eiland is.

    Is het iig wel zeker dat je door het "echte" verkeer heen racet?? Dat lijkt me tig keer zo leuk als PGR3. Of gewoon ff lekker cruisen en dan een partij gas erop!!

    Alleen jammer dat er geen schademodellen zijn. Aan de andere akant rijd ik toch altijd vanuit cokpit/bumper view. Dus had ik die schade toch niet gezien. Daarnaast bespaart het me ook weer een hoop geld bij de garage.
     
  17. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een heel uitgebreid spel! Je kan huizen kopen etc! De level bestaat zich uit het hele eiland Hawai! Wat nutuurlijk nog klein is! Deze game zie ik erg goed in en ik lijkt me beter dan Project gotham 3! Door de afwisseling die het met zich meeneemt!
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heeft er iemand nog antwoord gevonden op mijn vraag? Wellicht dat iemand ook al ergens iets meer heeft gelezen over de releasedate?
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @AJK
    zoals het er nou uitziet wordt het Maart 2006 ;), mooie maand en naar mijn mening een vette game ;)
     
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een aantal artikelen gelezen op gamespot en ign, en man wat lijkt dit me een vette race game.
    nou heb ik alleen een paar vraagjes. is de gameplay meer sim als PGR of meer arcade zoals de eerdere test drive games.
    en om me nog ff te mengen in de discussie over de schade modellen.
    zitten die uberhaupt wel ook in PGR3. want daar heb ik nog geen enkele gebroken lamp of wat dan ook gezien. opzich zou me dat niet storen als je een heel eiland hebt om op te racen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina